abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87482168
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:32 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

:O :z :Z nu blij? Mooi...
om ff metr jou kinderachtig gedoe mee te doen :6 _O-
pi_87482187
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:32 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

:O :z :Z nu blij? Mooi...
Je ben echt van het padje af, en ergste is, je maakt opaatje ook zo belachelijk met je uitspraken.
Neem een snufje en ga slapen kleuter !
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_87482205
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef mootie het volgende:
Ik zie geen enkele reden om partners hierbij te betrekken, maar ik zal wel weer 'labiel' zijn.
Nou, dan zijn we samen "labiel". Zijn we nu een koppeltje? Of een kliekje? Of een stelletje? Zeg jij het maar O-)
pi_87482220
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Vind ik ook maar wat je zaait zal je oogsten
De andere wang toekeren, daar ben ik zelf een groot voorstander van. Dat hele oog om oog tand om tand gedoe.... dat is voor kinderen.

En geef toe, je zaait er zelf ook lustig op los, dan moet je ook het werk van het oogsten verrichten.
pi_87482236
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou, dan zijn we samen "labiel". Zijn we nu een koppeltje? Of een kliekje? Of een stelletje? Zeg jij het maar O-)
Ik denk gewoon een setje labieltjes *O*
pi_87482290
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:36 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik denk gewoon een setje labieltjes *O*
Damned.............setje...............die had ik dus even gemist :Y
pi_87482291
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:31 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Als ze met jouw getrouwd is kan t niet veel beter zijn... nogmaals mazzel, hv a nice life!
wat ben jij een misselijkmakend mannetje, ten 1e je haalt je vriendin Tonja gewoon door het slijk om je zo te gedragen, heel veel mensen spreken er schande van, en heel veel mensen hopen dat het maar aan blijft omdat ze bang zijn dat je anders helemaal door draait, echt je hebt ze niet op een rijtje, stopt de methadonbus niet meer bij je voor de deur??? je blijft maar bezig, is het niet hier dan is het bij opa op de chat, en maar sneren en sneren in bijna elke zin die je daar typt.
je vriendin komt ook op de chat en je zegt hoer tegen haar echt ik dacht vanmiddag lees ik het nou goed??/ ja ik las het goed.
ik hoop dat er iemand is die de poten onder je lichaam vandaan schopt en je heel hard laat stuiteren, misschien dat de hersencellen dan weer op zijn plaats vallen al heb ik daar niet alle vertrouwen meer in.
Vind het jammer dat je Opa zijn chat helemaal naar de verdoeminis helpt al ziet opa dat zelf nog niet in, maar wees gerust dat komt wel.
nou ik zwaai je hier weer ff uit. :W
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87482374
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Je ben echt van het padje af, en ergste is, je maakt opaatje ook zo belachelijk met je uitspraken.
Neem een snufje en ga slapen kleuter !
Slapen met een snufje? Nooit geprobeerd en niet van plan ook, ik ben er van af weet je wel :) Al kunnen de meesten hier dat maar weinig waarderen lol

Ik maak opa belachelijk? hahaha Lees ff terug wat er gvd al niet over die ouwe wordt gezegd en begin dan te mekkeren ;)
Sinds ik de mens heb leren kennen ben ik van de dieren gaan houden!
http://www.ustream.tv/channel/vandijkie1974
I Don't Like It
pi_87482416
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

wat ben jij een misselijkmakend mannetje, ten 1e je haalt je vriendin Tonja gewoon door het slijk om je zo te gedragen, heel veel mensen spreken er schande van, en heel veel mensen hopen dat het maar aan blijft omdat ze bang zijn dat je anders helemaal door draait, echt je hebt ze niet op een rijtje, stopt de methadonbus niet meer bij je voor de deur??? je blijft maar bezig, is het niet hier dan is het bij opa op de chat, en maar sneren en sneren in bijna elke zin die je daar typt.
je vriendin komt ook op de chat en je zegt hoer tegen haar echt ik dacht vanmiddag lees ik het nou goed??/ ja ik las het goed.
ik hoop dat er iemand is die de poten onder je lichaam vandaan schopt en je heel hard laat stuiteren, misschien dat de hersencellen dan weer op zijn plaats vallen al heb ik daar niet alle vertrouwen meer in.
Vind het jammer dat je Opa zijn chat helemaal naar de verdoeminis helpt al ziet opa dat zelf nog niet in, maar wees gerust dat komt wel.
nou ik zwaai je hier weer ff uit. :W
Goeie vriendin van opa ben jij zeg ^O^ ik lees t verder niet eens walgelijk mens
I Don't Like It
pi_87482437
Die ouwe zou zichzelf ook best kunnen verweren, helaas komt hij niet verder dan: kijk naar je eige! huppelkut!

Als hij iets meer effort in zijn post zou steken kan hij gewoon een gesprek aangaan, ipv met slappe oneliners te gooien.

En slapen met een snuifje gaat hem vast niet worden! /stuitert door het bed heen
pi_87482472
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef mootie het volgende:

[..]

De andere wang toekeren, daar ben ik zelf een groot voorstander van. Dat hele oog om oog tand om tand gedoe.... dat is voor kinderen.

En geef toe, je zaait er zelf ook lustig op los, dan moet je ook het werk van het oogsten verrichten.
ik zaai wel mee hoor lol
I Don't Like It
pi_87482478
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Toverheks het volgende:

[..]

nou ik zwaai je weer hier ff uit. :W
Dat dus. hoe labiel is hij dan ?
Hoe meer aandacht hoe meer hij gaat schoppen.
Sommige willen echt vooruit in de toekomst en genezen van...maar hij niet.
Los laten, niet meer op reageren.
pi_87482511
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Goeie vriendin van opa ben jij zeg ^O^ ik lees t verder niet eens walgelijk mens
Door jou haal je opaatje door het slijk.
Neem nog een snuif en ga slapen aub. je maakt mensen belachelijk zo!
pi_87482514
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:43 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Dat dus. hoe labiel is hij dan ?
Hoe meer aandacht hoe meer hij gaat schoppen.
Sommige willen echt vooruit in de toekomst en genezen van...maar hij niet.
Los laten, niet meer op reageren.
Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..
pi_87482600
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef Noelle06 het volgende:

[..]

Door jou haal je opaatje door het slijk.
Neem nog een snuif en ga slapen aub. je maakt mensen belachelijk zo!
wat jij wil :)
I Don't Like It
pi_87482638
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..
Kun je nagaan hoe gestoord dat wijf is... ik praat niet eens met tegen of over haar voor opa
wat doet zij? Daar wordt niet op gelet want t is zo'n gouwe wijf, de klere mag ze weer genieten van mij
I Don't Like It
pi_87482670
quote:

[..]

Nou ja, dat dus. Dan is er dus gewoon iets ernstigs aan de hand. Maar rustig Heksie, laat dat gedrocht nu maar gewoon zijn gang gaan en lach erom, het figuur is eigenlijk te sneu voor woorden.
pi_87482679
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Slapen met een snufje? Nooit geprobeerd en niet van plan ook, ik ben er van af weet je wel :) Al kunnen de meesten hier dat maar weinig waarderen lol

Ik maak opa belachelijk? hahaha Lees ff terug wat er gvd al niet over die ouwe wordt gezegd en begin dan te mekkeren ;)
Door jou uitspraken in wat voor toestand je ook ben.
Je haalt opaatje naar beneden. Jij denkt alleen te kunnen gooien maar incaseren kan je niet.
Alleen maar mensen naar beneden halen, denk aan je zelf.
Ben je gelukkig zo ??? Heb je dit ooit voorzien dat je zo zou zijn ?
En ben je blij je zo te zijn ? en je omgeving? inversteer daar in ipv. hier je gal te spuwen!
We zijn allen volwassen toch?
Leef je eens in andere mensen ???
Ook dat komt ergens vandaan!
pi_87482692
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Kun je nagaan hoe gestoord dat wijf is... ik praat niet eens met tegen of over haar voor opa
wat doet zij?
de enige goed gestoorde ben jij nog steeds hoor ..
maarja je vind het lekker he :W
pi_87482700
quote:

[..]

wat doet zij? Daar wordt niet op gelet want t is zo'n gouwe wijf, de klere mag ze weer genieten van mij
Het is geen wijf, maar een vrouw. En ik wil eigenlijk zeggen, als zij zo over de pis gaat, zal er wel iets voorgevallen zijn.
pi_87482703
quote:

[..]

Gos, wat ben jij een triest figuur zeg, echt...............
pi_87482706
quote:

[..]

Dat dus...labiel persoon dus.
Hoop dat hij het zelf ook inziet eens.
pi_87482717
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:49 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou ja, dat dus. Dan is er dus gewoon iets ernstigs aan de hand. Maar rustig Heksie, laat dat gedrocht nu maar gewoon zijn gang gaan en lach erom, het figuur is eigenlijk te sneu voor woorden.
Val jij ook dood, je weet van narigheid niet met wie je mee moet lullen
I Don't Like It
pi_87482735
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef spuitje het volgende:

[..]

Gos, wat ben jij een triest figuur zeg, echt...............
Begin teveel op je te lijken zeker?
I Don't Like It
pi_87482765
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef mootie het volgende:

[..]

Het is geen wijf, maar een vrouw. En ik wil eigenlijk zeggen, als zij zo over de pis gaat, zal er wel iets voorgevallen zijn.
Ja ongeveer 6 maanden terug... living in the past noemen ze dat
I Don't Like It
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')