Dat dusquote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:00 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jij hebt het nooit koud![]()
Jij staat in je blote bast buiten als het vriest![]()
Das toch niet normaal man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's inderdaad niet normaal, behalve als het is om af te koelen uit de sauna
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hai lieve Nienkequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef suikertaartje het volgende:
Hoi snoepsefloepsjes![]()
Zo eten, dan door naar yoga en dan douchen en naar bed...werken op dinsdag is een beetje vermoeiend hoor
Liebchenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef MPG het volgende:
Marijke
Lekker gegeten?
Suikerbeeb
Hoe is het daar?
Druk dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef MPG het volgende:
Marijke
Lekker gegeten?
Suikerbeeb
Hoe is het daar?
Ja, lekker soms he?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef Giertje het volgende:
oow wat kan een mens opknappen van een goeie maaltijd en een douche
volgende keer een keer nee zeggen en dan gewoon de deur dichtgooienquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve Nienke![]()
Succes en veel plezier vanavond!
[..]
LiebchenJawel, was Kip tandoori kliek
Had alleen net m'n eten op, knakker van Electrabel voor de deur met een verkooppraatje
Ik heb 4 keer nee moeten zeggen voor ie wegging
jaaa zon lekker hete stoomdouchequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, lekker soms he?Vooral douchen, en dan 's winters als ik het 's avonds koud heb
Er zit gewoon een "niet-verkopen-aan-de-deur" sticker naast de bel, maar die zien ze blijkbaar ook nooitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
volgende keer een keer nee zeggen en dan gewoon de deur dichtgooien
des te meer reden om niks te zeggen en naar die sticker te wijzenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zit gewoon een "niet-verkopen-aan-de-deur" sticker naast de bel, maar die zien ze blijkbaar ook nooit
kip tandooriquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieve Nienke![]()
Succes en veel plezier vanavond!
[..]
LiebchenJawel, was Kip tandoori kliek
Had alleen net m'n eten op, knakker van Electrabel voor de deur met een verkooppraatje
Ik heb 4 keer nee moeten zeggen voor ie wegging
Ja, maar ben niet altijd even assertiefquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
des te meer reden om niks te zeggen en naar die sticker te wijzen
Ja, mjumquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef MPG het volgende:
[..]
kip tandoori!
En wat een tadewa. Nee is nee, toch?
hmmz zonde dat soort mensen moet je gewoon keihard aanpakkenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar ben niet altijd even assertief![]()
[..]
Ja, mjum
Wat is een tadewa?En doorgaans is nee nee inderdaad
Maar er zijn mannen die daar blijkbaar anders over denken
Oh niet weerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
En doorgaans is nee nee inderdaadMaar er zijn mannen die daar blijkbaar anders over denken
Ach, je moet toch ergens je geld mee verdienenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:21 schreef Giertje het volgende:
[..]
hmmz zonde dat soort mensen moet je gewoon keihard aanpakken
Ja, sorry Fles, maar nee is echt nee, ook voor jou!quote:
ach en als je nu goed zit dan blijf je lekker zitten waar je zitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, je moet toch ergens je geld mee verdienenEn voor sommige mensen zal het vast een goede aanbieding zijn, maar ik had geen zin in gedoe (ze zouden dan de huidige elctriciteitsprijzen vastzetten en dan zou ik die volgend jaar als ik dat wilde kunnen gebruiken, maar moeilijk moeilijk met bellen enzo, ik zoek tegen die tijd wel weer een nieuwe leverancier met welkomstbonus
)
Ben net overgestapt naar Nuon een maandje terug. Kreeg een jaar lang korting en een welkomstbonusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef Giertje het volgende:
[..]
ach en als je nu goed zit dan blijf je lekker zitten waar je zit
ik heb gewoon een enorme hekel aan deurverkopers ik moet die lui niet
gelijk heb je anders ben je dief van je eigen portemonneequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben net overgestapt naar Nuon een maandje terug. Kreeg een jaar lang korting en een welkomstbonusEn aangezien Essent mij geen bonus wilde geven (die ze wel aan nieuwe klanten gaven) ben ik vertrokken
Ja joh?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, sorry Fles, maar nee is echt nee, ook voor jou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |