Dara is die ouwe player dan zelf bijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog moe van ST
Dus dan is hij nog moe van gisterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik heul nog niet gezien vandaag
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dan is hij nog moe van gisterenheb je dus niet zo veel meer aan
Ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou niet)
Ikke nu nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou niet)
Je wordt toch niet ziek?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ben zelfs zo moe dat ik rillend onder een fleece dekentje zat op de bank, terwijl het 21.5 graden is in m'n woonkamer
![]()
Vanmiddag ook de kachel aangezet, voor het eerst (stinken !!) tot 22 graden toen had ik het warm.. en toen uitgezet en verder niet meer koud gehadquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ben zelfs zo moe dat ik rillend onder een fleece dekentje zat op de bank, terwijl het 21.5 graden is in m'n woonkamer
![]()
zo'n klein kusjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je heus wel lief hoor![]()
[..]
Zo'n klein kusje maar?
helemaal naar je toe gekomen daarvoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in... als zoenen al vermoeiend is...
dat eeh, maar eeh....quote:
dat is hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog moe van ST
nou, en hoequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dara is die ouwe player dan zelf bij.
preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik heul nog niet gezien vandaag
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen ben ik weer een van de weinige die het niet koud heeft
Ik hoop het niet, maar ben nog steeds half verkouden...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nu niet
[..]
Je wordt toch niet ziek?
Ik heb de verwarming ook al weer eens aangehad, maar dankzij het zonnetje is mijn woonkamer dus snel verwarmtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmiddag ook de kachel aangezet, voor het eerst (stinken !!) tot 22 graden toen had ik het warm.. en toen uitgezet en verder niet meer koud gehad
Mmhhhh.... Perenijsjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit met een fleece trui en de verwarming aan. Mijn vingers zijn net perenijsjes
Ik welquote:
ik ga patat bakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welEn hongerig, dus ga even kliek opwarmen
Tot straks
quote:
quote:
Ik heb het meestal niet zo snel koudquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet
ik word altijd helemaal warm van de dames in KSC![]()
Eetse Marijkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot straks
Ik heb het ook niet koud meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
Werk van?? Je hebt de halve middag liggen pittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo'n klein kusje![]()
maak je er werk van is het weer niet goed![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot straks
lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
En wij eten broodjes gehaktbal, want makkelijk en oudste is nu zwemmen
klinkt ook goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
En wij eten broodjes gehaktbal, want makkelijk en oudste is nu zwemmen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders had ik je wel warm willen knuffelen hoor
JA! LEKKERquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt ook goed
enneh... waar is die lekkere dikke kont van je
was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lief...
[..]
JA! LEKKER
Ik ben een beetje vervelend soms maar daar moeten jullie een beetje doorheen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat weet je tochquote:
Ik merk niks van dat jij vervelend bentquote:[..]
JA! LEKKER
Ik ben een beetje vervelend soms maar daar moeten jullie een beetje doorheen kijken
ga eens staan danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]In mijn spijkerbroek.. ik zit erop
ik heb het ook niet koudquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
ja duhquote:
* LovelyLady gaat staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens staan danzo kan ik hem toch niet zien
Op welke spot stond je dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben net wel van de ladder afgedonderd
en stuiter je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
oh noeeeeesssssssssquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en aan de andere kant van het hekwerk op de grond geland![]()
Filmpje!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en aan de andere kant van het hekwerk op de parking geland![]()
idem hier, ik ben heb het heetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet
ik word altijd helemaal warm van de dames in KSC![]()
4de van bovenquote:
quote:
even een bakkie en een peuk doen en dan weer verderquote:
lulquote:
zal straks wel tellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoeveel heeft die ladder er dan?
fijn is dus zeker andersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal straks wel tellen![]()
was ongeveer 3 meter van de grond af
dat kun je wel stellenquote:
quote:
tot vanavond lovelyquote:
Jij hebt het nooit koudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit koud![]()
Jij staat in je blote bast buiten als het vriest![]()
Das toch niet normaal man
Oh dus GF is net zo als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |