Dan zal je het op de een of andere manier toch verpest hebben bij hem...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben heul normaal en ik heb ook een ban
Dat is dan ook niet zo heel moeilijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dan zal je het op de een of andere manier toch verpest hebben bij hem...
Ik ben er nog steeds dus het zal wel meevallen hahahahaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is dan ook niet zo heel moeilijk
Kut hé? geband worden maakt je er ook niet vrolijker op...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen dan ook meer dan anderen ^_^quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds dus het zal wel meevallen hahahaha
Hahahha jaja maar jij bent dan ook een Opa-lover en een Fok-reller dat is heel wat anders dan een Opa-reller en een Fok-lover.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:28 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds dus het zal wel meevallen hahahaha
Laten we het erop houden dat je in elk geval heul erg je best doetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:25 schreef mootie het volgende:
[..]
We lopen nog warm , ehhh meneer Jian..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:30 schreef Jian het volgende:
Die Dijkmans leert sneller als ik in het begin dacht, jullie hebben het maar druk met 'm
Maar mijn pastasaus ruikt wel ontzettend lekkerquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Laten we het erop houden dat je in elk geval heul erg je best doet
Ja vooral op sio..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen dan ook meer dan anderen ^_^
Dank je Jian, ik zie het als een gratis Online Angermanagment lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:30 schreef Jian het volgende:
Die Dijkmans leert sneller als ik in het begin dacht, jullie hebben het maar druk met 'm
Tiet waarom hetzelfde zeggen als dijkie heeft geen zin ik heb hem nu zover dat hij netjes blijft dus laten we dat zo houden ok lieverd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
Opa heeft uitslag van het ziekenhuis, de klachten komen van zijn spatische darm, nou een opluchting,dus we kunnen nog jaren genieten van Opa op de stream, want het bijltje er bij neergooien dat zit er niet in bij Opa, die sterft over 40 jaar in * het Harnas*
Neem gerust alle tijd die je nodig hebt hoor, ik heb een kalender bij de handquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:32 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
We lopen nog warm , ehhh meneer Jian..
Oehh.. slijmjurk 1ste Klasse...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:33 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dank je Jian, ik zie het als een gratis Online Angermanagment lol
Ik rel niet hoor... Er zijn mensen (tenminste... "mensen"?) die mij uit alle macht over de zeik willen krijgen maar dat lukt ze niet dus gaan ze maar weer persoonlijk worden en schelden... Erg zwak wel maar goed... Fok niveau is nou eenmaal erg laag bij de grondquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:31 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Hahahha jaja maar jij bent dan ook een Opa-lover en een Fok-reller dat is heel wat anders dan een Opa-reller en een Fok-lover.
Oja de chat waar je een persona non grata bent.quote:
Dit is dus 1 van de redenen dat je ban blijft staanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:36 schreef SeventhDay het volgende:
[..]
Oehh.. slijmjurk 1ste Klasse...
Fout, dat is 1 van de reden dat 'ie er allang af had gemoeten...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:37 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dit is dus 1 van de redenen dat je ban blijft staan
dan moet je goed lezen Opa, er staat dat je nog 40 jaar meekan en dat alles goed met je gaat qua uitslag, oke Lieverd. niet iets lezen wat er niet staat, dit was opbeurend.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:36 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Tiet waarom hetzelfde zeggen als dijkie heeft geen zin ik heb hem nu zover dat hij netjes blijft dus laten we dat zo houden ok lieverd.
hahahha was het dan voor jou bedoelt, voor jou een vraag voor mij een weet, weetjewelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:17 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Heerlijk zoveel als jij je aan mij ergert hahaha Geeft me weer goeie moed door te gaan
goh, de deur van de sociale werkplaats is ook weer open gezet lees ik, het toetertje ging en hoppa het zit weer gelijk op FOK om even *het stemmetje* te laten horenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha was het dan voor jou bedoelt, voor jou een vraag voor mij een weet, weetjewelmaar je voelt je dus schijnbaar aangesproken
ik zie, jij hebt geen telraampje nodig, je kan al goed rekensommetjes maken, grote jongen hoor, maar je moet je niet steeds zo aangesproken voelen als het niet voor jou bedoelt was, je zat toch al op de chat van Opa met je grote waffel dus 1+1=2 slaat ook werkelijk nergens op.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:53 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
goh, de deur van de sociale werkplaats is ook weer open gezet lees ik, het toetertje ging en hoppa het zit weer gelijk op FOK om even *het stemmetje* te laten horen
1 + 1 = 2
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zie, jij hebt geen telraampje nodig, je kan al goed rekensommetjes maken, grote jongen hoor, maar je moet je niet steeds zo aangesproken voelen als het niet voor jou bedoelt was, je zat toch al op de chat van Opa met je grote waffel dus 1+1=2 slaat ook werkelijk nergens op.![]()
maar ach je betrekt graag alles op jezelf, slachtofferrol speel je goed, maar komt ook je weet hoe alles werkt toch?nou ik zwaai je ff uit hier.
Komt die stoker ook weer ff 't vuurtje aanwakkeren...quote:
Nee jij trekt alles naar je toequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:13 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Komt die stoker ook weer ff 't vuurtje aanwakkeren...
Het begint met een S...quote:
Niet overheen kletsen hoe lang duurt het voordat snor helemaal niets meer te vertellen heeft?quote:
St....quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Niet overheen kletsen hoe lang duurt het voordat snor helemaal niets meer te vertellen heeft?
Ja ik ben Stuiter so what is dat wereldnieuws, ik zie alleen waar je mee bezig bent alleen die ouwe heeft het nog niet door !quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja ik ben Stuiter so what is dat wereldnieuws, ik zie alleen waar je mee bezig bent alleen die ouwe heeft het nog niet door !
Ps dat heb je niet van jezelf ik weet wel van wie !
welnee Mootie dit accaunt heb ik al jaren 2007 vond kruiwagen eigenlijk maar niks!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij weet iedereen gewoon dat het Stuiter is, dus daar kan je haar niet mee pakken
Mijn vrienden ik weet van wie je het hebt is niet zo moeilijk hoor, maar je hebt weer de aandacht die je blijkbaar zo te kort komt!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:24 schreef vandijkie1974 het volgende:![]()
[..]
![]()
![]()
van je vrienden moet je het hebben
mooie nick toch en zie poezewoes ook niet zo 123 achter een kruiwagen lopen stuiteren.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
welnee Mootie dit accaunt heb ik al jaren 2007 vond kruiwagen eigenlijk maar niks!!
Zolang er gereageerd wordt antwoord ik netjes terug... Kunnen velen van jullie nog een voorbeeld aan nemen, t liefst zonder persoonlijk te worden of te schelden en zuigenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:27 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Mijn vrienden ik weet van wie je het hebt is niet zo moeilijk hoor, maar je hebt weer de aandacht die je blijkbaar zo te kort komt!!
Hoe heet de topic ook alweer ow ja topic van Opaatje je zou het bijna vergeten!!
Nee niet echt lolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:27 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
mooie nick toch en zie poezewoes ook niet zo 123 achter een kruiwagen lopen stuiteren.
hee bluffer kun je ff mijn IP hier neerzetten..jij weet toch hoe je iemands IP kan achterhalen op FOK.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:30 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Zolang er gereageerd wordt antwoord ik netjes terug... Kunnen velen van jullie nog een voorbeeld aan nemen, t liefst zonder persoonlijk te worden of te schelden en zuigen
Hmmm ineens een gedaante verwisseling danquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:25 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
welnee Mootie dit accaunt heb ik al jaren 2007 vond kruiwagen eigenlijk maar niks!!
www.opaatje.tk doet het wel.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:41 schreef spuitje het volgende:
Deze bedoel ik dus:
http://home.kpn.nl/gaua36jf/streams/2%20streams.htm
Nee hoor dat heeft er niks mee te maken maar goed als jij dat denkt mij best!!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:39 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Hmmm ineens een gedaante verwisseling dan
Kruiwagen voor opaatje
Poezewoes tegen opaatje.........dat was dus de clou en niet omdat je na jaren ineens je nick niets meer vond, hypocriet dat wel.
Dit is uitlokking tot een ban he... pas maar opquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:35 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
hee bluffer kun je ff mijn IP hier neerzetten..jij weet toch hoe je iemands IP kan achterhalen op FOK.
Dat zie ik je net typen.
6:34 vandijkie1974: alles is op fok te zien, je moet weten hoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |