Jaquote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Al iets gehoord van een kamer oid?
Ik was al kiekjes aan het makenquote:
Nope, dat duurt nog wel ffquote:
Balen... Succes in elk geval met de zoektochtquote:
Ohhh op die manier hahaha maffe beesten zijn kattenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al kiekjes aan het makenMaar ik heb schuine dakramen op de studeerkamer, met daarvoor gordijnen die tussen 2 stokken gespannen zijn, en dat fungeert prima als hangmat
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
En toen ik haar liggend op de foto wilde zetten werd ze wakker
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was al kiekjes aan het makenMaar ik heb schuine dakramen op de studeerkamer, met daarvoor gordijnen die tussen 2 stokken gespannen zijn, en dat fungeert prima als hangmat
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
awwwwww lieffffffff poesjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ohhh op die manier hahaha maffe beesten zijn katten
En leuke gordijnen
Ze kijkt zo lekker loddig op die 2e fotoquote:
Ja, Sofie ftwquote:
hoop niet dat je van die gluur buren heb zo als ik ...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja heerlijkZe ligt nu alweer te tukken
En dankje hahahaZonder man in huis mogen dat soort gordijntjes ineens weer
![]()
Vanavond rolgordijn uitzoeken voor in de keuken
Daar hangt nog steeds niets en dat werd toch wel eens tijd na 5 jaar
Er zit een deur tussen mijn keuken en woonkamerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
hoop niet dat je van die gluur buren heb zo als ik ...
Huisdieren hebben het altijd snel door als je ze op de foto wilt zetten.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hier ligt ze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dank je, maar ik ga zo wel naar de fysioquote:
tegen kim kan niet ik niet opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dank je, maar ik ga zo wel naar de fysio
Middag Enfequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:36 schreef Enfermera het volgende:
Middag
Ben kapotWat een kutnacht. Was ook helemaal stijf in mn schouders en rug vanmorgen
![]()
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzoquote:
Naast dat ik aan het werk ben wel goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzo![]()
Grr. Nouja. Ontspannen, *zen* enzo he.
Hoe ist met jou?
Helemaal mee eens, het is hooguit een beetje frisquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die nu al klagen omdat het koud iskomop zeg
Tis heerlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mensen die nu al klagen omdat het koud iskomop zeg
Mooiquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Naast dat ik aan het werk ben wel goed
*knuff *quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, mn hele dag gelijk verziekt daardoor, veel meer pijn enzo![]()
Grr. Nouja. Ontspannen, *zen* enzo he.
Hoe ist met jou?
gewoon lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, het is hooguit een beetje fris
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuff *
* LovelyLady zet meditatie dvdtje op
[..]
gewoon lekker
Gewoon een Ohja *ping* momentquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
Birdie had/heeft dezelfde ava, maar dan wat lichter.
Net bij MW geweest, ik moest lachen, want ze zei iets wat zoooo logisch klonk en waar ik verder nooit bij stil had gestaanOf ja, ik wist het wel, maar niet bewust. Ofzo.
Zoiets als dat iemand tegen je zegt dat t gras groen is, je dat altijd hebt geweten en dan ineens denkt: O jaaaa! Het gras is groen!
Ok, dat klinkt vaag
Ja, dat!quote:
* wel.o.k valt in slaapquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
*knuff *
* LovelyLady zet meditatie dvdtje op
voor een buitenstaander is dat makkelijker om te zienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat!
Heel grappig, want ik zeg het regelmatig bijna letterlijk![]()
Ging erover dat ik dingen die gebeurd zijn tijdens mijn relatie met mn ex gemakkelijker kan plaatsen dan daarna, omdat ik daar zelf bij was en invloed op had. Daarna heb ik niets meer gedaan dat zijn gedrag (voor mij) verklaart. Dat zeg ik meestal.
Zegt die vrouw: Dus eigenlijk gaf je gewoon jezelf de schuld tijdens je relatie en ben je daar daarna mee gestopt?
IkGoh, zo had ik er nog niet over nagedacht
Deels herkenbaar jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat!
Heel grappig, want ik zeg het regelmatig bijna letterlijk![]()
Ging erover dat ik dingen die gebeurd zijn tijdens mijn relatie met mn ex gemakkelijker kan plaatsen dan daarna, omdat ik daar zelf bij was en invloed op had. Daarna heb ik niets meer gedaan dat zijn gedrag (voor mij) verklaart. Dat zeg ik meestal.
Zegt die vrouw: Dus eigenlijk gaf je gewoon jezelf de schuld tijdens je relatie en ben je daar daarna mee gestopt?
IkGoh, zo had ik er nog niet over nagedacht
Als je werk niet op tijd af is, niet mij de schuld geven he?quote:
hier schijnt de zon volopquote:
uitdekastkomen dag was gisterenquote:
en voor mij toch ook welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik maak nog een bakkie koffie voor mezelf
ik heb het topic laten lijdenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt er wel een kwartier overgedaan
Arm topicquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb het topic laten lijden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |