laters enferquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, stomme cursus van 16-18 over electronisch medicatie-deel-systeem![]()
(piece of cake voor mijn generatie...)
lig ze flesquote:
Succes (vooral met het geklaag en gezeur van de oudere collega's)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef Enfermera het volgende:
Ik ben weg, stomme cursus van 16-18 over electronisch medicatie-deel-systeem![]()
(piece of cake voor mijn generatie...)
Wokquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schrikt net op tijd wakker
ferbquote:
Wat is datquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
volgens mij is iedereen druk aan het werken
Slaapkopquote:
Niemand gelooft je met ruim 4 uur verschil... dat snap je wel he?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k schrikt net op tijd wakker
Zeker ook geslapen???quote:
nope de hele dag teringhard gewerktquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat is dat
[..]
Slaapkop
[..]
Niemand gelooft je met ruim 4 uur verschil... dat snap je wel he?
[..]
Zeker ook geslapen???
Hoe kan hij dat nou doen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:53 schreef Ferb het volgende:
oh em gee![]()
Vaders heeft opeens mijn afspraak ( ziekenhuis )verzet naar 4 weken later omdat ik op die dag een excursie heb, wat niet eens zo belangrijk is..
Ik wil liever eerder weten wat er aan de hand is dan NOG 4 fucking weken wachten en daarna pas iets te weten te komen..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
4 weken lijkt misschien niks, maar voor mij duurt het echt ubah lang![]()
was heel vermoeiend hoor, dat zoenen met jouquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niemand gelooft je met ruim 4 uur verschil... dat snap je wel he?
Ik vind je heus wel lief hoorquote:
Zo'n klein kusje maar?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was heel vermoeiend hoor, dat zoenen met jou
Stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
was heel vermoeiend hoor, dat zoenen met jou
Waarschijnlijk is hij nog moe van STquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zit wat in... als zoenen al vermoeiend is...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |