Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Disclaimer:quote:Het meet idee:
Gezellig met z'n allen low budget Sinterklaas vieren. Allemaal 5 cadeautjes mee van een euro per stuk en daar doen we een spel mee. Vind je het leuk te komen, PM dan even naar marijkezwolleLocatie is nog onbekend, maar ik stel mijn huis in Zwolle ter beschikking. Datum: Zaterdag 27 november , zodat iedereen ook thuis Sinterklaas kan vieren
Ja, ik kan wel een flinke bak thee gebruiken om wakker te worden. Daar heb ik de laatste dagen wat moeite meequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mogge MartKopje thee?
![]()
Nee, de poes heeft geprobeerd met mij te spelen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
skilzzquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
WOK! Waarom kan jij wel je laatste post wijzigen?? Ik kon dat niet gister
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
En goeiemorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
nopequote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]Het laatsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat zal het zijnquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nope
ik denk dat het te maken heeft met de layout die je gebruikt![]()
Hoe kun je moeite hebben met thee?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een flinke bak thee gebruiken om wakker te worden. Daar heb ik de laatste dagen wat moeite mee.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:14 schreef LovelyLady het volgende:
En goeiemorgenWattan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen soliquequote:Nope, alweer nietquote:
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
He bah tochquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kun je moeite hebben met thee?
[..]
Wattan?
[..]
Morgen solique
[..]
Nope, alweer niet
Oeh, da's wel klote ja... Sterkte dan maar vandaagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen - 2jaar - fase - geduld een beetje boel op - moe - baaldag
Goedemorgen GFquote:
Mogge Goosequote:
lovelyquote:
trevquote:
radiogansquote:
marijkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel klote ja... Sterkte dan maar vandaag
[..]
Goedemorgen GF![]()
[..]
Mogge Goose
* wel.o.k zoent LovelyLady innigquote:
solquote:
trevquote:
zelluf doen,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Koen - 2jaar - fase - geduld een beetje boel op - moe - baaldag
GFquote:
wokquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k zoent LovelyLady innig
[..]
sol![]()
[..]
trev![]()
best wel![]()
[..]
zelluf doen,
en natuurlijk: NEE
[..]
GF
Liebchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Wattan?
[..]
Morgen solique
[..]
Nope, alweer niet
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:53 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lovely![]()
[..]
trev
[..]
radiogans
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, da's wel klote ja... Sterkte dan maar vandaag
[..]
Goedemorgen GF![]()
[..]
Mogge Goose
quote:
En alles is een spelletje, uit de kar in de kar, wel/niet lopen DOODVERMOEIENDquote:zelluf doen,
en natuurlijk: NEE
Hoiquote:
Nee, heb me toch een partij last van mijn nek. Zal wel verkeerd hebben gelegen.quote:
min of meerquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 09:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben ik wie?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee.
en goedemorgen
@ gansje, ben jij birdie?
gewoon zo gaar als boter ... nee niet GEIL maar GAAR !quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:00 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
gewoon zo gaar als boter ... nee niet GEIL maar GAAR !
Liebchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Wat las ik? Wilde Sofie vannacht met je spelen
?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef friemelaar het volgende:
's Morgens samen![]()
@Marijke ,net je bericht van gisteren gelezen over "jeugdherberg" , duidelijk, goed idee
@fles, Middelburg moet te doen zijn ... thx
Jij bent niet birdiequote:
Dan moet je koffie drinken, geen theequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik heb moeite met wakker worden.
Oh, ahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Ik heb moeite met wakker worden.
Whehehehequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Liebchen
JaEr lag een rat en een touwtje bij me in bed
Oh, nog een andere userquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent niet birdieJij bent jij
Jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Al iets gehoord van een kamer oid?
Ik was al kiekjes aan het makenquote:
Nope, dat duurt nog wel ffquote:
Balen... Succes in elk geval met de zoektochtquote:
Ohhh op die manier hahaha maffe beesten zijn kattenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al kiekjes aan het makenMaar ik heb schuine dakramen op de studeerkamer, met daarvoor gordijnen die tussen 2 stokken gespannen zijn, en dat fungeert prima als hangmat
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
En toen ik haar liggend op de foto wilde zetten werd ze wakker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al kiekjes aan het makenMaar ik heb schuine dakramen op de studeerkamer, met daarvoor gordijnen die tussen 2 stokken gespannen zijn, en dat fungeert prima als hangmat
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awwwwww lieffffffff poesjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhh op die manier hahaha maffe beesten zijn katten
En leuke gordijnen
Ze kijkt zo lekker loddig op die 2e fotoquote:
Ja, Sofie ftwquote:
hoop niet dat je van die gluur buren heb zo als ik ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijkZe ligt nu alweer te tukken
En dankje hahahaZonder man in huis mogen dat soort gordijntjes ineens weer
![]()
Vanavond rolgordijn uitzoeken voor in de keuken
Daar hangt nog steeds niets en dat werd toch wel eens tijd na 5 jaar
Er zit een deur tussen mijn keuken en woonkamerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoop niet dat je van die gluur buren heb zo als ik ...
Huisdieren hebben het altijd snel door als je ze op de foto wilt zetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, maar ik ga zo wel naar de fysioquote:
tegen kim kan niet ik niet opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je, maar ik ga zo wel naar de fysio
Middag Enfequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Ben kapotWat een kutnacht. Was ook helemaal stijf in mn schouders en rug vanmorgen
![]()
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzoquote:
Naast dat ik aan het werk ben wel goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzo![]()
Grr. Nouja. Ontspannen, *zen* enzo he.
Hoe ist met jou?
Helemaal mee eens, het is hooguit een beetje frisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die nu al klagen omdat het koud iskomop zeg
Tis heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die nu al klagen omdat het koud iskomop zeg
Mooiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naast dat ik aan het werk ben wel goed
*knuff *quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzo![]()
Grr. Nouja. Ontspannen, *zen* enzo he.
Hoe ist met jou?
gewoon lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is hooguit een beetje fris
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuff *
* LovelyLady zet meditatie dvdtje op
[..]
gewoon lekker
Gewoon een Ohja *ping* momentquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Birdie had/heeft dezelfde ava, maar dan wat lichter.
Net bij MW geweest, ik moest lachen, want ze zei iets wat zoooo logisch klonk en waar ik verder nooit bij stil had gestaanOf ja, ik wist het wel, maar niet bewust. Ofzo.
Zoiets als dat iemand tegen je zegt dat t gras groen is, je dat altijd hebt geweten en dan ineens denkt: O jaaaa! Het gras is groen!
Ok, dat klinkt vaag
Ja, dat!quote:
* wel.o.k valt in slaapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuff *
* LovelyLady zet meditatie dvdtje op
voor een buitenstaander is dat makkelijker om te zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat!
Heel grappig, want ik zeg het regelmatig bijna letterlijk![]()
Ging erover dat ik dingen die gebeurd zijn tijdens mijn relatie met mn ex gemakkelijker kan plaatsen dan daarna, omdat ik daar zelf bij was en invloed op had. Daarna heb ik niets meer gedaan dat zijn gedrag (voor mij) verklaart. Dat zeg ik meestal.
Zegt die vrouw: Dus eigenlijk gaf je gewoon jezelf de schuld tijdens je relatie en ben je daar daarna mee gestopt?
IkGoh, zo had ik er nog niet over nagedacht
Deels herkenbaar jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat!
Heel grappig, want ik zeg het regelmatig bijna letterlijk![]()
Ging erover dat ik dingen die gebeurd zijn tijdens mijn relatie met mn ex gemakkelijker kan plaatsen dan daarna, omdat ik daar zelf bij was en invloed op had. Daarna heb ik niets meer gedaan dat zijn gedrag (voor mij) verklaart. Dat zeg ik meestal.
Zegt die vrouw: Dus eigenlijk gaf je gewoon jezelf de schuld tijdens je relatie en ben je daar daarna mee gestopt?
IkGoh, zo had ik er nog niet over nagedacht
Als je werk niet op tijd af is, niet mij de schuld geven he?quote:
hier schijnt de zon volopquote:
uitdekastkomen dag was gisterenquote:
en voor mij toch ook welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak nog een bakkie koffie voor mezelf
ik heb het topic laten lijdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt er wel een kwartier overgedaan
Arm topicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het topic laten lijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |