abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87530205
Nee, dat vind ik dus helemaal niets he (ik hou helemaal niet van dieren-printjes).
Maar ik heb zelf voor Mart ook wel 'slofjes' met een zachte zool als hierboven.

Maar dit is dus een schoen met harde zool.
pi_87531846
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 11:23 schreef becky27 het volgende:
Dit heb ik meegegeven op mijn lijstje

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Voor de kerst:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oh!

ohohohoh!!

OOOOH!! O+ O+ O+ O+
hebben!!! :9
superleuk!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87534485
Hoe valt simplycolors?
pi_87538790
geen flauw idee pvoesss. :N

Weer nieuw spul online bij hema :D

deze gaan t/m 92, ik denk dat k de blauwe voor Amélie wil :D <3

vestjes in kleinere maatjes, stonden eerst op de kinderafdeling ook in grotere maten:

(winter)pyjama's:

vanaf 98/104

jurk met kol vanaf 86

Niet allemaal mijn smaak, en er zit wederom weinig boeiends tussen voor jongens.

En voor de mama's <3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87539165
Die bovenste rokjes zijn O+ O+ Nu wil ik een meisje!

Dat broekje met zakken aan de zijkant (laat Claudia het maar niet horen) wil ik :Y Lijkt me lekker warm. En dan mag ik officieel niks meer in maat 62 want ik vond dat ik teveel streepjes shirts had en heb via mp nog wat met prints gescoord.
Ik ga 'm 3x per dag omkleden denk ik!

Verder valt het aanbod jongens zo tegen i.v.m. meisjes overal. Het is zo saai!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_87539509
Die bovenste 2 rokjes stond ik net nog mee in mn handen in de Hema Huup! Ze zijn echt wel leuk!
Maar ik heb een zwart truitje (of is het een jurkje? :@ vind dat vaak zo moeiljk om te zien zo op het hangertje) gekocht voor Anna O+ Zo leuk dat ze eindelijk eens iets in het zwart hebben, zwart en antraciet staat haar zo mooi O+
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87539698
Iemand van de kinderkleertjesexperts hier die me kan vertellen waar ik (liefst niet online) iets van een skibroek kan kopen? Dus geen heel pak, maar echt alleen een broekje. Liefst nog met voetjes eraan ook.
pi_87539823
Oef je hebt zeker een klein maatje nodig CP?
H&M heeft ze hangen, in zwart vanaf 86 en in roze enzo geloof ik ook in kleinere maten, maar of die voetjes hebben weet ik niet. Misschien heeft prénatal iets? Of een sportzaak ofzo?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:38:19 #59
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87539937
Pvoesss, volgens mij valt Simply Colors groot. Ik heb er 1 shirtje van met daarop: 'Ik ben een <insert bedrijfsnaam> talent.' Ja, gekregen van m'n collega's dus. 't is maatje 62 maar Emma zwemt er nog in. Maar ja, das dus een mening gebaseerd op 1 shirtje he. ;)

CP: Ik heb geen idee, sorry!

Oh Huup! Dat eerste rokje! :9~
A grand adventure has begun.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:42:28 #60
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_87540097
Die rokjes..ik stond er ook mee in m`n handen maar heb het toch maar niet gedaan :)
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 14 oktober 2010 @ 17:42:46 #61
265732 Keshet
pi_87540114
*O* Saved by the HEMA! Dat rokje is er pas vanaf maatje 74. *)
* Keshet klikt snel de site weg.

Maarreh, ladies! Ik heb het antwoord op de vraag waar je op moet letten bij het kopen van kinderschoenen. *O*
1. Ze moeten passen;
2. De zool moet soepel zijn zodat de voeten kunnen afwikkelen;
3. Ze moeten er leuk uitzien en binnen je budget passen.

Ik vind mijn revalidatiearts tof. :D
Maar helaas maak ik jullie dus niks wijzer met dit antwoord. _O-
pi_87540232
Maar een schoen moet toch goed aansluiten en stevig zijn. Anders krijg je toch platvoeten?

Leuke dingen bij de hema huup!
pi_87540448
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:42 schreef Keshet het volgende:
*O* Saved by the HEMA! Dat rokje is er pas vanaf maatje 74. *)
* Keshet klikt snel de site weg.

Maarreh, ladies! Ik heb het antwoord op de vraag waar je op moet letten bij het kopen van kinderschoenen. *O*
1. Ze moeten passen;
2. De zool moet soepel zijn zodat de voeten kunnen afwikkelen;
3. Ze moeten er leuk uitzien en binnen je budget passen.

Ik vind mijn revalidatiearts tof. :D
Maar helaas maak ik jullie dus niks wijzer met dit antwoord. _O-
kijk die snapt het :D ^O^

die site die eerder gepost werd van kinderorthopedie was ook wel duidelijk vond ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87541994
Ik heb met die rokjes in mijn handen gestaan en ik vond ze nogal vormeloos.
pi_87542130
Graeme heeft ook een shirtje van Simply Colors in maat 62-68, en dat draagt hij nog steeds :D (normaal draagt hij nu maat 80/86) Maar toen ie echt maat 62-68 had, droeg hij het ook al hoor. Toen viel het gewoon ruim, en nu ehm is het meer een wat nauwsluitender shirtje haha :D
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_87547489
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:34 schreef huuphuup het volgende:
Oef je hebt zeker een klein maatje nodig CP?
H&M heeft ze hangen, in zwart vanaf 86 en in roze enzo geloof ik ook in kleinere maten, maar of die voetjes hebben weet ik niet. Misschien heeft prénatal iets? Of een sportzaak ofzo?
Maatje 80 denk ik. Wil iets voor over d'r gewone broek.
Duik morgen wel even de H&M in. Thanks :)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 20:49:29 #67
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87547727
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 18:41 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb met die rokjes in mijn handen gestaan en ik vond ze nogal vormeloos.
Ik vond ze juist heel leuk. (vooral de blauwe)
Maar m'n vriend vroeg om een teiltje dus ik begon te twijfelen.
Zelfde met coltrui geval met bloemen.
En de kleur komt totaal niet overeen met 't plaatje van internet.

En SC valt inderdaad huge & net als de hema.
Als 't eenmaal qua breedte klopt dan wordt 't te kort :')
pi_87549853
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 20:44 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Maatje 80 denk ik. Wil iets voor over d'r gewone broek.
Duik morgen wel even de H&M in. Thanks :)
H&M heeft idd wel eea. Vanaf mt. 62. Maar zonder voetjes inderdaad...
Lotte!
Noah!
pi_87550206
Vanmiddag een hele leuke muts en sjaal voor Lotte gekocht, was al even op zoek naar iets geschikts maar vond het best lastig. Veel sjaals kriebelen vind ik en fleece sjaals kon ik niet echt vinden.

Nu dus geslaagd voor deze:

Met bijpassende sjaal

Van de week hadden ze deze wantjes weer op voorraad in de winkel, ga ik die denk ik nog halen en dan is ze klaar voor de winter ;) en ik blij dat ik alles heb en er straks niet hoogzwanger/net bevallen op uit moet voor dit soort dingen ;)
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:43:37 #70
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87550497
Leuk mrien!
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:45:07 #71
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87550571
Oh Huup, ik vind ze allebei geweldig, die rokjes. Mijn dochter draagt nog wel het een en ander in maat 92, maar ja... Toch niet heel lang meer ben ik bang. jammer zeg. En die winterpyjamas zijn ideaal voor kinderen die onder hun deken uitkruipen. S heeft er één uit een eerdere collectie van dat spul en die is echt superwarm. ^O^

[ Bericht 19% gewijzigd door Groofsken3 op 15-10-2010 15:06:38 ]
pi_87552064
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:03 schreef huuphuup het volgende:
geen flauw idee pvoesss. :N

Weer nieuw spul online bij hema :D

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
deze gaan t/m 92, ik denk dat k de blauwe voor Amélie wil :D <3

vestjes in kleinere maatjes, stonden eerst op de kinderafdeling ook in grotere maten:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

(winter)pyjama's:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
vanaf 98/104

[ afbeelding ]
jurk met kol vanaf 86

Niet allemaal mijn smaak, en er zit wederom weinig boeiends tussen voor jongens.

En voor de mama's <3
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die jongenskleertjes die je post vind ik leuk :)
en die pyama O+ maar geloof niet dat ie m binnenkort gaat passen, helaas. heb ermee in mn handen gestaanMaar vond t lastig in te schatten wanneer hij 74/80 heeft :)
pi_87552421
Mrien, leuk spul! Ik heb dezelfde wanten voor Mirte, andere muts en sjaal

Fake it till you make it...
pi_87554137
Die zijn ook leuk Nijna! Ik denk dat Lotte ze te kriebelig zou vinden maar ze zijn wel erg vrolijk :)
pi_87559362
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef Nijna het volgende:
Mrien, leuk spul! Ik heb dezelfde wanten voor Mirte, andere muts en sjaal

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
oh leuk zeg! O+

en son haha bij die pyjama moest k aan je denken omdat ik dacht dat het een brandweerwagen was, maar later bedacht ik me dat ik heul niet zeker wist of het wel een brandweerwagen is eigks :')

Ze zijn inderdaad wel echt superlekker warm die pyjama's! van een soort dikke fleece.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87561677
Mrien, het is niet van kriebelspul. En de muts zit fleece in aan de binnenkant (scheelt een hoop).

En dan dus deze winterjas

Daar hadden ze overigens ook sjaals, mutsen en wanten bij in de kleuren van die bloemetjes achterin de kraag. Maar ik was een beetje bang dat iedereen het dan in die combi zou gaan dragen en ik vind het dan leuker als ze het net even wat anders heeft.
Vorig jaar had ik een jas met print en kon ik er niet een leuke muts en sjaal bij vinden, dus ik had besloten om nu voor effen te gaan zodat ik dan in elk geval een lekker vrolijke muts en sjaal erbij kon zoeken ;).
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:50:32 #77
5428 crew  miss_sly
pi_87561770
Ik moe took nog een winterjas voor Senna, maar ben nog niet geslaagd. Misschien morgen nog maar eens op pad.

Vanmiddag, als hij niet weggeroepen wordt, gaat schaap naar de sample sale van Kik Kid. Wat een held, he? O+ :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87561933
:D
heeft ie enig idee waar ie aan begint? :P

arm Schaap :+
haha nee hoor het valt vast mee voor hem. Maar hij is wel dapper!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:06:15 #79
5428 crew  miss_sly
pi_87562151
haha, ik hoop dat het wat meevalt, maar het komt vast goed. Ik vind het wel fijn dat ie gaat als ie niet weg hoeft, en ik ben erg benieuwd waar hij mee thuiskomt. Hij heeft wel altijd een leuke smaak :)
pi_87562256
Leuke jas Nijna :)
pi_87564009
huup :o dat filmpje.. maar gewoon een opening, kun je toch ook de h&m daarnaast nemen, of was er iets van 80% korting (dan begrijp ik het meer).

Primarkt hoofddorp gaat in november open, hou mn hart vast als ik de opening zie (ik ga niet hoor).

weten jullie wanneer in november? begin of eind
pi_87564944
Waaah dat filmpje _O-
Wel dapper van schaap sly! Die van mij zou 't nooit doen denk ik :P

Ik ben trouwens op zoek naar een leuke muts, sjaal en wanten voor Willow, die leuk staan bij haar knalrode jas. Ik dacht aan gewoon simpel wit ofzo, maar bij de usual suspects (Hema, H&M, Hans textiel) zijn er heul geen leuke te krijgen. Iemand een suggestie?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_87566421
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 03:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh leuk zeg! O+

en son haha bij die pyjama moest k aan je denken omdat ik dacht dat het een brandweerwagen was, maar later bedacht ik me dat ik heul niet zeker wist of het wel een brandweerwagen is eigks :')

Ze zijn inderdaad wel echt superlekker warm die pyjama's! van een soort dikke fleece.
ik vind t een brandweerwagen :Y
haha sta ik nu bekend als brandweerwagenfreak :P
pi_87570684
Ik heb wit gezien bij de hema Innepin, leuk ook!
Niet bij de baby-afdeling maar bij de kindersjaals enzo.
En dan vanaf 80/86 geloof ik, maar dat moet goed komen dacht ik
Soort gehaakte sjaal, heel lief, en soortgelijke muts erbij
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87571705
Ja, dat heb ik ook gezien bij Hema, Karin.
Innepin, die muts en sjaal die mrien heeft voor Lotte zijn er ook in heel veel kleuren (bv bij kleertjes.com, merk: Barts), misschien zit daar wat voor je bij?
pi_87573074
en bij de H&M hadden ze in de winkel veel meer keus als op de website :Y
En anders prenatal, V&D, C&A?
pi_87573435
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die bovenste rokjes zijn O+ O+ Nu wil ik een meisje!

Dat broekje met zakken aan de zijkant (laat Claudia het maar niet horen) wil ik :Y Lijkt me lekker warm.
Haha, inderdaad. Ik vond dat broekje niet leuk. Die shirtjes trouwens ook niet. Het pyjamaatje met brandweerwagen erop vond ik wel geinig, maar heb ik niet gekocht omdat er tekst op leek te staan.

Ik heb een blauw vestje bij de H&M gekocht - volgens mij heeft R. van Groofsken het ook? - en ik ben er lyrisch over! Het is zo lekker warm en zacht!

Het staat al langere tijd op de site, maar toch.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87574542
Het nieuwe HEMA spul is wederom mijn smaak niet :N

Het blauwe vestje hierboven is erg leuk. Hoewel ik niet snel iets met een muts zal kopen voor kleintjes (simpelweg omdat ik dat niet leuk vind). Bij grotere jongens vind ik het wel weer leuk.

De nep-ugg laarsjes van H&M zijn echt een kat in zak ;( Althans voor Leah die nog niet staat of loopt.
Ze vallen om de 3 minuten uit en na een keer of 15 weer aandoen (ja ik ben een doorzetter :P ) heb ik ze aan de kant gegooid.
pi_87574648
Ik houd ook niet zo van mutsen, maar bij een vestje vind ik het toch wel fijn. Bij Ivans winterjas heb ik erop gelet dat de muts eraf kan!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87575989
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef Claudia_x het volgende:

Ik heb een blauw vestje bij de H&M gekocht - volgens mij heeft R. van Groofsken het ook? - en ik ben er lyrisch over! Het is zo lekker warm en zacht!

Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.
Ik vind hem leuk, alleen de kleur dus niet en hij was er geloof ik maar in 1 kleur helaas.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:34:54 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87576175
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.
Ik vind hem leuk, alleen de kleur dus niet en hij was er geloof ik maar in 1 kleur helaas.
Ja, vorig jaar hadden ze dezelfde maar dan in het groen en de binnenkant van de muts was oranje. Ik was (ben) er ook helemaal enthousiast over en heb dus een tijdje terug de blauwe ook gekocht maar dan een maat groter.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:36:49 #92
5428 crew  miss_sly
pi_87576241
Schaap zijn excursie naar de sample sale was geen succes :')

Ten eerste was het heeeeeeeeeel druk. Eerste deel was buiten wachten in de regen, dat heeft hij 15 minuten volgehouden. Toen stond hij gelukkig binnen, dat was iets minder erg. Daar heeft hij nog een half uur moeten wachten voor hij naar binnen mocht. Daar was het vre-se-lijk druk en hij vond de kleren niet echt heel erg bijzonder. Uiteindelijk had hij 2 jurkjes gevonden die hij 'wel aardig' (citaat) vond, maar toen hij de rij voor de kassa zag, heeft hij ze weggelegd en is gevlucht :o :D

Anyway, moraal van het verhaal: heel erg druk, en niet zo heel veel en heel leuke dingen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:39:14 #93
265732 Keshet
pi_87576341
Hahaha! Toch heel dapper van hem! :D
pi_87576398
Inderdaad, dappere schaap! :D
pi_87576476
omg miss :o
pi_87576892
Ik wou net zeggen dat ik me ook een groene kan herinneren, maar dan is die dus van vorig jaar. :D

Er staat weer nieuw spul online bij H&M :)

Babymaten:

4,95

12,95

7,95

14,95 (2 kleuren)

86-128:

14,95

7,95 (meer kleuren)

17,95 (2 kleuren)

zo en nu heb k weer even een scrollvinger :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87576922
Schaap :D dat verdient een _O_ hoor haha, dapper!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:55:02 #98
5428 crew  miss_sly
pi_87576947
Ow, die poncho is leuk O+

ja, ik vind het ook dapper van schaap en vooral ook erg lief O+ dus dat heb ik ook tegen hem gezegd. Jammer dat het niets opgeleverd heeft, maar het is niet anders.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:09:43 #99
265732 Keshet
pi_87577474
Ik vind die kleding van de H&M die je net poste 't allemaal net niet Huup. Dat broekje met die bloemetjesknoopjes vind ik op zich nog wel leuk maar de persoon die harembroeken heeft uitgevonden zouden ze keihard moeten straffen. :r

Ik had voor Emma laatst een shirtje van The Beatles gekocht bij H&M. Zwart, maatje 62. Idee was leuk maar 't staat haar totaal niet. Kopuh, anyone? O-)
pi_87579404
Alles is leuk wat je post van de nieuwe dingen van H&M Huup
ik ben H&M fan! Ook in de grotere maten blijf ik ze trouw, deze moet ik voor Wolf :D *O*

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')