abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87561677
Mrien, het is niet van kriebelspul. En de muts zit fleece in aan de binnenkant (scheelt een hoop).

En dan dus deze winterjas

Daar hadden ze overigens ook sjaals, mutsen en wanten bij in de kleuren van die bloemetjes achterin de kraag. Maar ik was een beetje bang dat iedereen het dan in die combi zou gaan dragen en ik vind het dan leuker als ze het net even wat anders heeft.
Vorig jaar had ik een jas met print en kon ik er niet een leuke muts en sjaal bij vinden, dus ik had besloten om nu voor effen te gaan zodat ik dan in elk geval een lekker vrolijke muts en sjaal erbij kon zoeken ;).
Fake it till you make it...
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 09:50:32 #77
5428 crew  miss_sly
pi_87561770
Ik moe took nog een winterjas voor Senna, maar ben nog niet geslaagd. Misschien morgen nog maar eens op pad.

Vanmiddag, als hij niet weggeroepen wordt, gaat schaap naar de sample sale van Kik Kid. Wat een held, he? O+ :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87561933
:D
heeft ie enig idee waar ie aan begint? :P

arm Schaap :+
haha nee hoor het valt vast mee voor hem. Maar hij is wel dapper!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 10:06:15 #79
5428 crew  miss_sly
pi_87562151
haha, ik hoop dat het wat meevalt, maar het komt vast goed. Ik vind het wel fijn dat ie gaat als ie niet weg hoeft, en ik ben erg benieuwd waar hij mee thuiskomt. Hij heeft wel altijd een leuke smaak :)
pi_87562256
Leuke jas Nijna :)
pi_87564009
huup :o dat filmpje.. maar gewoon een opening, kun je toch ook de h&m daarnaast nemen, of was er iets van 80% korting (dan begrijp ik het meer).

Primarkt hoofddorp gaat in november open, hou mn hart vast als ik de opening zie (ik ga niet hoor).

weten jullie wanneer in november? begin of eind
pi_87564944
Waaah dat filmpje _O-
Wel dapper van schaap sly! Die van mij zou 't nooit doen denk ik :P

Ik ben trouwens op zoek naar een leuke muts, sjaal en wanten voor Willow, die leuk staan bij haar knalrode jas. Ik dacht aan gewoon simpel wit ofzo, maar bij de usual suspects (Hema, H&M, Hans textiel) zijn er heul geen leuke te krijgen. Iemand een suggestie?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_87566421
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 03:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh leuk zeg! O+

en son haha bij die pyjama moest k aan je denken omdat ik dacht dat het een brandweerwagen was, maar later bedacht ik me dat ik heul niet zeker wist of het wel een brandweerwagen is eigks :')

Ze zijn inderdaad wel echt superlekker warm die pyjama's! van een soort dikke fleece.
ik vind t een brandweerwagen :Y
haha sta ik nu bekend als brandweerwagenfreak :P
pi_87570684
Ik heb wit gezien bij de hema Innepin, leuk ook!
Niet bij de baby-afdeling maar bij de kindersjaals enzo.
En dan vanaf 80/86 geloof ik, maar dat moet goed komen dacht ik
Soort gehaakte sjaal, heel lief, en soortgelijke muts erbij
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87571705
Ja, dat heb ik ook gezien bij Hema, Karin.
Innepin, die muts en sjaal die mrien heeft voor Lotte zijn er ook in heel veel kleuren (bv bij kleertjes.com, merk: Barts), misschien zit daar wat voor je bij?
Fake it till you make it...
pi_87573074
en bij de H&M hadden ze in de winkel veel meer keus als op de website :Y
En anders prenatal, V&D, C&A?
pi_87573435
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 17:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die bovenste rokjes zijn O+ O+ Nu wil ik een meisje!

Dat broekje met zakken aan de zijkant (laat Claudia het maar niet horen) wil ik :Y Lijkt me lekker warm.
Haha, inderdaad. Ik vond dat broekje niet leuk. Die shirtjes trouwens ook niet. Het pyjamaatje met brandweerwagen erop vond ik wel geinig, maar heb ik niet gekocht omdat er tekst op leek te staan.

Ik heb een blauw vestje bij de H&M gekocht - volgens mij heeft R. van Groofsken het ook? - en ik ben er lyrisch over! Het is zo lekker warm en zacht!

Het staat al langere tijd op de site, maar toch.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87574542
Het nieuwe HEMA spul is wederom mijn smaak niet :N

Het blauwe vestje hierboven is erg leuk. Hoewel ik niet snel iets met een muts zal kopen voor kleintjes (simpelweg omdat ik dat niet leuk vind). Bij grotere jongens vind ik het wel weer leuk.

De nep-ugg laarsjes van H&M zijn echt een kat in zak ;( Althans voor Leah die nog niet staat of loopt.
Ze vallen om de 3 minuten uit en na een keer of 15 weer aandoen (ja ik ben een doorzetter :P ) heb ik ze aan de kant gegooid.
pi_87574648
Ik houd ook niet zo van mutsen, maar bij een vestje vind ik het toch wel fijn. Bij Ivans winterjas heb ik erop gelet dat de muts eraf kan!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87575989
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef Claudia_x het volgende:

Ik heb een blauw vestje bij de H&M gekocht - volgens mij heeft R. van Groofsken het ook? - en ik ben er lyrisch over! Het is zo lekker warm en zacht!

Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.
Ik vind hem leuk, alleen de kleur dus niet en hij was er geloof ik maar in 1 kleur helaas.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:34:54 #91
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87576175
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 16:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Niels heeft hem ook! Volgens mij een ideaal ding voor in de doek komende maanden.
Ik vind hem leuk, alleen de kleur dus niet en hij was er geloof ik maar in 1 kleur helaas.
Ja, vorig jaar hadden ze dezelfde maar dan in het groen en de binnenkant van de muts was oranje. Ik was (ben) er ook helemaal enthousiast over en heb dus een tijdje terug de blauwe ook gekocht maar dan een maat groter.
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:36:49 #92
5428 crew  miss_sly
pi_87576241
Schaap zijn excursie naar de sample sale was geen succes :')

Ten eerste was het heeeeeeeeeel druk. Eerste deel was buiten wachten in de regen, dat heeft hij 15 minuten volgehouden. Toen stond hij gelukkig binnen, dat was iets minder erg. Daar heeft hij nog een half uur moeten wachten voor hij naar binnen mocht. Daar was het vre-se-lijk druk en hij vond de kleren niet echt heel erg bijzonder. Uiteindelijk had hij 2 jurkjes gevonden die hij 'wel aardig' (citaat) vond, maar toen hij de rij voor de kassa zag, heeft hij ze weggelegd en is gevlucht :o :D

Anyway, moraal van het verhaal: heel erg druk, en niet zo heel veel en heel leuke dingen.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:39:14 #93
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87576341
Hahaha! Toch heel dapper van hem! :D
A grand adventure has begun.
pi_87576398
Inderdaad, dappere schaap! :D
pi_87576476
omg miss :o
pi_87576892
Ik wou net zeggen dat ik me ook een groene kan herinneren, maar dan is die dus van vorig jaar. :D

Er staat weer nieuw spul online bij H&M :)

Babymaten:

4,95

12,95

7,95

14,95 (2 kleuren)

86-128:

14,95

7,95 (meer kleuren)

17,95 (2 kleuren)

zo en nu heb k weer even een scrollvinger :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87576922
Schaap :D dat verdient een _O_ hoor haha, dapper!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator vrijdag 15 oktober 2010 @ 16:55:02 #98
5428 crew  miss_sly
pi_87576947
Ow, die poncho is leuk O+

ja, ik vind het ook dapper van schaap en vooral ook erg lief O+ dus dat heb ik ook tegen hem gezegd. Jammer dat het niets opgeleverd heeft, maar het is niet anders.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 17:09:43 #99
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87577474
Ik vind die kleding van de H&M die je net poste 't allemaal net niet Huup. Dat broekje met die bloemetjesknoopjes vind ik op zich nog wel leuk maar de persoon die harembroeken heeft uitgevonden zouden ze keihard moeten straffen. :r

Ik had voor Emma laatst een shirtje van The Beatles gekocht bij H&M. Zwart, maatje 62. Idee was leuk maar 't staat haar totaal niet. Kopuh, anyone? O-)
A grand adventure has begun.
pi_87579404
Alles is leuk wat je post van de nieuwe dingen van H&M Huup
ik ben H&M fan! Ook in de grotere maten blijf ik ze trouw, deze moet ik voor Wolf :D *O*

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')