Jij haalt een paar dingen door elkaar, maar dat is niet erg hoor.............quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:15 schreef Margo37 het volgende:
Was weer behoorlijk wat terug lezen![]()
Het komische vind ik dan wel weer dat ik er vanaf het bijlezen meerdere zie roepen om een slotje, de lol is er af en het loopt de spuigaten uit en vervolgens al dan niet weer vrolijk mee gaan doen, that's the spirit![]()
Elk topic duiken ze weer op dus je zal toch wel iets goed doen opaatje, ook al is het maar om sommigen bezig te houden
En tet zal de meeste een rotzorg zijn wat Opa uitvreet op een dag, en wat dat slotjesroepen betreft de Trollen moeten érgens hun avontuur beginnen!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:15 schreef Margo37 het volgende:
Het komische vind ik dan wel weer dat ik er vanaf het bijlezen meerdere zie roepen om een slotje, de lol is er af en het loopt de spuigaten uit en vervolgens al dan niet weer vrolijk mee gaan doen, that's the spirit![]()
Elk topic duiken ze weer op dus je zal toch wel iets goed doen opaatje, ook al is het maar om sommigen bezig te houden
Is dat zo? Vind het eigenlijk wel meevallenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef Margo37 het volgende:
Niet errugg nee en het gaat op sio ook nooit over "jullie" elke dag is er 1
Heb al eens eerder gezegd dat ik denk dat er wat blijven hangen om zich te ergeren, eigen frustraties niet kwijt kunnen weet ik veel, vind dat Pearlbitch een mooi stuk heeft geplaatst en wie doet er iets mee van de mensen die opa liever zien gaan dan komen? Nobody!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
En tet zal de meeste een rotzorg zijn wat Opa uitvreet op een dag, en wat dat slotjesroepen betreft de Trollen moeten érgens hun avontuur beginnen!
Ik heb ook begrepen dat als Opa een scheet laat voor de camera, hij dit ook voor een "select publiek Opa-lovers" doet! Niet iedereen mag daar ook deelgenoot aan zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:45 schreef spuitje het volgende:
O, hij hoeft van mij niet te gaan hoor, echt nietMaar hij zou eindelijk eens moeten begrijpen dat wanneer je dag in dag uit tegen een webcam zit te schreeuwen je commentaar kunt verwachten. En ook commentaar waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten. En nee, mensen hoeven niet naar hem te kijken en al helemaal niet naar hem te luisteren, maar de beste man heeft hier nu eenmaal een eigen plekje veroverd. En dat wilde hij zelf maar al te graag! En dat hij dan af en toe negatieve aandacht krijgt had hij kunnen verwachten. Maar eerlijk?? Denk dat hij het nog steeds geweldig vindt!
inderdaad ik was 1 van degene die om een slotje riep, en niet om opa, maar dat gezeik het is een topic over opa en niet van aangewaaide randdebielen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:15 schreef Margo37 het volgende:
HoHo ToverKut, ik heb al verschillende keren om slotjes gevraagd ten tijde van de Grote Nutteloosheid hier!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
inderdaad ik was 1 van degene die om een slotje riep, en niet om opa, maar dat gezeik het is een topic over opa en niet van aangewaaide randdebielen.
( en steeds dezelfde cap`s gaat ook vervelen)
dus als ik er een lekker leuk AJAX nummertje in gooi dan is dat voor Opa bestemt
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:59 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
HoHo ToverKut, ik heb al verschillende keren om slotjes gevraagd ten tijde van de Grote Nutteloosheid hier!Dat je niet denkt dat je de enige bent...
Klopt ook wel, slotjesroepen behoort ook tot de gevordere relposters om de boel weer eens lekker op te kloppen zo nu en dan, een Bonus is dan als er ook nog een zeik-comment van BezemPietje op volgtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij wilde ook een slotje
kom bij de clup
maar wees eerlijk, het ging werkelijk nergens meer over, er werd wat over en weer geschreeuwd tegen elkaar en ja ja voor er iemand zegt jij deed er net zo hard aan mee
ja dus.
Nu kan hij dus legitiem scheten laten, roepend dat het door de darm komtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
Opa heeft uitslag van het ziekenhuis, de klachten komen van zijn spatische darm, nou een opluchting,dus we kunnen nog jaren genieten van Opa op de stream, want het bijltje er bij neergooien dat zit er niet in bij Opa, die sterft over 40 jaar in * het Harnas*
pas maar op Pietje slaat toe als je het niet verwacht,quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:08 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Klopt ook wel, slotjesroepen behoort ook tot de gevordere relposters om de boel weer eens lekker op te kloppen zo nu en dan, een Bonus is dan als er ook nog een zeik-comment van BezemPietje op volgt
Opa mankeert dus eigenlijk helemaal niets als ik al die verhalen zo volg. Ziekenhuis in en uit prikken, pillen, foto's, kathetertjes, buisjes je kan het zo gek niet bedenken of het is wel orde..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij wilde ook een slotje
kom bij de clup
maar wees eerlijk, het ging werkelijk nergens meer over, er werd wat over en weer geschreeuwd tegen elkaar en ja ja voor er iemand zegt jij deed er net zo hard aan mee
ja dus.
Net wat ik al eerder zij die fake al jarenlang de boel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:34 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Opa mankeert dus eigenlijk helemaal niets als ik al die verhalen zo volg. Ziekenhuis in en uit prikken, pillen, foto's, kathetertjes, buisjes je kan het zo gek niet bedenken of het is wel orde..
Dus dat is de reden waarom jij hier zitquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Net wat ik al eerder zij die fake al jarenlang de boel.
Heeft het gemak van de WAO ooit ondekt ..zal wel een lastpost op zijn werk zijn geweest ,en gedumt door de werkgever in de WAO.
Zo ging dat 30 jaar geleden ..
Zo ruimde ze vroeger de laspakken op in een bedrijf..en nu zit ie zielig te doen..de controlerend geneesheer had hem waarschijnlijk al door .
Maar via een Rechter die hem zielig vond heeft ie zijn zaak waarschijnlijk gewonnen.
Het is zo krom als het maar zijn kan in de wereld ..er zijn mensen met een dwarslaesie die gewoon aan het werk zijn,en trouwens ook niet anders willen.
Maar hij heeft schijnbaar voor gekozen om te profiteren van de staat.
Hoe bedoel je ik werk gewoon hoor ..lul de behangerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:53 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dus dat is de reden waarom jij hier zit
En weer schelden... pak ik je op feiten? Of kan je gewoon niet tegen me op?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je ik werk gewoon hoor ..lul de behanger
Nee, ik geloof dat er echt wel iets aan die man mankeert. Je gaat tenslotte niet voor je lol ongeveer 30 jaar in huis zitten. Dat kan ik me tenminste niet voorstellen. En als je steunkousen moet gaan dragen is dat niet voor niets. Dus er is echt wel iets aan de hand.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:34 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Opa mankeert dus eigenlijk helemaal niets als ik al die verhalen zo volg. Ziekenhuis in en uit prikken, pillen, foto's, kathetertjes, buisjes je kan het zo gek niet bedenken of het is wel orde..
Ok, jij als Opa-kenner bij uitstek, vertel ons eens rustig wat Opa dan wél mankeert zodat we begrip kunnen opbrengen voor zijn "situatie"quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
En weer schelden... pak ik je op feiten? Of kan je gewoon niet tegen me op?
Lul de behanger is geen schelde, maar een exacte omschrijving van jou.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
En weer schelden... pak ik je op feiten? Of kan je gewoon niet tegen me op?
Vraag dat opa zelf maar denk? Ben je hondje niet...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:58 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Ok, jij als Opa-kenner bij uitstek, vertel ons eens rustig wat Opa dan wél mankeert zodat we begrip kunnen opbrengen voor zijn "situatie"
Dat zeg ik... Gewoon kan je niet tegen me op dus verlaag je jezelf maar met scheldenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:58 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Lul de behanger is geen schelde, maar een exacte omschrijving van jou.
Tsja, dat is nou net het probleem, alle criticasters worden zonder opgaaf van reden verwijderd hé?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:59 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Vraag dat opa zelf maar denk? Ben je hondje niet...
Ik had ook vocht in mijn benen als ik de heledag heb gewerkt ..de dokter wou mij ook een tijdje steunkousen laten dragen..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:57 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nee, ik geloof dat er echt wel iets aan die man mankeert. Je gaat tenslotte niet voor je lol ongeveer 30 jaar in huis zitten. Dat kan ik me tenminste niet voorstellen. En als je steunkousen moet gaan dragen is dat niet voor niets. Dus er is echt wel iets aan de hand.
Als jij normaal blijft gebeurt dat niet hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:00 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Tsja, dat is nou net het probleem, alle criticasters worden zonder opgaaf van reden verwijderd hé?
"Normaal" ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:02 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Als jij normaal blijft gebeurdt dat niet hoor
Tja... onmogelijke opgave voor je natuurlijk... Sorryquote:
Sorry hoor, maar vind dat je nu wel heel ver gaat.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Heeft het gemak van de WAO ooit ondekt ..zal wel een lastpost op zijn werk zijn geweest ,en gedumt door de werkgever in de WAO.
Zo ruimde ze vroeger de laspakken op in een bedrijf..en nu zit ie zielig te doen..de controlerend geneesheer had hem waarschijnlijk al door .
Maar via een Rechter die hem zielig vond heeft ie zijn zaak waarschijnlijk gewonnen.
Het is zo krom als het maar zijn kan in de wereld ..er zijn mensen met een dwarslaesie die gewoon aan het werk zijn,en trouwens ook niet anders willen.
Jahh dat zal het zijn natuurlijk, stom van me om iets anders te willen geloven...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:04 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Tja... onmogelijke opgave voor je natuurlijk... Sorry
Vertel? Wat wil jij geloven dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:09 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Jahh dat zal het zijn natuurlijk, stom van me om iets anders te willen geloven...
Zal ik mijn adres geven kom je het even in mijn gezicht zeggen ok.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Man ga wandelen joh en wie wou je daar voor mee nemen dan...moet je wel eerst je steunkousen uittrekken anders beweegd dat zo moeilijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Zal ik mijn adres geven kom je het even in mijn gezicht zeggen ok.
Kan je daarna een kunstgebitje halen.
Stoer!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:13 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Zal ik mijn adres geven kom je het even in mijn gezicht zeggen ok.
Kan je daarna een kunstgebitje halen.
Heerlijk zoveel als jij je aan mij ergert hahaha Geeft me weer goeie moed door te gaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
goh, de deur van de sociale werkplaats is ook weer open gezet lees ik, het toetertje ging en hoppa het zit weer gelijk op FOK om even *het stemmetje* te laten horen.
Ik ben heul normaal en ik heb ook een banquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:02 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Als jij normaal blijft gebeurt dat niet hoor
Dan zal je het op de een of andere manier toch verpest hebben bij hem...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben heul normaal en ik heb ook een ban
Dat is dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dan zal je het op de een of andere manier toch verpest hebben bij hem...
Ik ben er nog steeds dus het zal wel meevallen hahahahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk
Kut hé? geband worden maakt je er ook niet vrolijker op...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen dan ook meer dan anderen ^_^quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds dus het zal wel meevallen hahahaha
Hahahha jaja maar jij bent dan ook een Opa-lover en een Fok-reller dat is heel wat anders dan een Opa-reller en een Fok-lover.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds dus het zal wel meevallen hahahaha
Laten we het erop houden dat je in elk geval heul erg je best doetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
We lopen nog warm , ehhh meneer Jian..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:30 schreef Jian het volgende:
Die Dijkmans leert sneller als ik in het begin dacht, jullie hebben het maar druk met 'm
Maar mijn pastasaus ruikt wel ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat je in elk geval heul erg je best doet
Ja vooral op sio..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen dan ook meer dan anderen ^_^
Dank je Jian, ik zie het als een gratis Online Angermanagment lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:30 schreef Jian het volgende:
Die Dijkmans leert sneller als ik in het begin dacht, jullie hebben het maar druk met 'm
Tiet waarom hetzelfde zeggen als dijkie heeft geen zin ik heb hem nu zover dat hij netjes blijft dus laten we dat zo houden ok lieverd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
Opa heeft uitslag van het ziekenhuis, de klachten komen van zijn spatische darm, nou een opluchting,dus we kunnen nog jaren genieten van Opa op de stream, want het bijltje er bij neergooien dat zit er niet in bij Opa, die sterft over 40 jaar in * het Harnas*
Neem gerust alle tijd die je nodig hebt hoor, ik heb een kalender bij de handquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
We lopen nog warm , ehhh meneer Jian..
Oehh.. slijmjurk 1ste Klasse...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dank je Jian, ik zie het als een gratis Online Angermanagment lol
Ik rel niet hoor... Er zijn mensen (tenminste... "mensen"?) die mij uit alle macht over de zeik willen krijgen maar dat lukt ze niet dus gaan ze maar weer persoonlijk worden en schelden... Erg zwak wel maar goed... Fok niveau is nou eenmaal erg laag bij de grondquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Hahahha jaja maar jij bent dan ook een Opa-lover en een Fok-reller dat is heel wat anders dan een Opa-reller en een Fok-lover.
Oja de chat waar je een persona non grata bent.quote:
Dit is dus 1 van de redenen dat je ban blijft staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:36 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Oehh.. slijmjurk 1ste Klasse...
Fout, dat is 1 van de reden dat 'ie er allang af had gemoeten...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:37 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dit is dus 1 van de redenen dat je ban blijft staan
dan moet je goed lezen Opa, er staat dat je nog 40 jaar meekan en dat alles goed met je gaat qua uitslag, oke Lieverd. niet iets lezen wat er niet staat, dit was opbeurend.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:36 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Tiet waarom hetzelfde zeggen als dijkie heeft geen zin ik heb hem nu zover dat hij netjes blijft dus laten we dat zo houden ok lieverd.
hahahha was het dan voor jou bedoelt, voor jou een vraag voor mij een weet, weetjewelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Heerlijk zoveel als jij je aan mij ergert hahaha Geeft me weer goeie moed door te gaan
goh, de deur van de sociale werkplaats is ook weer open gezet lees ik, het toetertje ging en hoppa het zit weer gelijk op FOK om even *het stemmetje* te laten horenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha was het dan voor jou bedoelt, voor jou een vraag voor mij een weet, weetjewelmaar je voelt je dus schijnbaar aangesproken
ik zie, jij hebt geen telraampje nodig, je kan al goed rekensommetjes maken, grote jongen hoor, maar je moet je niet steeds zo aangesproken voelen als het niet voor jou bedoelt was, je zat toch al op de chat van Opa met je grote waffel dus 1+1=2 slaat ook werkelijk nergens op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:53 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
goh, de deur van de sociale werkplaats is ook weer open gezet lees ik, het toetertje ging en hoppa het zit weer gelijk op FOK om even *het stemmetje* te laten horen
1 + 1 = 2
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie, jij hebt geen telraampje nodig, je kan al goed rekensommetjes maken, grote jongen hoor, maar je moet je niet steeds zo aangesproken voelen als het niet voor jou bedoelt was, je zat toch al op de chat van Opa met je grote waffel dus 1+1=2 slaat ook werkelijk nergens op.![]()
maar ach je betrekt graag alles op jezelf, slachtofferrol speel je goed, maar komt ook je weet hoe alles werkt toch?nou ik zwaai je ff uit hier.
Komt die stoker ook weer ff 't vuurtje aanwakkeren...quote:
Nee jij trekt alles naar je toequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Komt die stoker ook weer ff 't vuurtje aanwakkeren...
Het begint met een S...quote:
Niet overheen kletsen hoe lang duurt het voordat snor helemaal niets meer te vertellen heeft?quote:
St....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet overheen kletsen hoe lang duurt het voordat snor helemaal niets meer te vertellen heeft?
Ja ik ben Stuiter so what is dat wereldnieuws, ik zie alleen waar je mee bezig bent alleen die ouwe heeft het nog niet door !quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik ben Stuiter so what is dat wereldnieuws, ik zie alleen waar je mee bezig bent alleen die ouwe heeft het nog niet door !
Ps dat heb je niet van jezelf ik weet wel van wie !
welnee Mootie dit accaunt heb ik al jaren 2007 vond kruiwagen eigenlijk maar niks!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen gewoon dat het Stuiter is, dus daar kan je haar niet mee pakken
Mijn vrienden ik weet van wie je het hebt is niet zo moeilijk hoor, maar je hebt weer de aandacht die je blijkbaar zo te kort komt!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef vandijkie1974 het volgende:![]()
[..]
![]()
![]()
van je vrienden moet je het hebben
mooie nick toch en zie poezewoes ook niet zo 123 achter een kruiwagen lopen stuiteren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
welnee Mootie dit accaunt heb ik al jaren 2007 vond kruiwagen eigenlijk maar niks!!
Zolang er gereageerd wordt antwoord ik netjes terug... Kunnen velen van jullie nog een voorbeeld aan nemen, t liefst zonder persoonlijk te worden of te schelden en zuigenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn vrienden ik weet van wie je het hebt is niet zo moeilijk hoor, maar je hebt weer de aandacht die je blijkbaar zo te kort komt!!
Hoe heet de topic ook alweer ow ja topic van Opaatje je zou het bijna vergeten!!
Nee niet echt lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
mooie nick toch en zie poezewoes ook niet zo 123 achter een kruiwagen lopen stuiteren.
hee bluffer kun je ff mijn IP hier neerzetten..jij weet toch hoe je iemands IP kan achterhalen op FOK.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:30 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Zolang er gereageerd wordt antwoord ik netjes terug... Kunnen velen van jullie nog een voorbeeld aan nemen, t liefst zonder persoonlijk te worden of te schelden en zuigen
Hmmm ineens een gedaante verwisseling danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
welnee Mootie dit accaunt heb ik al jaren 2007 vond kruiwagen eigenlijk maar niks!!
www.opaatje.tk doet het wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:41 schreef spuitje het volgende:
Deze bedoel ik dus:
http://home.kpn.nl/gaua36jf/streams/2%20streams.htm
Nee hoor dat heeft er niks mee te maken maar goed als jij dat denkt mij best!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hmmm ineens een gedaante verwisseling dan
Kruiwagen voor opaatje
Poezewoes tegen opaatje.........dat was dus de clou en niet omdat je na jaren ineens je nick niets meer vond, hypocriet dat wel.
Dit is uitlokking tot een ban he... pas maar opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
hee bluffer kun je ff mijn IP hier neerzetten..jij weet toch hoe je iemands IP kan achterhalen op FOK.
Dat zie ik je net typen.
6:34 vandijkie1974: alles is op fok te zien, je moet weten hoe
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
hee bluffer kun je ff mijn IP hier neerzetten..jij weet toch hoe je iemands IP kan achterhalen op FOK.
Dat zie ik je net typen.
6:34 vandijkie1974: alles is op fok te zien, je moet weten hoe
gooi je hem maar ff in mijn mail blufferquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:47 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dit is uitlokking tot een ban he... pas maar op
Waarom denk je dat de IP's niet openbaar te zien zijn?
Ga je gang maar, wat misbruik ik dan?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
Hoe dom denk jij dat ik ben?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:48 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
gooi je hem maar ff in mijn mail bluffer
niet iets uitkramen wat je niet waar kan maken dan ..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hoe dom denk jij dat ik ben?
Je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:55 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
niet iets uitkramen wat je niet waar kan maken dan ..
en op je vraag een antwoord heeeeeeel erg dus.
Maar jij zat hier toch al onder een andere naam op FOK ?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik ben Stuiter so what is dat wereldnieuws,
Van de Lidlquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet welk afwasmiddel dr vandaag gesnoven is....Maar ik zou het maar niet meer doen...Gratis tip van FOK
Ze zal vast niet de eerste zijn die van nick verandert?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar jij zat hier toch al onder een andere naam op FOK ?
Ja en?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maar jij zat hier toch al onder een andere naam op FOK ?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hmzzz...over het algemeen komt die wel het beste uit de test...maar wel die pure?
Ik kan misschien wel wat ritselen voor jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan ik me niet veroorloven, versneden met babypoeder!
zou die ook gaan op dat lekkere kruidenboterstokbrood van de Lidlquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel wat ritselen voor je
Meeten in het steegje achter de kerk?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:23 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik kan misschien wel wat ritselen voor je
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:09 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet welk afwasmiddel dr vandaag gesnoven is....Maar ik zou het maar niet meer doen...Gratis tip van FOK
Je kan het proberenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:25 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
zou die ook gaan op dat lekkere kruidenboterstokbrood van de Lidl
Checkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Meeten in het steegje achter de kerk?
pakje groen of pakje blauwe biotex, nou dat is dan in 1 keer naar binnen gesnoven als ik sommige zo leesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Denk bio-tex?? Dat schijnt redelijk sterk spul te zijn
Niet????????????????? O-M-G....* valt flauwquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef spuitje het volgende:
En kruidenstokbrood hebben ze hier niet bij de Lidl, maar wel hele lekkere frieten en vanille ijs!
Gewoon laten gaan heksie. Zoals ik al eerder zei: sommigen praten naar dat ze verstand hebben en dat is soms bitter weinig! En het weinige wat ze dan nog hebben gebruiken ze ook nog nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
pakje groen of pakje blauwe biotex, nou dat is dan in 1 keer naar binnen gesnoven als ik sommige zo lees![]()
sssssnnnnnnnnfffffffffffffff
Weggesnovenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan heksie. Zoals ik al eerder zei: sommigen praten naar dat ze verstand hebben en dat is soms bitter weinig! En het weinige wat ze dan nog hebben gebruiken ze ook nog nietEen garnaal is er een wijsgeleerde bij
Wtf Biotex, doe maar duur!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan heksie. Zoals ik al eerder zei: sommigen praten naar dat ze verstand hebben en dat is soms bitter weinig! En het weinige wat ze dan nog hebben gebruiken ze ook nog nietEen garnaal is er een wijsgeleerde bij
Errug he? En dan woon je verdomme in Frankrijk!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet????????????????? O-M-G....* valt flauw
Het is niet te geleuvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Errug he? En dan woon je verdomme in Frankrijk!!!
Ik zou een mooi briefje in het frans opstellen: Donne - moi le pain avec herbes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Errug he? En dan woon je verdomme in Frankrijk!!!
Denk ut welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus als ik het nu goed begrijp: als tie hard genoeg snuift is die * poef* weg? Cool
kan je beter carbiet laten snuiven dan is het zeker poef wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus als ik het nu goed begrijp: als tie hard genoeg snuift is die * poef* weg? Cool
Maar dat ruikt niet zo lekker fripsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
kan je beter carbiet laten snuiven dan is het zeker poef weg
Tuurlijk niet joh, kan hier ook gewoon paturain, das pas fain kopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou een mooi briefje in het frans opstellen: Donne - moi le pain avec herbes!
Oke versnijden we het met die biotexquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat ruikt niet zo lekker frips
Dat lijkt me nou zo raar, Paturain eten in Frankrijk. Geen idee waarom ik het zo gek vind.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh, kan hier ook gewoon paturain, das pas fain kopen
Nee carbit moet je op een plekkie steken waar de zon nooit komt, druppie water erbij en daarna een lucifer. Geeft me echt een superscheet, kan Snorremans nog een voorbeeld aan nemenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
kan je beter carbiet laten snuiven dan is het zeker poef weg
Ik ook niet, maar ligt hier gewoon in diverse smaken in alle supermarktenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo raar, Paturain eten in Frankrijk. Geen idee waarom ik het zo gek vind.
Door de reclame op de ned. t.v.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo raar, Paturain eten in Frankrijk. Geen idee waarom ik het zo gek vind.
Is Duitsstokbrood dat moeten die Fransen misschien niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wat lees ik, geen kruidenboterstokbrood bij de Lidl in La France???
mag alleen als het in het woordenboek staat hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Is Duitsstokbrood dat moeten die Fransen misschien niet.
wel een mooi scrablewoord kruidenboterstokbrood..
Dat hoort dus niet hier: [Live] Redding van de mijnwerkers in Chili.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:16 schreef Noelle06 het volgende:
Als iemand zich bij opaatje verveeld.
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Live mijnwerkers Chili die gered worden.
Ikke welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Noelle06 het volgende:
Sorry pietjePuk. Maar wist zo snel niet waar ik dat wel kon plaatsen.
Had het wel al in nieuws forum gezet maar dacht hier op stream forum willen ze het misschien ook wel zien.
Primaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Noelle06 het volgende:
Sorry pietjePuk. Maar wist zo snel niet waar ik dat wel kon plaatsen.
Had het wel al in nieuws forum gezet maar dacht hier op stream forum willen ze het misschien ook wel zien.
Snoepje van de week de pil van drion???quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Opa is met zijn snoepjes bezig?
Lees zijn pillendoos?
waarom ik zwijg niet hoor ..zegt allemaal niets ze bevallen schijnbaar goed bij een fles bierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef vandijkie1974 het volgende:
Speciaal voor HZenZ!
Hopelijk dat ie nou z'n mond s houdt aldus Opa
[ link | afbeelding ]
En zoniet mag hij deze allemaal opvreten![]()
[ link | afbeelding ]
same to youquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef ditisOPAATJE het volgende:
En als dat niet helpt kan die ook nog voor de tram gaan liggen of aan het gas.
Blind, een paardebek, lelijk, achterbaks, laf, zo kan ik wel ff doorgaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:24 schreef Blinddevink het volgende:
MMMM begin ff de weg kwijt te raken.
Maar goed zal aan mij liggen.
Heeft PB zo'n mooi verhaal geschreven over lief zijn en zo.
Zag alle Opaa fans klappen als Pinguin's en zie nu weer een vorm van uitdagen e.d. door dezelfde personen lees Pinguin's
Awel ben blind he
jammer noelle dan heb je de laatste keer gemist, zodra Babs&Peter er weer zijn geef ik je even een p.m. want het was ouderwets gezellig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
Ha BV. Negeer het. Was altijd actief bij peter en babs en toen kwam dit.
Nou niet mijn ding dus, dat schelden en vloeken en mensen uitmaken voor van alles en nog wat.
Hoop dat Peter en Babs weer eens online komen op ustream.
Ja schelden is wel jou ding Dijkie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Blind, een paardebek, lelijk, achterbaks, laf, zo kan ik wel ff doorgaan
Zijn ze echt weer terug geweest. Heb ik gemist jammer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jammer noelle dan heb je de laatste keer gemist, zodra Babs&Peter er weer zijn geef ik je even een p.m. want het was ouderwets gezellig.
Zit je nu een beschrijving van jezelf te maken..dat wisten we allemaal al wel hoor dat je er zo uit zie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
doe ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zijn ze echt weer terug geweest. Heb ik gemist jammer.
Lief van je , stuur me maar een pm als ze weer online zijn
Noem je zooitje Vriend... Ik ben geen vriend van achterbakse mensenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ja schelden is wel jou ding Dijkie.
Kijk even naar mijn eerdere reactie, heb het speciaal voor jou aangepast.
Vriend.
Joh. gedraag je eens volwassen. De ene heb er plezier aan en de ander ergerd zich maar laat dat aan opaatje over. Maak er wat leuks van en negeer waar je niet mee kan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Voel jij je ook aangesproken ofzo? Het was tegen BV... schele mus!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:38 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Zit je nu een beschrijving van jezelf te maken..dat wisten we allemaal al wel hoor dat je er zo uit zie.
Dus verder inhoudelijk geen op of aanmerkingen over mijn uitleg ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:40 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Noem je zooitje Vriend... Ik ben geen vriend van achterbakse mensen
Na voel me niet speciaal aangesproken hoor ..maar zoals ik al zij ben je nu een beschrijving van jezelf aan het geven..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Voel jij je ook aangesproken ofzo? Het was tegen BV... schele mus!
Wat voor uitleg?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Dus verder inhoudelijk geen op of aanmerkingen over mijn uitleg ??
Ok weet ik weer voldoende.
btw was het gezellig gisteren op het verjaardagsfeestje ??
mmm lul niet graag met mensen mee maar uh klopt wel aardig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:44 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na voel me niet speciaal aangesproken hoor ..maar zoals ik al zij ben je nu een beschrijving van jezelf aan het geven..
Dat is het enige wat jij kan... meelullen... een eigen mening heb je niet, mag niet van je vrouwquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:46 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
mmm lul niet graag met mensen mee maar uh klopt wel aardig.
Pfffffffffffffff Ik geef het op schrijf ik net een heel verhaal, lees je het niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:45 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wat voor uitleg?
Dat was eergister, als je wat leest lees t dan goed....
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
meerderjarig wel denk ik...............maar das iets anders
Nee ik lees jou bla bla niet meer omdat het een en al onzin is want 2 tellen later lul je weer anders...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Pfffffffffffffff Ik geef het op schrijf ik net een heel verhaal, lees je het niet.
Heb je het ineens over gisteren ??
Awel terug naar Opa is leuker.
btw ik mag van Piet hier niet over bans praten enzo.
Maar uh bedankt dat mijn ban er af is bij Opa.
Ach Dijkie ik zit liever onder de plak van mijn vrouw als haar, zoals jij doet bij je vriendin hoer noemen, das m.i. veel erger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat jij kan... meelullen... een eigen mening heb je niet, mag niet van je vrouw
hahahahaha je weet waarom we lul en hoer tegen elkaar zeggen maar goed... hou je maar van den domme meneertje letterlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:56 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ach Dijkie ik zit liever onder de plak van mijn vrouw als haar, zoals jij doet bij je vriendin hoer noemen, das m.i. veel erger.
Maar goed we weten dat je het verschil niet goed ziet tussen schelden en normaal praten.
Geeft niet hoor. We zijn het gewend en nemen je het niet (meer) kwalijk.
Als het je helpt om van je frustraties af te komen laat ik het graag over mij heen komen.
Sluit ik af met een tip:
Velen hier vinden het niet erg dat je tekeer gaat maar wellicht je vriendin wel probeer daar toch eens over na te denken en ja ik weet dat dat moeilijk is.
Mocht ik je kunnen helpen daarmee hoor ik het graag.
jij kan natuurlijk ook alles negeren ..maarja jij kiest er voor om op een post te reageren ..dus kun je het krijgen zoals je het hebben wil ..ongezouten opmerkingen net als je zelf ook doet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:02 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
hahahahaha je weet waarom we lul en hoer tegen elkaar zeggen maar goed... hou je maar van den domme meneertje letterlijkNet als dat ik sterf en val dood zei toch?
![]()
Als tonja er moeite mee heeft is zij flink genoeg om mij dit zelf te vertellen... Sterker nog, ik heb het haar gevraagdDus hou je gestook nu maar lekker voor je
![]()
En wederom kun je me helpen door niet over mij of tegen mij te praten
Kijk en lees je echt daar ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:07 schreef Chanel5 het volgende:
Lul en hoer elkaar noemen op een chat, wat een lol, sorry hoor!
"we???" Praat nu gewoon even voor je zelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:56 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ach Dijkie ik zit liever onder de plak van mijn vrouw als haar, zoals jij doet bij je vriendin hoer noemen, das m.i. veel erger.
Maar goed we weten dat je het verschil niet goed ziet tussen schelden en normaal praten.
Geeft niet hoor. We zijn het gewend en nemen je het niet (meer) kwalijk.
Als het je helpt om van je frustraties af te komen laat ik het graag over mij heen komen.
Sluit ik af met een tip:
Velen hier vinden het niet erg dat je tekeer gaat maar wellicht je vriendin wel probeer daar toch eens over na te denken en ja ik weet dat dat moeilijk is.
Mocht ik je kunnen helpen daarmee hoor ik het graag.
Begin bij jezelf...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
jij kan natuurlijk ook alles negeren ..maarja jij kiest er voor om op een post te reageren ..dus kun je het krijgen zoals je het hebben wil ..ongezouten opmerkingen net als je zelf ook doet.
Tja beste Dijkie wij hulpverleners herkennen hulpweigeraars, die tegen beter weten in hulp weigeren en alles goed praten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:02 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
hahahahaha je weet waarom we lul en hoer tegen elkaar zeggen maar goed... hou je maar van den domme meneertje letterlijkNet als dat ik sterf en val dood zei toch?
![]()
Als tonja er moeite mee heeft is zij flink genoeg om mij dit zelf te vertellen... Sterker nog, ik heb het haar gevraagdDus hou je gestook nu maar lekker voor je
![]()
En wederom kun je me helpen door niet over mij of tegen mij te praten
Daar was ik al snel klaar mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet zeggen ik lees daar en het komt daar voorbij
neeeeeee dat is te gemakkelijk voor jou..dat doen we niet .quote:
We zou ook ikke en mijn vrouw kunnen zijn beste spuit die onze banman ook in het geheel betrekt, maar zal voortaan zeggen ik en mijn vrouw okquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
"we???" Praat nu gewoon even voor je zelf
Een mening hebben is prima, maar doe niet alsof je die namens meerdere mensen ventileert. Die mensen kunnen dat namenlijk heel goed zelf!
Ja je moet geluk hebben dat ze langs komen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar was ik al snel klaar mee.
Mis Peter en babs, maar heb net vernomen van toverheks dat ze niet zo lang geleden online waren.
Opaatje streams moet je van houden. Niet mijn ding , dat gevloek en gescheld op en om niks.
Ze waren hier ongeveer anderhalve week terug, op een zaterdagavond en het was echt lachen met die twee. Gewoon ongein, ging nergens over maar was gezelligquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:14 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Daar was ik al snel klaar mee.
Mis Peter en babs, maar heb net vernomen van toverheks dat ze niet zo lang geleden online waren.
Opaatje streams moet je van houden. Niet mijn ding , dat gevloek en gescheld op en om niks.
Hehhehehe weer zoiets... Je hebt me bij Jaap gezien dus weet wat je zegt over m'n INTquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:13 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Tja beste Dijkie wij hulpverleners herkennen hulpweigeraars, die tegen beter weten in hulp weigeren en alles goed praten.
Moet je toch herkennen vanuit je drugsverleden.
En uitlatingen als sterf en val dood ook goed praten ..........ach bevestigd het alleen maar.
Het is te makkelijk om te zeggen": ja sorry beste mensen die ik heb bestolen en met verschikkelijke angsten heb achter gelaten 'Ik was verslaafd"
Maar goed ik zal eerlijk zijn; het gaat hier over de Bompaa stream, en ik draag Bompa nog steeds een warm hart toe, en aangezien dat jij de Bompaa stream verschikkelijk aan het verkloten bent met je niet in de hand gehouden gedrag wil ik je helpen.
Zou je niet op de Bompaa stream zitten zou ik, om jouw niet gemeende woorden te gebruiken, daar ze volgens jou niet zeggen, zeggen Sterf.
Eens met BV.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:18 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hehhehehe weer zoiets... Je hebt me bij Jaap gezien dus weet wat je zegt over m'n INT![]()
"Zou je niet op de Bompaa stream zitten zou ik, om jouw niet gemeende woorden te gebruiken, daar ze volgens jou niet zeggen, zeggen Sterf."???
Drink wat minder en misschien begrijp ik je ook nog
Dat lijkt me een goed planquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:17 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
We zou ook ikke en mijn vrouw kunnen zijn beste spuit die onze banman ook in het geheel betrekt, maar zal voortaan zeggen ik en mijn vrouw ok
Weet je, ik kom er nooit.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je het eens met bent BV, ben je al bij voorbaat geband
BV jij betrekt mijn vriendin ook overal in dus zie niet in waarom ik de jouwe moet sparenquote:
Ghehehe ja ik begrijp dat de zin te moeiilijk was voor je.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:18 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Hehhehehe weer zoiets... Je hebt me bij Jaap gezien dus weet wat je zegt over m'n INT![]()
"Zou je niet op de Bompaa stream zitten zou ik, om jouw niet gemeende woorden te gebruiken, daar ze volgens jou niet zeggen, zeggen Sterf."???
Drink wat minder en misschien begrijp ik je ook nog
Maar ondertussen ben je hier niet weg te slaan...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:25 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Weet je, ik kom er nooit.
Eens mee gelezen en wilde inloggen en toen ging opaatje los op iemand dat ik dacht, ben je echt zo naief.
Lees hier mee al ff, maar de onvolwassenheid straald ervan af.
Gewoon het idee dat we allemaal volwassen zijn en zo op elkaar reageren.
Nee dat is echt niet mijn ding!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:26 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
BV jij betrekt mijn vriendin ook overal in dus zie niet in waarom ik de jouwe moet sparen
Doe geen moeite BV, ik reageer niet meer op je en die kus ga je dr zelf maar geven... mazzel, have a nice lifequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:27 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ghehehe ja ik begrijp dat de zin te moeiilijk was voor je.
Awel ik ga lekker slapen.
Ik zal morgen wat eenvoudiger zinnen voor je schrijven.
Voor straks weltrusten en geef T0nja een dikke kus van me.
Ga dan lekker naar je nest en bemoei je er niet mee!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:28 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zo en nu klaar. hoe oud ben je ? gdvr. kan hier boos om worden.
Ok kleine aanvulling dan nog, de jouwe chat en is op stream, de mijne ken je niet, en is niet op stream en heeft 3 zinnen op een chat gezegd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:26 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
BV jij betrekt mijn vriendin ook overal in dus zie niet in waarom ik de jouwe moet sparen
Zwak heel zwak om niet meer te reageren ..slechte verliezerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Doe geen moeite BV, ik reageer niet meer op je en die kus ga je dr zelf maar geven... mazzel, have a nice life
Ga slapen kind, je maakt je te druk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar je nest en bemoei je er niet mee!
Als ze met jouw getrouwd is kan t niet veel beter zijn... nogmaals mazzel, hv a nice life!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:30 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ok kleine aanvulling dan nog, de jouwe chat en is op stream, de mijne ken je niet, en is niet op stream en heeft 3 zinnen op een chat gezegd.
Maar ach geeft niet hoor.
Herken je hulpbehoefte toch wel.
Grz. De Blinde.
Wel goed lezen he vandijkiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:26 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat dus, uitdagen maar ontvangen ho maar!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:29 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ga dan lekker naar je nest en bemoei je er niet mee!
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Ga slapen kind, je maakt je te druk.
Mss wel de wijstequote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:30 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Zwak heel zwak om niet meer te reageren ..slechte verliezer
Das nu niet eerlijk je zou niet meer op me reageren.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:31 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Als ze met jouw getrouwd is kan t niet veel beter zijn... nogmaals mazzel, hv a nice life!
Vind ik ook maar wat je zaait zal je oogstenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef mootie het volgende:
Ik zie geen enkele reden om partners hierbij te betrekken, maar ik zal wel weer 'labiel' zijn.
Je ben echt van het padje af, en ergste is, je maakt opaatje ook zo belachelijk met je uitspraken.quote:
Nou, dan zijn we samen "labiel". Zijn we nu een koppeltje? Of een kliekje? Of een stelletje? Zeg jij het maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef mootie het volgende:
Ik zie geen enkele reden om partners hierbij te betrekken, maar ik zal wel weer 'labiel' zijn.
De andere wang toekeren, daar ben ik zelf een groot voorstander van. Dat hele oog om oog tand om tand gedoe.... dat is voor kinderen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Vind ik ook maar wat je zaait zal je oogsten
Ik denk gewoon een setje labieltjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we samen "labiel". Zijn we nu een koppeltje? Of een kliekje? Of een stelletje? Zeg jij het maar
Damned.............setje...............die had ik dus even gemistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een setje labieltjes
wat ben jij een misselijkmakend mannetje, ten 1e je haalt je vriendin Tonja gewoon door het slijk om je zo te gedragen, heel veel mensen spreken er schande van, en heel veel mensen hopen dat het maar aan blijft omdat ze bang zijn dat je anders helemaal door draait, echt je hebt ze niet op een rijtje, stopt de methadonbus niet meer bij je voor de deur??? je blijft maar bezig, is het niet hier dan is het bij opa op de chat, en maar sneren en sneren in bijna elke zin die je daar typt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:31 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Als ze met jouw getrouwd is kan t niet veel beter zijn... nogmaals mazzel, hv a nice life!
Slapen met een snufje? Nooit geprobeerd en niet van plan ook, ik ben er van af weet je welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je ben echt van het padje af, en ergste is, je maakt opaatje ook zo belachelijk met je uitspraken.
Neem een snufje en ga slapen kleuter !
Goeie vriendin van opa ben jij zegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ben jij een misselijkmakend mannetje, ten 1e je haalt je vriendin Tonja gewoon door het slijk om je zo te gedragen, heel veel mensen spreken er schande van, en heel veel mensen hopen dat het maar aan blijft omdat ze bang zijn dat je anders helemaal door draait, echt je hebt ze niet op een rijtje, stopt de methadonbus niet meer bij je voor de deur??? je blijft maar bezig, is het niet hier dan is het bij opa op de chat, en maar sneren en sneren in bijna elke zin die je daar typt.
je vriendin komt ook op de chat en je zegt hoer tegen haar echt ik dacht vanmiddag lees ik het nou goed??/ ja ik las het goed.
ik hoop dat er iemand is die de poten onder je lichaam vandaan schopt en je heel hard laat stuiteren, misschien dat de hersencellen dan weer op zijn plaats vallen al heb ik daar niet alle vertrouwen meer in.
Vind het jammer dat je Opa zijn chat helemaal naar de verdoeminis helpt al ziet opa dat zelf nog niet in, maar wees gerust dat komt wel.
nou ik zwaai je hier weer ff uit.
ik zaai wel mee hoor lolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
De andere wang toekeren, daar ben ik zelf een groot voorstander van. Dat hele oog om oog tand om tand gedoe.... dat is voor kinderen.
En geef toe, je zaait er zelf ook lustig op los, dan moet je ook het werk van het oogsten verrichten.
Dat dus. hoe labiel is hij dan ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ben jij een misselijkmakend mannetje, ten 1e je haalt je vriendin Tonja gewoon door het slijk om je zo te gedragen, heel veel mensen spreken er schande van, en heel veel mensen hopen dat het maar aan blijft omdat ze bang zijn dat je anders helemaal door draait, echt je hebt ze niet op een rijtje, stopt de methadonbus niet meer bij je voor de deur??? je blijft maar bezig, is het niet hier dan is het bij opa op de chat, en maar sneren en sneren in bijna elke zin die je daar typt.
je vriendin komt ook op de chat en je zegt hoer tegen haar echt ik dacht vanmiddag lees ik het nou goed??/ ja ik las het goed.
ik hoop dat er iemand is die de poten onder je lichaam vandaan schopt en je heel hard laat stuiteren, misschien dat de hersencellen dan weer op zijn plaats vallen al heb ik daar niet alle vertrouwen meer in.
Vind het jammer dat je Opa zijn chat helemaal naar de verdoeminis helpt al ziet opa dat zelf nog niet in, maar wees gerust dat komt wel.
nou ik zwaai je weer hier ff uit.
Door jou haal je opaatje door het slijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Goeie vriendin van opa ben jij zegik lees t verder niet eens walgelijk mens
Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus. hoe labiel is hij dan ?
Hoe meer aandacht hoe meer hij gaat schoppen.
Sommige willen echt vooruit in de toekomst en genezen van...maar hij niet.
Los laten, niet meer op reageren.
wat jij wilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Door jou haal je opaatje door het slijk.
Neem nog een snuif en ga slapen aub. je maakt mensen belachelijk zo!
Kun je nagaan hoe gestoord dat wijf is... ik praat niet eens met tegen of over haar voor opaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..
Nou ja, dat dus. Dan is er dus gewoon iets ernstigs aan de hand. Maar rustig Heksie, laat dat gedrocht nu maar gewoon zijn gang gaan en lach erom, het figuur is eigenlijk te sneu voor woorden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..
Door jou uitspraken in wat voor toestand je ook ben.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Slapen met een snufje? Nooit geprobeerd en niet van plan ook, ik ben er van af weet je welAl kunnen de meesten hier dat maar weinig waarderen lol
Ik maak opa belachelijk? hahaha Lees ff terug wat er gvd al niet over die ouwe wordt gezegd en begin dan te mekkeren
de enige goed gestoorde ben jij nog steeds hoor ..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gestoord dat wijf is... ik praat niet eens met tegen of over haar voor opa
wat doet zij?
Het is geen wijf, maar een vrouw. En ik wil eigenlijk zeggen, als zij zo over de pis gaat, zal er wel iets voorgevallen zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gestoord dat wijf is... ik praat niet eens met tegen of over haar voor opa
wat doet zij? Daar wordt niet op gelet want t is zo'n gouwe wijf, de klere mag ze weer genieten van mij
Gos, wat ben jij een triest figuur zeg, echt...............quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
wat doet zij? Daar wordt niet op gelet want t is zo'n gouwe wijf, de klere mag ze weer genieten van mij
Dat dus...labiel persoon dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Val jij ook dood, je weet van narigheid niet met wie je mee moet lullenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Dan is er dus gewoon iets ernstigs aan de hand. Maar rustig Heksie, laat dat gedrocht nu maar gewoon zijn gang gaan en lach erom, het figuur is eigenlijk te sneu voor woorden.
Begin teveel op je te lijken zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gos, wat ben jij een triest figuur zeg, echt...............
Ja ongeveer 6 maanden terug... living in the past noemen ze datquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is geen wijf, maar een vrouw. En ik wil eigenlijk zeggen, als zij zo over de pis gaat, zal er wel iets voorgevallen zijn.
Nou mag hopen dat dat dood vallen nog even op zich laat wachten, ben nog niet levensmoe. En voor de rest wens ik jou ook een goed leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:51 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Val jij ook dood, je weet van narigheid niet met wie je mee moet lullen
neee dat kan niet jij lijkt nergens op ..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:52 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Begin teveel op je te lijken zeker?
thnx "en rot nou maar op" (val dood) letterlijke mensjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou mag hopen dat dat dood vallen nog even op zich laat wachten, ben nog niet levensmoe. En voor de rest wens ik jou ook een goed leven.
ik lach me rot hier... iedereen haat me en toch reageren ze... Focked up Worldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
neee dat kan niet jij lijkt nergens op ..
Wat is er nu overgebleven van je Anger Management ..valt weer in je oude patroon
Ja en we gaan nog ff door hoor als jij dat wil...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
ik lach me rot hier... iedereen haat me en toch reageren ze... Focked up World
Rot nou maar weer op(val dood) letterlijk figuurquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:59 schreef spuitje het volgende:
Maar het is goed met je vandijkie. Ik ga naar bed en gewoon lekker slapen. Hoop voor jou dat jij dat ook kunt na wat je verschillende mensen vanavond weer hebt gewenst. En ik hoop gewoon dat ik niet dood val vannacht. Zal een teleurstelling zijn voor jou, ik weet het, maar ken ook mensen die mij nog graag een tijdje in hun midden houden. Mischien onbegrijpelijk voor jou, maar ze zijn er, echt.
Ja spuit anders lezen we de nieuwtjes uit frankrijk niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:59 schreef spuitje het volgende:
Maar het is goed met je vandijkie. Ik ga naar bed en gewoon lekker slapen. Hoop voor jou dat jij dat ook kunt na wat je verschillende mensen vanavond weer hebt gewenst. En ik hoop gewoon dat ik niet dood val vannacht. Zal een teleurstelling zijn voor jou, ik weet het, maar ken ook mensen die mij nog graag een tijdje in hun midden houden. Mischien onbegrijpelijk voor jou, maar ze zijn er, echt.
man man man in e in triestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:00 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Rot nou maar weer op(val dood) letterlijk figuur
Maar als je doodvalt lig je lekker in bedje, en kom je zacht neer <3quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:59 schreef spuitje het volgende:
ben niet pissig hoor, alleen hij schoffeert maar iedereen is het chanel niet dan noelle of jou of de vrouw van BV, echt het spoort voor geen meter, dus ik zwaai nog ff, en ja heb een ban bij Opa, en niet van deze randdebiel gekregen hoor, dat gun ik hem niet, van Opa himzelf een bannetje gehad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Goh... zou het dan toch niet helemaal aan mij liggen? Denk daar maar eens over na....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:05 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Tita heeft nu ook een ban bij Snorrie
Van opa de eerlijke? Wa raaaaaaaar!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet pissig hoor, alleen hij schoffeert maar iedereen is het chanel niet dan noelle of jou of de vrouw van BV, echt het spoort voor geen meter, dus ik zwaai nog ff, en ja heb een ban bij Opa, en niet van deze randdebiel gekregen hoor, dat gun ik hem niet, van Opa himzelf een bannetje gehad.
alles ligt aan jou dwaas ..sinds jij op fok bent is het een groot feest NOTquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Goh... zou het dan toch niet helemaal aan mij liggen? Denk daar maar eens over na....
Dat zou ik nou ook wel eens willen wetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ff serieus: Als het leuk betaalt om mee te doen aan een RLS-forum-soap: waar kan ik me aanmelden?
Misschien wil opa wel een deel van de batterij medicijnen delen, geloof niet dat een biertje een optie is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ff serieus: Als het leuk betaalt om mee te doen aan een RLS-forum-soap: waar kan ik me aanmelden?
Tieft dan op ! Jij komt hier ook alleen maar om te zieken misselijk mannetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:11 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
alles ligt aan jou dwaas ..sinds jij op fok bent is het een groot feest NOT
Wordt het niet eens tijd dat jij serieus hulp gaat zoeken? Volgens mij ben jij niet van je padje, maar echt volledig de weg kwijt! Man, man, man, wat sla jij raar om je heen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Goh... zou het dan toch niet helemaal aan mij liggen? Denk daar maar eens over na....
Moet jij zeggen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij serieus hulp gaat zoeken? Volgens mij ben jij niet van je padje, maar echt volledig de weg kwijt! Man, man, man, wat sla jij raar om je heen!
Val dood, Skattiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even optiefen, verplichtingen morgen en zulks. Groetjes Fok!
hoort wie het zegt ..ik tief net op hoor maar ga nu wel lekker slapen ...heerlijk en zonder snuif of smoke ..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:12 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Tieft dan op ! Jij komt hier ook alleen maar om te zieken misselijk mannetje
Slaap lekker allemaal!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even optiefen, verplichtingen morgen en zulks. Groetjes Fok!
Het was een heel schattig val doodjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tsssssssss, jij bent ook niet liefVan hetzelfde dan maar
Dus morgen maar fris weer opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een heel schattig val doodje
Ahhwww..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
hoort wie het zegt ..ik tief net op hoor maar ga nu wel lekker slapen ...heerlijk en zonder snuif of smoke ..
by gho heb ik toch nog een beetje gewonnen
Blijf van m'n muppets af jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Dit is toch niet te volgen, man. Of vecht hier alles uit, zo vanaf het begin of blijf daar.
Kom jij nog wel eens bij Ustream of pleur je ook gewoon maar neer uit het blote hoofd?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:43 schreef vandijkie1974 het
volgende:
[..]
Ahhwww..Het gaat het kneusje om het winnen
Ah gosjie
Bemoei je er niet mee kloonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:26 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kom jij nog wel eens bij Ustream of pleur je ook gewoon maar neer uit het blote hoofd?
Okee, hou je vast ik doe het gefaseerd en ik begin vandaag met Vandijkie1974, alias Vanzijkie, Dijkie of Dijkmans. Deze modderige chatmodder is de intrigant van het verhaal, één van de sterren van de soap en de side-kick van Oop, de kwade genius achter dit alles. Dit alles?, ja dit alles! 1974 staat overigens voor het jaar van z'n laatste zaadlozing, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Dijkmans heeft het dus gedaan, wat?, nou 't! Als ie dus aanwezig is, is het alle balluh op Dijkmans, gewoon omdat het kan! Dijkmans houdt van stijldansen en heeft als specialiteit doodverwensingen.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, hou je vast ik doe het gefaseerd en ik begin vandaag met Vandijkie1974, alias Vanzijkie, Dijkie of Dijkmans. Deze modderige chatmodder is de intrigant van het verhaal, één van de sterren van de soap en de side-kick van Oop, de kwade genius achter dit alles. Dit alles?, ja dit alles! 1974 staat overigens voor het jaar van z'n laatste zaadlozing, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Dijkmans heeft het dus gedaan, wat?, nou 't! Als ie dus aanwezig is, is het alle balluh op Dijkmans, gewoon omdat het kan! Dijkmans houdt van stijldansen en heeft als specialiteit doodverwensingen.
Geslacht: mannelijk of iets in die richting in elk geval.
ik was, jij bentquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:37 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
HoHo niet de zaken gaan verdraaien jij was hhet kneusje
[..]
De storthoop heeft gesproken en toch knap... Als baby een zaadlozing krijgen, jij werd geboren met t zaad van je vader op je kop en is nooit meer goedgekomen lolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, hou je vast ik doe het gefaseerd en ik begin vandaag met Vandijkie1974, alias Vanzijkie, Dijkie of Dijkmans. Deze modderige chatmodder is de intrigant van het verhaal, één van de sterren van de soap en de side-kick van Oop, de kwade genius achter dit alles. Dit alles?, ja dit alles! 1974 staat overigens voor het jaar van z'n laatste zaadlozing, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Dijkmans heeft het dus gedaan, wat?, nou 't! Als ie dus aanwezig is, is het alle balluh op Dijkmans, gewoon omdat het kan! Dijkmans houdt van stijldansen en heeft als specialiteit doodverwensingen.
Ik zie nergens het woord drugs......Jian...dat valt me van je tegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |