quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt ook goed
enneh... waar is die lekkere dikke kont van je
was me nog niet opgevallenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is lief...
[..]
JA! LEKKER
Ik ben een beetje vervelend soms maar daar moeten jullie een beetje doorheen kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Dat weet je tochquote:
Ik merk niks van dat jij vervelend bentquote:[..]
JA! LEKKER
Ik ben een beetje vervelend soms maar daar moeten jullie een beetje doorheen kijken
ga eens staan danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]In mijn spijkerbroek.. ik zit erop
ik heb het ook niet koudquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen ben ik weer een van de weinige die het niet koud heeft
ja duhquote:
* LovelyLady gaat staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ga eens staan danzo kan ik hem toch niet zien
Op welke spot stond je dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
ben net wel van de ladder afgedonderd
en stuiter je?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
oh noeeeeesssssssssquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en aan de andere kant van het hekwerk op de grond geland![]()
Filmpje!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
en aan de andere kant van het hekwerk op de parking geland![]()
idem hier, ik ben heb het heetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet
ik word altijd helemaal warm van de dames in KSC![]()
4de van bovenquote:
quote:
even een bakkie en een peuk doen en dan weer verderquote:
lulquote:
zal straks wel tellenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
En hoeveel heeft die ladder er dan?
fijn is dus zeker andersquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zal straks wel tellen![]()
was ongeveer 3 meter van de grond af
dat kun je wel stellenquote:
quote:
tot vanavond lovelyquote:
Jij hebt het nooit koudquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit koud![]()
Jij staat in je blote bast buiten als het vriest![]()
Das toch niet normaal man
Oh dus GF is net zo als ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |