Vertel mij watquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
oow wat kan een mens opknappen van een goeie maaltijd en een douche
Jup, scheelt me iets van 20 euro per maandquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:26 schreef Giertje het volgende:
[..]
gelijk heb je anders ben je dief van je eigen portemonnee
Jaquote:
kijk dat scheeltquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, scheelt me iets van 20 euro per maand
[..]
JaEn anders:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit koud![]()
Jij staat in je blote bast buiten als het vriest![]()
Das toch niet normaal man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
friemel
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Hey Enfequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Heerlijk zelfgemaakte nasi gemaakt met veel ui, wat knoflook, veel wortel & prei, mengsel van witte en bruine rijst, satésaus en Java kroepoek![]()
Was echt enorm lekker!
![]()
Hoe ist hier?
goed hoor beetje aan het bijkomen van een drukke dagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Heerlijk zelfgemaakte nasi gemaakt met veel ui, wat knoflook, veel wortel & prei, mengsel van witte en bruine rijst, satésaus en Java kroepoek![]()
Was echt enorm lekker!
![]()
Hoe ist hier?
Trevquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
![]()
Hier is alles goed en daar?
Giertjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
goed hoor beetje aan het bijkomen van een drukke dag
hoi enferquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:59 schreef Enfermera het volgende:
Ben ik weer
Was echt enorm lekker!
![]()
Hoe ist hier?
mja ik had een volle dagdienst en dat was best wel drukquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev
Joah wel okeCursus was eitje
Vonden mijn oudere collega's duidelijk neit
Magoed, logisch
Hoe ist met jou?
[..]
Giertje
Ja, drukke dag gehad?
Goed, was al om half 5 klaar met werkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Trev
Joah wel okeCursus was eitje
Vonden mijn oudere collega's duidelijk neit
Magoed, logisch
Hoe ist met jou?
[..]
Giertje
Ja, drukke dag gehad?
Gfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hoi enfer![]()
buiten een snee in me hoofd is alles goed![]()
en 1 van de nieuwe lampen wil het maar niet doen
Oh, das druk ja...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja ik had een volle dagdienst en dat was best wel druk
Betuuurrrrquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Goed, was al om half 5 klaar met werken
van me ladder afgeflikkerdquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf
Nou, beter dan andersom![]()
Hoe ben je aan die snee gekomen?En ook nog lampen die het niet willen doen
en misschien heb ik na donderdag al weekendquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Gf
Nou, beter dan andersom![]()
Hoe ben je aan die snee gekomen?En ook nog lampen die het niet willen doen
[..]
Oh, das druk ja...Nouja, het wordt vanzelf tijd om te gaan he
[..]
Betuuurrrr
Allebei kutquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van me ladder afgeflikkerd![]()
ik denk dat de fitting van de lamp kapot is
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
en misschien heb ik na donderdag al weekend
dat wel maar de mensen waren bijzonder vervelend vandaagquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]
Oh, das druk ja...Nouja, het wordt vanzelf tijd om te gaan he
Maar ja het is wel mijn werk waar we het over hebben, het kan zo weer veranderenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Allebei kut
Verder geen schade? Bij jou?
[..]![]()
Nog meer goed nieuws!
Iedereen heeft wel eens een kutdag, en als dementerenden dat hebben is dat idd meestal allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat wel maar de mensen waren bijzonder vervelend vandaag
Oh.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ja het is wel mijn werk waar we het over hebben, het kan zo weer veranderen
Gelukkig wou mijn baas vrijdag met een aantal naar een beurs dus de kans is wel groot dat het zo blijftquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een kutdag, en als dementerenden dat hebben is dat idd meestal allemaal tegelijk![]()
[..]
Oh.Fingers crossed!
pfoeh schei uit dat steekt elkaar aan niet normaal meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel eens een kutdag, en als dementerenden dat hebben is dat idd meestal allemaal tegelijk![]()
Oehquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wou mijn baas vrijdag met een aantal naar een beurs dus de kans is wel groot dat het zo blijft
Haha jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Giertje het volgende:
[..]
pfoeh schei uit dat steekt elkaar aan niet normaal meer
whehehe das wel leuk jaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:29 schreef Enfermera het volgende:
[..]
OehZou leuk zijn
[..]
Haha jaIk ken het xD Er was bij de afdeling waar ik werkte een vrouwtje wat echt geweldig was, maar heel lastig om haar te verschonen als ze een ongelukje had gehad. Dus mn collega hield haar handen vast en leidde haar af terwijl ik haar broek deed, en als grap zetten we haar en onszelf zo'n blauw overschoentje op haar/ons hoofd, echt geweldig
xD Ik lag helemaal in mn deuk, mn collega ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |