Snoepje van de week de pil van drion???quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:50 schreef Chanel5 het volgende:
Opa is met zijn snoepjes bezig?
Lees zijn pillendoos?
waarom ik zwijg niet hoor ..zegt allemaal niets ze bevallen schijnbaar goed bij een fles bierquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:16 schreef vandijkie1974 het volgende:
Speciaal voor HZenZ!
Hopelijk dat ie nou z'n mond s houdt aldus Opa
[ link | afbeelding ]
En zoniet mag hij deze allemaal opvreten![]()
[ link | afbeelding ]
same to youquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:19 schreef ditisOPAATJE het volgende:
En als dat niet helpt kan die ook nog voor de tram gaan liggen of aan het gas.
Blind, een paardebek, lelijk, achterbaks, laf, zo kan ik wel ff doorgaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:24 schreef Blinddevink het volgende:
MMMM begin ff de weg kwijt te raken.
Maar goed zal aan mij liggen.
Heeft PB zo'n mooi verhaal geschreven over lief zijn en zo.
Zag alle Opaa fans klappen als Pinguin's en zie nu weer een vorm van uitdagen e.d. door dezelfde personen lees Pinguin's
Awel ben blind he
jammer noelle dan heb je de laatste keer gemist, zodra Babs&Peter er weer zijn geef ik je even een p.m. want het was ouderwets gezellig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Noelle06 het volgende:
Ha BV. Negeer het. Was altijd actief bij peter en babs en toen kwam dit.
Nou niet mijn ding dus, dat schelden en vloeken en mensen uitmaken voor van alles en nog wat.
Hoop dat Peter en Babs weer eens online komen op ustream.
Ja schelden is wel jou ding Dijkie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Blind, een paardebek, lelijk, achterbaks, laf, zo kan ik wel ff doorgaan
Zijn ze echt weer terug geweest. Heb ik gemist jammer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jammer noelle dan heb je de laatste keer gemist, zodra Babs&Peter er weer zijn geef ik je even een p.m. want het was ouderwets gezellig.
Zit je nu een beschrijving van jezelf te maken..dat wisten we allemaal al wel hoor dat je er zo uit zie.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
doe ikquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:38 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zijn ze echt weer terug geweest. Heb ik gemist jammer.
Lief van je , stuur me maar een pm als ze weer online zijn
Noem je zooitje Vriend... Ik ben geen vriend van achterbakse mensenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:37 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Ja schelden is wel jou ding Dijkie.
Kijk even naar mijn eerdere reactie, heb het speciaal voor jou aangepast.
Vriend.
Joh. gedraag je eens volwassen. De ene heb er plezier aan en de ander ergerd zich maar laat dat aan opaatje over. Maak er wat leuks van en negeer waar je niet mee kan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:36 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Voel jij je ook aangesproken ofzo? Het was tegen BV... schele mus!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:38 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Zit je nu een beschrijving van jezelf te maken..dat wisten we allemaal al wel hoor dat je er zo uit zie.
Dus verder inhoudelijk geen op of aanmerkingen over mijn uitleg ??quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:40 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Noem je zooitje Vriend... Ik ben geen vriend van achterbakse mensen
Na voel me niet speciaal aangesproken hoor ..maar zoals ik al zij ben je nu een beschrijving van jezelf aan het geven..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:41 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Voel jij je ook aangesproken ofzo? Het was tegen BV... schele mus!
Wat voor uitleg?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:42 schreef Blinddevink het volgende:
[..]
Dus verder inhoudelijk geen op of aanmerkingen over mijn uitleg ??
Ok weet ik weer voldoende.
btw was het gezellig gisteren op het verjaardagsfeestje ??
mmm lul niet graag met mensen mee maar uh klopt wel aardig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:44 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Na voel me niet speciaal aangesproken hoor ..maar zoals ik al zij ben je nu een beschrijving van jezelf aan het geven..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |