oh!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef becky27 het volgende:
Dit heb ik meegegeven op mijn lijstje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor de kerst:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kijk die snapt hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:42 schreef Keshet het volgende:Saved by the HEMA! Dat rokje is er pas vanaf maatje 74.
![]()
* Keshet klikt snel de site weg.
Maarreh, ladies! Ik heb het antwoord op de vraag waar je op moet letten bij het kopen van kinderschoenen.
1. Ze moeten passen;
2. De zool moet soepel zijn zodat de voeten kunnen afwikkelen;
3. Ze moeten er leuk uitzien en binnen je budget passen.
Ik vind mijn revalidatiearts tof.
Maar helaas maak ik jullie dus niks wijzer met dit antwoord.
Maatje 80 denk ik. Wil iets voor over d'r gewone broek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:34 schreef huuphuup het volgende:
Oef je hebt zeker een klein maatje nodig CP?
H&M heeft ze hangen, in zwart vanaf 86 en in roze enzo geloof ik ook in kleinere maten, maar of die voetjes hebben weet ik niet. Misschien heeft prénatal iets? Of een sportzaak ofzo?
Ik vond ze juist heel leuk. (vooral de blauwe)quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb met die rokjes in mijn handen gestaan en ik vond ze nogal vormeloos.
H&M heeft idd wel eea. Vanaf mt. 62. Maar zonder voetjes inderdaad...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef CrazyPrincess het volgende:
[..]
Maatje 80 denk ik. Wil iets voor over d'r gewone broek.
Duik morgen wel even de H&M in. Thanks
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:03 schreef huuphuup het volgende:
geen flauw idee pvoesss.
Weer nieuw spul online bij hema
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze gaan t/m 92, ik denk dat k de blauwe voor Amélie wil<3
vestjes in kleinere maatjes, stonden eerst op de kinderafdeling ook in grotere maten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(winter)pyjama's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vanaf 98/104
[ afbeelding ]
jurk met kol vanaf 86
Niet allemaal mijn smaak, en er zit wederom weinig boeiends tussen voor jongens.
En voor de mama's <3die jongenskleertjes die je post vind ik leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die pyamamaar geloof niet dat ie m binnenkort gaat passen, helaas. heb ermee in mn handen gestaanMaar vond t lastig in te schatten wanneer hij 74/80 heeft
![]()
oh leuk zeg!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Nijna het volgende:
Mrien, leuk spul! Ik heb dezelfde wanten voor Mirte, andere muts en sjaal
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik vind t een brandweerwagenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh leuk zeg!![]()
en son haha bij die pyjama moest k aan je denken omdat ik dacht dat het een brandweerwagen was, maar later bedacht ik me dat ik heul niet zeker wist of het wel een brandweerwagen is eigks
Ze zijn inderdaad wel echt superlekker warm die pyjama's! van een soort dikke fleece.
Haha, inderdaad. Ik vond dat broekje niet leuk. Die shirtjes trouwens ook niet. Het pyjamaatje met brandweerwagen erop vond ik wel geinig, maar heb ik niet gekocht omdat er tekst op leek te staan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die bovenste rokjes zijn![]()
Nu wil ik een meisje!
Dat broekje met zakken aan de zijkant (laat Claudia het maar niet horen) wil ikLijkt me lekker warm.
Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een blauw vestje bij de H&M gekocht - volgens mij heeft R. van Groofsken het ook? - en ik ben er lyrisch over! Het is zo lekker warm en zacht!
Ja, vorig jaar hadden ze dezelfde maar dan in het groen en de binnenkant van de muts was oranje. Ik was (ben) er ook helemaal enthousiast over en heb dus een tijdje terug de blauwe ook gekocht maar dan een maat groter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.
Ik vind hem leuk, alleen de kleur dus niet en hij was er geloof ik maar in 1 kleur helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |