ik vind t een brandweerwagenquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 03:13 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh leuk zeg!![]()
en son haha bij die pyjama moest k aan je denken omdat ik dacht dat het een brandweerwagen was, maar later bedacht ik me dat ik heul niet zeker wist of het wel een brandweerwagen is eigks
Ze zijn inderdaad wel echt superlekker warm die pyjama's! van een soort dikke fleece.
Haha, inderdaad. Ik vond dat broekje niet leuk. Die shirtjes trouwens ook niet. Het pyjamaatje met brandweerwagen erop vond ik wel geinig, maar heb ik niet gekocht omdat er tekst op leek te staan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die bovenste rokjes zijn![]()
Nu wil ik een meisje!
Dat broekje met zakken aan de zijkant (laat Claudia het maar niet horen) wil ikLijkt me lekker warm.
Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb een blauw vestje bij de H&M gekocht - volgens mij heeft R. van Groofsken het ook? - en ik ben er lyrisch over! Het is zo lekker warm en zacht!
Ja, vorig jaar hadden ze dezelfde maar dan in het groen en de binnenkant van de muts was oranje. Ik was (ben) er ook helemaal enthousiast over en heb dus een tijdje terug de blauwe ook gekocht maar dan een maat groter.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.
Ik vind hem leuk, alleen de kleur dus niet en hij was er geloof ik maar in 1 kleur helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |