Dat is het enige wat jij kan... meelullen... een eigen mening heb je niet, mag niet van je vrouwquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:46 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
mmm lul niet graag met mensen mee maar uh klopt wel aardig.
Pfffffffffffffff Ik geef het op schrijf ik net een heel verhaal, lees je het niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:45 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Wat voor uitleg?
Dat was eergister, als je wat leest lees t dan goed....
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:51 schreef spuitje het volgende:
[..]
meerderjarig wel denk ik...............maar das iets anders
Nee ik lees jou bla bla niet meer omdat het een en al onzin is want 2 tellen later lul je weer anders...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Pfffffffffffffff Ik geef het op schrijf ik net een heel verhaal, lees je het niet.
Heb je het ineens over gisteren ??
Awel terug naar Opa is leuker.
btw ik mag van Piet hier niet over bans praten enzo.
Maar uh bedankt dat mijn ban er af is bij Opa.
Ach Dijkie ik zit liever onder de plak van mijn vrouw als haar, zoals jij doet bij je vriendin hoer noemen, das m.i. veel erger.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:48 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Dat is het enige wat jij kan... meelullen... een eigen mening heb je niet, mag niet van je vrouw
hahahahaha je weet waarom we lul en hoer tegen elkaar zeggen maar goed... hou je maar van den domme meneertje letterlijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:56 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ach Dijkie ik zit liever onder de plak van mijn vrouw als haar, zoals jij doet bij je vriendin hoer noemen, das m.i. veel erger.
Maar goed we weten dat je het verschil niet goed ziet tussen schelden en normaal praten.
Geeft niet hoor. We zijn het gewend en nemen je het niet (meer) kwalijk.
Als het je helpt om van je frustraties af te komen laat ik het graag over mij heen komen.
Sluit ik af met een tip:
Velen hier vinden het niet erg dat je tekeer gaat maar wellicht je vriendin wel probeer daar toch eens over na te denken en ja ik weet dat dat moeilijk is.
Mocht ik je kunnen helpen daarmee hoor ik het graag.
jij kan natuurlijk ook alles negeren ..maarja jij kiest er voor om op een post te reageren ..dus kun je het krijgen zoals je het hebben wil ..ongezouten opmerkingen net als je zelf ook doet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:02 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
hahahahaha je weet waarom we lul en hoer tegen elkaar zeggen maar goed... hou je maar van den domme meneertje letterlijkNet als dat ik sterf en val dood zei toch?
![]()
Als tonja er moeite mee heeft is zij flink genoeg om mij dit zelf te vertellen... Sterker nog, ik heb het haar gevraagdDus hou je gestook nu maar lekker voor je
![]()
En wederom kun je me helpen door niet over mij of tegen mij te praten
Kijk en lees je echt daar ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:07 schreef Chanel5 het volgende:
Lul en hoer elkaar noemen op een chat, wat een lol, sorry hoor!
"we???" Praat nu gewoon even voor je zelfquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:56 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ach Dijkie ik zit liever onder de plak van mijn vrouw als haar, zoals jij doet bij je vriendin hoer noemen, das m.i. veel erger.
Maar goed we weten dat je het verschil niet goed ziet tussen schelden en normaal praten.
Geeft niet hoor. We zijn het gewend en nemen je het niet (meer) kwalijk.
Als het je helpt om van je frustraties af te komen laat ik het graag over mij heen komen.
Sluit ik af met een tip:
Velen hier vinden het niet erg dat je tekeer gaat maar wellicht je vriendin wel probeer daar toch eens over na te denken en ja ik weet dat dat moeilijk is.
Mocht ik je kunnen helpen daarmee hoor ik het graag.
Begin bij jezelf...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:08 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
jij kan natuurlijk ook alles negeren ..maarja jij kiest er voor om op een post te reageren ..dus kun je het krijgen zoals je het hebben wil ..ongezouten opmerkingen net als je zelf ook doet.
Tja beste Dijkie wij hulpverleners herkennen hulpweigeraars, die tegen beter weten in hulp weigeren en alles goed praten.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:02 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
hahahahaha je weet waarom we lul en hoer tegen elkaar zeggen maar goed... hou je maar van den domme meneertje letterlijkNet als dat ik sterf en val dood zei toch?
![]()
Als tonja er moeite mee heeft is zij flink genoeg om mij dit zelf te vertellen... Sterker nog, ik heb het haar gevraagdDus hou je gestook nu maar lekker voor je
![]()
En wederom kun je me helpen door niet over mij of tegen mij te praten
Daar was ik al snel klaar mee.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:10 schreef Chanel5 het volgende:
Ik moet zeggen ik lees daar en het komt daar voorbij
neeeeeee dat is te gemakkelijk voor jou..dat doen we niet .quote:
We zou ook ikke en mijn vrouw kunnen zijn beste spuit die onze banman ook in het geheel betrekt, maar zal voortaan zeggen ik en mijn vrouw okquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
"we???" Praat nu gewoon even voor je zelf
Een mening hebben is prima, maar doe niet alsof je die namens meerdere mensen ventileert. Die mensen kunnen dat namenlijk heel goed zelf!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |