Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ja, ik kan wel een flinke bak thee gebruiken om wakker te worden. Daar heb ik de laatste dagen wat moeite meequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mogge MartKopje thee?
![]()
Nee, de poes heeft geprobeerd met mij te spelen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
skilzzquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
WOK! Waarom kan jij wel je laatste post wijzigen?? Ik kon dat niet gister
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
En goeiemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
nopequote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Het laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nope
ik denk dat het te maken heeft met de layout die je gebruikt![]()
Hoe kun je moeite hebben met thee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een flinke bak thee gebruiken om wakker te worden. Daar heb ik de laatste dagen wat moeite mee.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
En goeiemorgenWattan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen soliquequote:Nope, alweer nietquote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
He bah tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kun je moeite hebben met thee?
[..]
Wattan?
[..]
Morgen solique
[..]
Nope, alweer niet
Oeh, da's wel klote ja... Sterkte dan maar vandaagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen - 2jaar - fase - geduld een beetje boel op - moe - baaldag
Goedemorgen GFquote:
Mogge Goosequote:
lovelyquote:
trevquote:
radiogansquote:
marijkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel klote ja... Sterkte dan maar vandaag
[..]
Goedemorgen GF![]()
[..]
Mogge Goose
* wel.o.k zoent LovelyLady innigquote:
solquote:
trevquote:
zelluf doen,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen - 2jaar - fase - geduld een beetje boel op - moe - baaldag
GFquote:
wokquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zoent LovelyLady innig
[..]
sol![]()
[..]
trev![]()
best wel![]()
[..]
zelluf doen,
en natuurlijk: NEE
[..]
GF
Liebchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wattan?
[..]
Morgen solique
[..]
Nope, alweer niet
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
[..]
trev
[..]
radiogans
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel klote ja... Sterkte dan maar vandaag
[..]
Goedemorgen GF![]()
[..]
Mogge Goose
quote:
En alles is een spelletje, uit de kar in de kar, wel/niet lopen DOODVERMOEIENDquote:zelluf doen,
en natuurlijk: NEE
Hoiquote:
Nee, heb me toch een partij last van mijn nek. Zal wel verkeerd hebben gelegen.quote:
min of meerquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik wie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
en goedemorgen
@ gansje, ben jij birdie?
gewoon zo gaar als boter ... nee niet GEIL maar GAAR !quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gewoon zo gaar als boter ... nee niet GEIL maar GAAR !
Liebchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat las ik? Wilde Sofie vannacht met je spelen
?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
@Marijke ,net je bericht van gisteren gelezen over "jeugdherberg" , duidelijk, goed idee
@fles, Middelburg moet te doen zijn ... thx
Jij bent niet birdiequote:
Dan moet je koffie drinken, geen theequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik heb moeite met wakker worden.
Oh, ahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik heb moeite met wakker worden.
Whehehehequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
JaEr lag een rat en een touwtje bij me in bed
Oh, nog een andere userquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet birdieJij bent jij
Jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Al iets gehoord van een kamer oid?
Ik was al kiekjes aan het makenquote:
Nope, dat duurt nog wel ffquote:
Balen... Succes in elk geval met de zoektochtquote:
Ohhh op die manier hahaha maffe beesten zijn kattenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al kiekjes aan het makenMaar ik heb schuine dakramen op de studeerkamer, met daarvoor gordijnen die tussen 2 stokken gespannen zijn, en dat fungeert prima als hangmat
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
En toen ik haar liggend op de foto wilde zetten werd ze wakker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al kiekjes aan het makenMaar ik heb schuine dakramen op de studeerkamer, met daarvoor gordijnen die tussen 2 stokken gespannen zijn, en dat fungeert prima als hangmat
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awwwwww lieffffffff poesjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhh op die manier hahaha maffe beesten zijn katten
En leuke gordijnen
Ze kijkt zo lekker loddig op die 2e fotoquote:
Ja, Sofie ftwquote:
hoop niet dat je van die gluur buren heb zo als ik ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijkZe ligt nu alweer te tukken
En dankje hahahaZonder man in huis mogen dat soort gordijntjes ineens weer
![]()
Vanavond rolgordijn uitzoeken voor in de keuken
Daar hangt nog steeds niets en dat werd toch wel eens tijd na 5 jaar
Er zit een deur tussen mijn keuken en woonkamerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoop niet dat je van die gluur buren heb zo als ik ...
Huisdieren hebben het altijd snel door als je ze op de foto wilt zetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, maar ik ga zo wel naar de fysioquote:
tegen kim kan niet ik niet opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je, maar ik ga zo wel naar de fysio
Middag Enfequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Ben kapotWat een kutnacht. Was ook helemaal stijf in mn schouders en rug vanmorgen
![]()
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzoquote:
Naast dat ik aan het werk ben wel goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzo![]()
Grr. Nouja. Ontspannen, *zen* enzo he.
Hoe ist met jou?
Helemaal mee eens, het is hooguit een beetje frisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die nu al klagen omdat het koud iskomop zeg
Tis heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die nu al klagen omdat het koud iskomop zeg
Mooiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naast dat ik aan het werk ben wel goed
*knuff *quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzo![]()
Grr. Nouja. Ontspannen, *zen* enzo he.
Hoe ist met jou?
gewoon lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is hooguit een beetje fris
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuff *
* LovelyLady zet meditatie dvdtje op
[..]
gewoon lekker
Gewoon een Ohja *ping* momentquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Birdie had/heeft dezelfde ava, maar dan wat lichter.
Net bij MW geweest, ik moest lachen, want ze zei iets wat zoooo logisch klonk en waar ik verder nooit bij stil had gestaanOf ja, ik wist het wel, maar niet bewust. Ofzo.
Zoiets als dat iemand tegen je zegt dat t gras groen is, je dat altijd hebt geweten en dan ineens denkt: O jaaaa! Het gras is groen!
Ok, dat klinkt vaag
Ja, dat!quote:
* wel.o.k valt in slaapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuff *
* LovelyLady zet meditatie dvdtje op
voor een buitenstaander is dat makkelijker om te zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat!
Heel grappig, want ik zeg het regelmatig bijna letterlijk![]()
Ging erover dat ik dingen die gebeurd zijn tijdens mijn relatie met mn ex gemakkelijker kan plaatsen dan daarna, omdat ik daar zelf bij was en invloed op had. Daarna heb ik niets meer gedaan dat zijn gedrag (voor mij) verklaart. Dat zeg ik meestal.
Zegt die vrouw: Dus eigenlijk gaf je gewoon jezelf de schuld tijdens je relatie en ben je daar daarna mee gestopt?
IkGoh, zo had ik er nog niet over nagedacht
Deels herkenbaar jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat!
Heel grappig, want ik zeg het regelmatig bijna letterlijk![]()
Ging erover dat ik dingen die gebeurd zijn tijdens mijn relatie met mn ex gemakkelijker kan plaatsen dan daarna, omdat ik daar zelf bij was en invloed op had. Daarna heb ik niets meer gedaan dat zijn gedrag (voor mij) verklaart. Dat zeg ik meestal.
Zegt die vrouw: Dus eigenlijk gaf je gewoon jezelf de schuld tijdens je relatie en ben je daar daarna mee gestopt?
IkGoh, zo had ik er nog niet over nagedacht
Als je werk niet op tijd af is, niet mij de schuld geven he?quote:
hier schijnt de zon volopquote:
uitdekastkomen dag was gisterenquote:
en voor mij toch ook welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak nog een bakkie koffie voor mezelf
ik heb het topic laten lijdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt er wel een kwartier overgedaan
Arm topicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het topic laten lijden![]()
het leeft toch nogquote:
Baaldag?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon echt niets gedaan vandaag, alleen naar MW geweest en denk dat dat ook t enige is wat ik voor elkaar krijg...
ik heb ook nog niks gedaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb gewoon echt niets gedaan vandaag, alleen naar MW geweest en denk dat dat ook t enige is wat ik voor elkaar krijg...
Gaat wel, maar is toch wel emotioneler dan ik verwacht had en dan ben ik even van de leg zeg maarquote:
ik heb ook geen zinquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
Uhm iets doen?
Noem me maar slecht .. ik heb alleen een broodje gemaakt voor de jongens en mezelf, voor de rest![]()
Geen zin
Jep..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb ook geen zin![]()
maar het zal toch gedaan moeten worden
succesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jep..ik moet zo de jongste uit bed halen
(erg fijn)
En dan de oudste gaan halen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gaat wel, maar is toch wel emotioneler dan ik verwacht had en dan ben ik even van de leg zeg maar
kan hij er wel tegen opquote:
Nee.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
fles
[..]
kan hij er wel tegen op
gelukkigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
En eroverheen al helemaal niet
Jij wel dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee.
En eroverheen al helemaal niet
Datn lijkt er wel op maar hier lekker op tijd klaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens mij is iedereen druk aan het werken
wat denk jezelfquote:
ik ga dadelijk maar eens lekker beginnenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Datn lijkt er wel op maar hier lekker op tijd klaar
Wisseling van de wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ga dadelijk maar eens lekker beginnen
huh?quote:
quote:
scheelt niksquote:
laters enferquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, stomme cursus van 16-18 over electronisch medicatie-deel-systeem![]()
(piece of cake voor mijn generatie...)
lig ze flesquote:
Succes (vooral met het geklaag en gezeur van de oudere collega's)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, stomme cursus van 16-18 over electronisch medicatie-deel-systeem![]()
(piece of cake voor mijn generatie...)
Wokquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schrikt net op tijd wakker
ferbquote:
Wat is datquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens mij is iedereen druk aan het werken
Slaapkopquote:
Niemand gelooft je met ruim 4 uur verschil... dat snap je wel he?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schrikt net op tijd wakker
Zeker ook geslapen???quote:
nope de hele dag teringhard gewerktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is dat
[..]
Slaapkop
[..]
Niemand gelooft je met ruim 4 uur verschil... dat snap je wel he?
[..]
Zeker ook geslapen???
Hoe kan hij dat nou doen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:53 schreef Ferb het volgende:
oh em gee![]()
Vaders heeft opeens mijn afspraak ( ziekenhuis )verzet naar 4 weken later omdat ik op die dag een excursie heb, wat niet eens zo belangrijk is..
Ik wil liever eerder weten wat er aan de hand is dan NOG 4 fucking weken wachten en daarna pas iets te weten te komen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 weken lijkt misschien niks, maar voor mij duurt het echt ubah lang![]()
was heel vermoeiend hoor, dat zoenen met jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand gelooft je met ruim 4 uur verschil... dat snap je wel he?
Ik vind je heus wel lief hoorquote:
Zo'n klein kusje maar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was heel vermoeiend hoor, dat zoenen met jou
Stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was heel vermoeiend hoor, dat zoenen met jou
Waarschijnlijk is hij nog moe van STquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in... als zoenen al vermoeiend is...
Dara is die ouwe player dan zelf bijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog moe van ST
Dus dan is hij nog moe van gisterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik heul nog niet gezien vandaag
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dan is hij nog moe van gisterenheb je dus niet zo veel meer aan
Ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou niet)
Ikke nu nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou niet)
Je wordt toch niet ziek?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ben zelfs zo moe dat ik rillend onder een fleece dekentje zat op de bank, terwijl het 21.5 graden is in m'n woonkamer
![]()
Vanmiddag ook de kachel aangezet, voor het eerst (stinken !!) tot 22 graden toen had ik het warm.. en toen uitgezet en verder niet meer koud gehadquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ben zelfs zo moe dat ik rillend onder een fleece dekentje zat op de bank, terwijl het 21.5 graden is in m'n woonkamer
![]()
zo'n klein kusjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je heus wel lief hoor![]()
[..]
Zo'n klein kusje maar?
helemaal naar je toe gekomen daarvoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in... als zoenen al vermoeiend is...
dat eeh, maar eeh....quote:
dat is hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog moe van ST
nou, en hoequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dara is die ouwe player dan zelf bij.
preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik heul nog niet gezien vandaag
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen ben ik weer een van de weinige die het niet koud heeft
Ik hoop het niet, maar ben nog steeds half verkouden...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nu niet
[..]
Je wordt toch niet ziek?
Ik heb de verwarming ook al weer eens aangehad, maar dankzij het zonnetje is mijn woonkamer dus snel verwarmtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmiddag ook de kachel aangezet, voor het eerst (stinken !!) tot 22 graden toen had ik het warm.. en toen uitgezet en verder niet meer koud gehad
Mmhhhh.... Perenijsjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit met een fleece trui en de verwarming aan. Mijn vingers zijn net perenijsjes
Ik welquote:
ik ga patat bakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welEn hongerig, dus ga even kliek opwarmen
Tot straks
quote:
quote:
Ik heb het meestal niet zo snel koudquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet
ik word altijd helemaal warm van de dames in KSC![]()
Eetse Marijkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot straks
Ik heb het ook niet koud meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
Werk van?? Je hebt de halve middag liggen pittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo'n klein kusje![]()
maak je er werk van is het weer niet goed![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot straks
lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
En wij eten broodjes gehaktbal, want makkelijk en oudste is nu zwemmen
klinkt ook goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
En wij eten broodjes gehaktbal, want makkelijk en oudste is nu zwemmen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders had ik je wel warm willen knuffelen hoor
JA! LEKKERquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt ook goed
enneh... waar is die lekkere dikke kont van je
was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lief...
[..]
JA! LEKKER
Ik ben een beetje vervelend soms maar daar moeten jullie een beetje doorheen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat weet je tochquote:
Ik merk niks van dat jij vervelend bentquote:[..]
JA! LEKKER
Ik ben een beetje vervelend soms maar daar moeten jullie een beetje doorheen kijken
ga eens staan danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]In mijn spijkerbroek.. ik zit erop
ik heb het ook niet koudquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
ja duhquote:
* LovelyLady gaat staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens staan danzo kan ik hem toch niet zien
Op welke spot stond je dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben net wel van de ladder afgedonderd
en stuiter je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
oh noeeeeesssssssssquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en aan de andere kant van het hekwerk op de grond geland![]()
Filmpje!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en aan de andere kant van het hekwerk op de parking geland![]()
idem hier, ik ben heb het heetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet
ik word altijd helemaal warm van de dames in KSC![]()
4de van bovenquote:
quote:
even een bakkie en een peuk doen en dan weer verderquote:
lulquote:
zal straks wel tellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoeveel heeft die ladder er dan?
fijn is dus zeker andersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal straks wel tellen![]()
was ongeveer 3 meter van de grond af
dat kun je wel stellenquote:
quote:
tot vanavond lovelyquote:
Jij hebt het nooit koudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit koud![]()
Jij staat in je blote bast buiten als het vriest![]()
Das toch niet normaal man
Oh dus GF is net zo als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat dusquote:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's inderdaad niet normaal, behalve als het is om af te koelen uit de sauna
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hai lieve Nienkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi snoepsefloepsjes![]()
Zo eten, dan door naar yoga en dan douchen en naar bed...werken op dinsdag is een beetje vermoeiend hoor
Liebchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef MPG het volgende:
Marijke
Lekker gegeten?
Suikerbeeb
Hoe is het daar?
Druk dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef MPG het volgende:
Marijke
Lekker gegeten?
Suikerbeeb
Hoe is het daar?
Ja, lekker soms he?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
oow wat kan een mens opknappen van een goeie maaltijd en een douche
volgende keer een keer nee zeggen en dan gewoon de deur dichtgooienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve Nienke![]()
Succes en veel plezier vanavond!
[..]
LiebchenJawel, was Kip tandoori kliek
Had alleen net m'n eten op, knakker van Electrabel voor de deur met een verkooppraatje
Ik heb 4 keer nee moeten zeggen voor ie wegging
jaaa zon lekker hete stoomdouchequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lekker soms he?Vooral douchen, en dan 's winters als ik het 's avonds koud heb
Er zit gewoon een "niet-verkopen-aan-de-deur" sticker naast de bel, maar die zien ze blijkbaar ook nooitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgende keer een keer nee zeggen en dan gewoon de deur dichtgooien
des te meer reden om niks te zeggen en naar die sticker te wijzenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zit gewoon een "niet-verkopen-aan-de-deur" sticker naast de bel, maar die zien ze blijkbaar ook nooit
kip tandooriquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve Nienke![]()
Succes en veel plezier vanavond!
[..]
LiebchenJawel, was Kip tandoori kliek
Had alleen net m'n eten op, knakker van Electrabel voor de deur met een verkooppraatje
Ik heb 4 keer nee moeten zeggen voor ie wegging
Ja, maar ben niet altijd even assertiefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
des te meer reden om niks te zeggen en naar die sticker te wijzen
Ja, mjumquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef MPG het volgende:
[..]
kip tandoori!
En wat een tadewa. Nee is nee, toch?
hmmz zonde dat soort mensen moet je gewoon keihard aanpakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ben niet altijd even assertief![]()
[..]
Ja, mjum
Wat is een tadewa?En doorgaans is nee nee inderdaad
Maar er zijn mannen die daar blijkbaar anders over denken
Oh niet weerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
En doorgaans is nee nee inderdaadMaar er zijn mannen die daar blijkbaar anders over denken
Ach, je moet toch ergens je geld mee verdienenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz zonde dat soort mensen moet je gewoon keihard aanpakken
Ja, sorry Fles, maar nee is echt nee, ook voor jou!quote:
ach en als je nu goed zit dan blijf je lekker zitten waar je zitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, je moet toch ergens je geld mee verdienenEn voor sommige mensen zal het vast een goede aanbieding zijn, maar ik had geen zin in gedoe (ze zouden dan de huidige elctriciteitsprijzen vastzetten en dan zou ik die volgend jaar als ik dat wilde kunnen gebruiken, maar moeilijk moeilijk met bellen enzo, ik zoek tegen die tijd wel weer een nieuwe leverancier met welkomstbonus
)
Ben net overgestapt naar Nuon een maandje terug. Kreeg een jaar lang korting en een welkomstbonusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach en als je nu goed zit dan blijf je lekker zitten waar je zit
ik heb gewoon een enorme hekel aan deurverkopers ik moet die lui niet
gelijk heb je anders ben je dief van je eigen portemonneequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben net overgestapt naar Nuon een maandje terug. Kreeg een jaar lang korting en een welkomstbonusEn aangezien Essent mij geen bonus wilde geven (die ze wel aan nieuwe klanten gaven) ben ik vertrokken
Ja joh?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry Fles, maar nee is echt nee, ook voor jou!
Vertel mij watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
oow wat kan een mens opknappen van een goeie maaltijd en een douche
Jup, scheelt me iets van 20 euro per maandquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je anders ben je dief van je eigen portemonnee
Jaquote:
kijk dat scheeltquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, scheelt me iets van 20 euro per maand
[..]
JaEn anders:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
friemel
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hey Enfequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Heerlijk zelfgemaakte nasi gemaakt met veel ui, wat knoflook, veel wortel & prei, mengsel van witte en bruine rijst, satésaus en Java kroepoek![]()
Was echt enorm lekker!
![]()
Hoe ist hier?
goed hoor beetje aan het bijkomen van een drukke dagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Heerlijk zelfgemaakte nasi gemaakt met veel ui, wat knoflook, veel wortel & prei, mengsel van witte en bruine rijst, satésaus en Java kroepoek![]()
Was echt enorm lekker!
![]()
Hoe ist hier?
Trevquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
Hier is alles goed en daar?
Giertjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed hoor beetje aan het bijkomen van een drukke dag
hoi enferquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Was echt enorm lekker!
![]()
Hoe ist hier?
mja ik had een volle dagdienst en dat was best wel drukquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev
Joah wel okeCursus was eitje
Vonden mijn oudere collega's duidelijk neit
Magoed, logisch
Hoe ist met jou?
[..]
Giertje
Ja, drukke dag gehad?
Goed, was al om half 5 klaar met werkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev
Joah wel okeCursus was eitje
Vonden mijn oudere collega's duidelijk neit
Magoed, logisch
Hoe ist met jou?
[..]
Giertje
Ja, drukke dag gehad?
Gfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi enfer![]()
buiten een snee in me hoofd is alles goed![]()
en 1 van de nieuwe lampen wil het maar niet doen
Oh, das druk ja...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had een volle dagdienst en dat was best wel druk
Betuuurrrrquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, was al om half 5 klaar met werken
van me ladder afgeflikkerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf
Nou, beter dan andersom![]()
Hoe ben je aan die snee gekomen?En ook nog lampen die het niet willen doen
en misschien heb ik na donderdag al weekendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf
Nou, beter dan andersom![]()
Hoe ben je aan die snee gekomen?En ook nog lampen die het niet willen doen
[..]
Oh, das druk ja...Nouja, het wordt vanzelf tijd om te gaan he
[..]
Betuuurrrr
Allebei kutquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van me ladder afgeflikkerd![]()
ik denk dat de fitting van de lamp kapot is
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
en misschien heb ik na donderdag al weekend
dat wel maar de mensen waren bijzonder vervelend vandaagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Oh, das druk ja...Nouja, het wordt vanzelf tijd om te gaan he
Maar ja het is wel mijn werk waar we het over hebben, het kan zo weer veranderenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Allebei kut
Verder geen schade? Bij jou?
[..]![]()
Nog meer goed nieuws!
Iedereen heeft wel eens een kutdag, en als dementerenden dat hebben is dat idd meestal allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar de mensen waren bijzonder vervelend vandaag
Oh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ja het is wel mijn werk waar we het over hebben, het kan zo weer veranderen
Gelukkig wou mijn baas vrijdag met een aantal naar een beurs dus de kans is wel groot dat het zo blijftquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een kutdag, en als dementerenden dat hebben is dat idd meestal allemaal tegelijk![]()
[..]
Oh.Fingers crossed!
pfoeh schei uit dat steekt elkaar aan niet normaal meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een kutdag, en als dementerenden dat hebben is dat idd meestal allemaal tegelijk![]()
Oehquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wou mijn baas vrijdag met een aantal naar een beurs dus de kans is wel groot dat het zo blijft
Haha jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh schei uit dat steekt elkaar aan niet normaal meer
whehehe das wel leuk jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehZou leuk zijn
[..]
Haha jaIk ken het xD Er was bij de afdeling waar ik werkte een vrouwtje wat echt geweldig was, maar heel lastig om haar te verschonen als ze een ongelukje had gehad. Dus mn collega hield haar handen vast en leidde haar af terwijl ik haar broek deed, en als grap zetten we haar en onszelf zo'n blauw overschoentje op haar/ons hoofd, echt geweldig
xD Ik lag helemaal in mn deuk, mn collega ook
hem vind ik dus echt totaal niet grappigquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker en ook omdat ik vrijdag naar Tijl Beckand ga
Ik zie vrijdag wel hoe en wat zijn show is en bovendien het is een try outquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
hem vind ik dus echt totaal niet grappig
ferbquote:
nou ja hoop voor je dat het leuk wordquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie vrijdag wel hoe en wat zijn show is en bovendien het is een try out
quote:
O, kut. Zit ik weer Venloos te lullen zonder dat ik het door hebquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ben niet altijd even assertief![]()
[..]
Ja, mjum
Wat is een tadewa?En doorgaans is nee nee inderdaad
Maar er zijn mannen die daar blijkbaar anders over denken
Dan moet jij toch JUIST de toko draaiende houden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wou mijn baas vrijdag met een aantal naar een beurs dus de kans is wel groot dat het zo blijft
Ahwquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:31 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe das wel leuk ja
vanmorgen had ik een vrouwtje die vertelde me hoe dement ze ook was dat ze het hier goed had en dat ze dat fijn vond
Naaaissssquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker en ook omdat ik vrijdag naar Tijl Beckand ga
Maar als alle bestellingen al klaar zijn dan is er niks meer te doen dus kan ik mooi thuis blijvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
O, kut. Zit ik weer Venloos te lullen zonder dat ik het door heb?
Nou ja, ehm, een tadewa.... Hoe leg ik dat uit? Ehm... tja een tadewa.. tja een soort gek ofzo, denk ik dat nog de meest heldere omschrijving is.
[..]
Dan moet jij toch JUIST de toko draaiende houden?
Dan kun je vast alvast één dagje voorwerkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar als alle bestellingen al klaar zijn dan is er niks meer te doen dus kan ik mooi thuis blijven
krijg ik ruzie met de gene die op zaterdag werken want dan hebben die niks meer te doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan kun je vast alvast één dagje voorwerken.
Zijn die ook eens op tijd klaarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
krijg ik ruzie met de gene die op zaterdag werken want dan hebben die niks meer te doen
Dan besteed je je vrijdag aan extra onderhoud en / of reiniging en desinfectie.quote:
Dat doen ze dus op zaterdagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan besteed je je vrijdag aan extra onderhoud en / of reiniging en desinfectie.
Pffffffquote:
Zo lang is mijn haar nog nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Pffffff.
Dan blijf je thuis, langharig, werkschuw tuig!
Jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo lang is mijn haar nog nieten je bent gewoon jaloers
Droompjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
ik heb wel een flinke bak koffie verdiend dacht ik zo. En gooi er ook maar wat anders in.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef DR34M3R het volgende:
![]()
ik heb wel een flinke bak koffie verdiend dacht ik zo. En gooi er ook maar wat anders in.
Ja, vaders vond 't handig dat ik mee ging met zo'n kansloze excursiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:17 schreef Enfermera het volgende:
Ferby!Hoe ist? Las ik nou dat je pa die afspraak bij de specialist verzet heeft?
Hoe dat zo??
Iers is prima, tnxquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
* MPG maakt een straffe bak voor Dromer.
Iers?
Tisserdan?
Das wel balen ja.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Iers is prima, tnx.
Heb mijn vriend net wat minder prettig bericht door moeten geven... baal er van dat ik hem nu niet ff een flinke knuffel kan geven.
Dank u!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Das wel balen ja.
* MPG gooit een flinke scheut Jameson door de koffie en maak het af met een toef slagroom![]()
Astu:
Pff... Als mijn pa dat zou doenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef Ferb het volgende:
[..]
Ja, vaders vond 't handig dat ik mee ging met zo'n kansloze excursie![]()
Ik wil liever eerder sporten dan een slecht cijfer ofso..
4 weken![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt weinig maar ik keer er echt naar uit![]()
Maar 't gaat al weer wat beter.. Dan nog als ik er aan denk is het kut
Das rot op afstandquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Iers is prima, tnx.
Heb mijn vriend net wat minder prettig bericht door moeten geven... baal er van dat ik hem nu niet ff een flinke knuffel kan geven.
Het komt helemaal goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Das rot op afstand
Nou, ik heb morgen een sollicitatie en ben hardstikke zenuwachtig![]()
Hey LLquote:
Ik hoop t... Meestal ben ik niet zo zenuwachtig, maar ja, meestal heb ik een springplankje en nu moet ik t helemaal zelf doenquote:
Nou en? Je hebt wel voor hetere vuren gestaan lijkt me. Gewoon jezelf zijn, gezellig babbeltje bij een kopje koffie of thee, komt vast goed!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik hoop t... Meestal ben ik niet zo zenuwachtig, maar ja, meestal heb ik een springplankje en nu moet ik t helemaal zelf doen
Ik heb ook wel ervaring precies in het gebied waar ze iemand voor zoeken en dat is niet iets wat heel vaak voorkomt volgens mij, dus ik hoop dat ze me op mn ervaring aannemen. Maar er is ook nog iemand met papieren die net van school komt en dus goedkoper is...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nou en? Je hebt wel voor hetere vuren gestaan lijkt me. Gewoon jezelf zijn, gezellig babbeltje bij een kopje koffie of thee, komt vast goed!
Hey chickiequote:
Ja gelukkig wel... evengoed morgen weer een drukke dagquote:
He bahquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey chickieGaat ie een beetje?
[..]
Ja gelukkig wel... evengoed morgen weer een drukke dag
Janies ik ga keihard voor je duimen![]()
Het hoort erbijquote:
fysio, autorijden, grote van school halen, snel broodje eten, kleine uk naar psz brengen en dan met grote uk zelf appelmoes maken.. en popcornquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dank je
En wat heb jij allemaal dan morgen?
Dat is wel leuk jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het hoort erbij
[..]
fysio, autorijden, grote van school halen, snel broodje eten, kleine uk naar psz brengen en dan met grote uk zelf appelmoes maken.. en popcorn![]()
Dus druk maar wel gezellig
Ja want door de spierpijn heb ik zeg maar niet geoefendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is wel leuk jaEn de fysio, zie je daartegenop?
En nog steeds plezier in het rijden?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het hoort erbij
[..]
fysio, autorijden, grote van school halen, snel broodje eten, kleine uk naar psz brengen en dan met grote uk zelf appelmoes maken.. en popcorn![]()
Dus druk maar wel gezellig
Vandaag een regelrechte kutdag.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey chickieGaat ie een beetje?
[..]
Ja gelukkig wel... evengoed morgen weer een drukke dag
Janies ik ga keihard voor je duimen![]()
Je had een reden toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja want door de spierpijn heb ik zeg maar niet geoefend
Ik weet het, heeeeeeel slecht
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vandaag een regelrechte kutdag.Maar heb heerlijk gegeten en zit nu lekker warm op de bank met hubby
en thee
Zo, drukke dag morgen!Maar wel aardig leuk zo te zien. Goed je oefeningen gedaan voor de fysio?
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik smokkel wel wat
[..]volgens mij zijn ze streng hoor
Dat mag ook best, als je nooit zou luisteren, maar dat doe je volgens mij wel toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Ik smokkel wel wat
[..]volgens mij zijn ze streng hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |