Dara is die ouwe player dan zelf bijquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog moe van ST
Dus dan is hij nog moe van gisterenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik heul nog niet gezien vandaag
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus dan is hij nog moe van gisterenheb je dus niet zo veel meer aan
Ik ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou niet)
Ikke nu nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Scheelt, ik ben ook moe.. (wanneer nou niet)
Je wordt toch niet ziek?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ben zelfs zo moe dat ik rillend onder een fleece dekentje zat op de bank, terwijl het 21.5 graden is in m'n woonkamer
![]()
Vanmiddag ook de kachel aangezet, voor het eerst (stinken !!) tot 22 graden toen had ik het warm.. en toen uitgezet en verder niet meer koud gehadquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ookEn ik ben zelfs zo moe dat ik rillend onder een fleece dekentje zat op de bank, terwijl het 21.5 graden is in m'n woonkamer
![]()
zo'n klein kusjequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind je heus wel lief hoor![]()
[..]
Zo'n klein kusje maar?
helemaal naar je toe gekomen daarvoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in... als zoenen al vermoeiend is...
dat eeh, maar eeh....quote:
dat is hetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is hij nog moe van ST
nou, en hoequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Dara is die ouwe player dan zelf bij.
preciesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die heb ik heul nog niet gezien vandaag
ik ook nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen ben ik weer een van de weinige die het niet koud heeft
Ik hoop het niet, maar ben nog steeds half verkouden...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ikke nu niet
[..]
Je wordt toch niet ziek?
Ik heb de verwarming ook al weer eens aangehad, maar dankzij het zonnetje is mijn woonkamer dus snel verwarmtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vanmiddag ook de kachel aangezet, voor het eerst (stinken !!) tot 22 graden toen had ik het warm.. en toen uitgezet en verder niet meer koud gehad
Mmhhhh.... Perenijsjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:20 schreef Dr_Flash het volgende:
ik zit met een fleece trui en de verwarming aan. Mijn vingers zijn net perenijsjes
Ik welquote:
ik ga patat bakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik welEn hongerig, dus ga even kliek opwarmen
Tot straks
quote:
quote:
Ik heb het meestal niet zo snel koudquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook niet
ik word altijd helemaal warm van de dames in KSC![]()
Eetse Marijkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot straks
Ik heb het ook niet koud meerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:21 schreef Trevland het volgende:
Zo te lezen ben ik weer een van de weinige die het niet koud heeft
Werk van?? Je hebt de halve middag liggen pittenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zo'n klein kusje![]()
maak je er werk van is het weer niet goed![]()
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tot straks
lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
En wij eten broodjes gehaktbal, want makkelijk en oudste is nu zwemmen
klinkt ook goedquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef LovelyLady het volgende:
En wij eten broodjes gehaktbal, want makkelijk en oudste is nu zwemmen
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Anders had ik je wel warm willen knuffelen hoor
JA! LEKKERquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |