Je ben echt van het padje af, en ergste is, je maakt opaatje ook zo belachelijk met je uitspraken.quote:
Nou, dan zijn we samen "labiel". Zijn we nu een koppeltje? Of een kliekje? Of een stelletje? Zeg jij het maarquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:33 schreef mootie het volgende:
Ik zie geen enkele reden om partners hierbij te betrekken, maar ik zal wel weer 'labiel' zijn.
De andere wang toekeren, daar ben ik zelf een groot voorstander van. Dat hele oog om oog tand om tand gedoe.... dat is voor kinderen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Vind ik ook maar wat je zaait zal je oogsten
Ik denk gewoon een setje labieltjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou, dan zijn we samen "labiel". Zijn we nu een koppeltje? Of een kliekje? Of een stelletje? Zeg jij het maar
Damned.............setje...............die had ik dus even gemistquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk gewoon een setje labieltjes
wat ben jij een misselijkmakend mannetje, ten 1e je haalt je vriendin Tonja gewoon door het slijk om je zo te gedragen, heel veel mensen spreken er schande van, en heel veel mensen hopen dat het maar aan blijft omdat ze bang zijn dat je anders helemaal door draait, echt je hebt ze niet op een rijtje, stopt de methadonbus niet meer bij je voor de deur??? je blijft maar bezig, is het niet hier dan is het bij opa op de chat, en maar sneren en sneren in bijna elke zin die je daar typt.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:31 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Als ze met jouw getrouwd is kan t niet veel beter zijn... nogmaals mazzel, hv a nice life!
Slapen met een snufje? Nooit geprobeerd en niet van plan ook, ik ben er van af weet je welquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:34 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je ben echt van het padje af, en ergste is, je maakt opaatje ook zo belachelijk met je uitspraken.
Neem een snufje en ga slapen kleuter !
Goeie vriendin van opa ben jij zegquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ben jij een misselijkmakend mannetje, ten 1e je haalt je vriendin Tonja gewoon door het slijk om je zo te gedragen, heel veel mensen spreken er schande van, en heel veel mensen hopen dat het maar aan blijft omdat ze bang zijn dat je anders helemaal door draait, echt je hebt ze niet op een rijtje, stopt de methadonbus niet meer bij je voor de deur??? je blijft maar bezig, is het niet hier dan is het bij opa op de chat, en maar sneren en sneren in bijna elke zin die je daar typt.
je vriendin komt ook op de chat en je zegt hoer tegen haar echt ik dacht vanmiddag lees ik het nou goed??/ ja ik las het goed.
ik hoop dat er iemand is die de poten onder je lichaam vandaan schopt en je heel hard laat stuiteren, misschien dat de hersencellen dan weer op zijn plaats vallen al heb ik daar niet alle vertrouwen meer in.
Vind het jammer dat je Opa zijn chat helemaal naar de verdoeminis helpt al ziet opa dat zelf nog niet in, maar wees gerust dat komt wel.
nou ik zwaai je hier weer ff uit.
ik zaai wel mee hoor lolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:35 schreef mootie het volgende:
[..]
De andere wang toekeren, daar ben ik zelf een groot voorstander van. Dat hele oog om oog tand om tand gedoe.... dat is voor kinderen.
En geef toe, je zaait er zelf ook lustig op los, dan moet je ook het werk van het oogsten verrichten.
Dat dus. hoe labiel is hij dan ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat ben jij een misselijkmakend mannetje, ten 1e je haalt je vriendin Tonja gewoon door het slijk om je zo te gedragen, heel veel mensen spreken er schande van, en heel veel mensen hopen dat het maar aan blijft omdat ze bang zijn dat je anders helemaal door draait, echt je hebt ze niet op een rijtje, stopt de methadonbus niet meer bij je voor de deur??? je blijft maar bezig, is het niet hier dan is het bij opa op de chat, en maar sneren en sneren in bijna elke zin die je daar typt.
je vriendin komt ook op de chat en je zegt hoer tegen haar echt ik dacht vanmiddag lees ik het nou goed??/ ja ik las het goed.
ik hoop dat er iemand is die de poten onder je lichaam vandaan schopt en je heel hard laat stuiteren, misschien dat de hersencellen dan weer op zijn plaats vallen al heb ik daar niet alle vertrouwen meer in.
Vind het jammer dat je Opa zijn chat helemaal naar de verdoeminis helpt al ziet opa dat zelf nog niet in, maar wees gerust dat komt wel.
nou ik zwaai je weer hier ff uit.
Door jou haal je opaatje door het slijk.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Goeie vriendin van opa ben jij zegik lees t verder niet eens walgelijk mens
Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:43 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Dat dus. hoe labiel is hij dan ?
Hoe meer aandacht hoe meer hij gaat schoppen.
Sommige willen echt vooruit in de toekomst en genezen van...maar hij niet.
Los laten, niet meer op reageren.
wat jij wilquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Door jou haal je opaatje door het slijk.
Neem nog een snuif en ga slapen aub. je maakt mensen belachelijk zo!
Kun je nagaan hoe gestoord dat wijf is... ik praat niet eens met tegen of over haar voor opaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..
Nou ja, dat dus. Dan is er dus gewoon iets ernstigs aan de hand. Maar rustig Heksie, laat dat gedrocht nu maar gewoon zijn gang gaan en lach erom, het figuur is eigenlijk te sneu voor woorden.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..
Door jou uitspraken in wat voor toestand je ook ben.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:40 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Slapen met een snufje? Nooit geprobeerd en niet van plan ook, ik ben er van af weet je welAl kunnen de meesten hier dat maar weinig waarderen lol
Ik maak opa belachelijk? hahaha Lees ff terug wat er gvd al niet over die ouwe wordt gezegd en begin dan te mekkeren
de enige goed gestoorde ben jij nog steeds hoor ..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gestoord dat wijf is... ik praat niet eens met tegen of over haar voor opa
wat doet zij?
Het is geen wijf, maar een vrouw. En ik wil eigenlijk zeggen, als zij zo over de pis gaat, zal er wel iets voorgevallen zijn.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe gestoord dat wijf is... ik praat niet eens met tegen of over haar voor opa
wat doet zij? Daar wordt niet op gelet want t is zo'n gouwe wijf, de klere mag ze weer genieten van mij
Gos, wat ben jij een triest figuur zeg, echt...............quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:48 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
wat doet zij? Daar wordt niet op gelet want t is zo'n gouwe wijf, de klere mag ze weer genieten van mij
Dat dus...labiel persoon dus.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Val jij ook dood, je weet van narigheid niet met wie je mee moet lullenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. Dan is er dus gewoon iets ernstigs aan de hand. Maar rustig Heksie, laat dat gedrocht nu maar gewoon zijn gang gaan en lach erom, het figuur is eigenlijk te sneu voor woorden.
Begin teveel op je te lijken zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gos, wat ben jij een triest figuur zeg, echt...............
Ja ongeveer 6 maanden terug... living in the past noemen ze datquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Het is geen wijf, maar een vrouw. En ik wil eigenlijk zeggen, als zij zo over de pis gaat, zal er wel iets voorgevallen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |