Nou mag hopen dat dat dood vallen nog even op zich laat wachten, ben nog niet levensmoe. En voor de rest wens ik jou ook een goed leven.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:51 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Val jij ook dood, je weet van narigheid niet met wie je mee moet lullen
neee dat kan niet jij lijkt nergens op ..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:52 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Begin teveel op je te lijken zeker?
thnx "en rot nou maar op" (val dood) letterlijke mensjesquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nou mag hopen dat dat dood vallen nog even op zich laat wachten, ben nog niet levensmoe. En voor de rest wens ik jou ook een goed leven.
ik lach me rot hier... iedereen haat me en toch reageren ze... Focked up Worldquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
neee dat kan niet jij lijkt nergens op ..
Wat is er nu overgebleven van je Anger Management ..valt weer in je oude patroon
Ja en we gaan nog ff door hoor als jij dat wil...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:56 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
ik lach me rot hier... iedereen haat me en toch reageren ze... Focked up World
Rot nou maar weer op(val dood) letterlijk figuurquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:59 schreef spuitje het volgende:
Maar het is goed met je vandijkie. Ik ga naar bed en gewoon lekker slapen. Hoop voor jou dat jij dat ook kunt na wat je verschillende mensen vanavond weer hebt gewenst. En ik hoop gewoon dat ik niet dood val vannacht. Zal een teleurstelling zijn voor jou, ik weet het, maar ken ook mensen die mij nog graag een tijdje in hun midden houden. Mischien onbegrijpelijk voor jou, maar ze zijn er, echt.
Ja spuit anders lezen we de nieuwtjes uit frankrijk niet meerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:59 schreef spuitje het volgende:
Maar het is goed met je vandijkie. Ik ga naar bed en gewoon lekker slapen. Hoop voor jou dat jij dat ook kunt na wat je verschillende mensen vanavond weer hebt gewenst. En ik hoop gewoon dat ik niet dood val vannacht. Zal een teleurstelling zijn voor jou, ik weet het, maar ken ook mensen die mij nog graag een tijdje in hun midden houden. Mischien onbegrijpelijk voor jou, maar ze zijn er, echt.
man man man in e in triestquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:00 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Rot nou maar weer op(val dood) letterlijk figuur
Maar als je doodvalt lig je lekker in bedje, en kom je zacht neer <3quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:59 schreef spuitje het volgende:
ben niet pissig hoor, alleen hij schoffeert maar iedereen is het chanel niet dan noelle of jou of de vrouw van BV, echt het spoort voor geen meter, dus ik zwaai nog ff, en ja heb een ban bij Opa, en niet van deze randdebiel gekregen hoor, dat gun ik hem niet, van Opa himzelf een bannetje gehad.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..
Goh... zou het dan toch niet helemaal aan mij liggen? Denk daar maar eens over na....quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:05 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Tita heeft nu ook een ban bij Snorrie
Van opa de eerlijke? Wa raaaaaaaar!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben niet pissig hoor, alleen hij schoffeert maar iedereen is het chanel niet dan noelle of jou of de vrouw van BV, echt het spoort voor geen meter, dus ik zwaai nog ff, en ja heb een ban bij Opa, en niet van deze randdebiel gekregen hoor, dat gun ik hem niet, van Opa himzelf een bannetje gehad.
alles ligt aan jou dwaas ..sinds jij op fok bent is het een groot feest NOTquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Goh... zou het dan toch niet helemaal aan mij liggen? Denk daar maar eens over na....
Dat zou ik nou ook wel eens willen wetenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ff serieus: Als het leuk betaalt om mee te doen aan een RLS-forum-soap: waar kan ik me aanmelden?
Misschien wil opa wel een deel van de batterij medicijnen delen, geloof niet dat een biertje een optie is.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ff serieus: Als het leuk betaalt om mee te doen aan een RLS-forum-soap: waar kan ik me aanmelden?
Tieft dan op ! Jij komt hier ook alleen maar om te zieken misselijk mannetjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:11 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
alles ligt aan jou dwaas ..sinds jij op fok bent is het een groot feest NOT
Wordt het niet eens tijd dat jij serieus hulp gaat zoeken? Volgens mij ben jij niet van je padje, maar echt volledig de weg kwijt! Man, man, man, wat sla jij raar om je heen!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Goh... zou het dan toch niet helemaal aan mij liggen? Denk daar maar eens over na....
Moet jij zeggen...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:13 schreef spuitje het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij serieus hulp gaat zoeken? Volgens mij ben jij niet van je padje, maar echt volledig de weg kwijt! Man, man, man, wat sla jij raar om je heen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |