abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87482772
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:51 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Val jij ook dood, je weet van narigheid niet met wie je mee moet lullen
Nou mag hopen dat dat dood vallen nog even op zich laat wachten, ben nog niet levensmoe. En voor de rest wens ik jou ook een goed leven.
pi_87482807
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:52 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Begin teveel op je te lijken zeker?
neee dat kan niet jij lijkt nergens op ..
Wat is er nu overgebleven van je Anger Management ..valt weer in je oude patroon _O-
pi_87482810
reageer waar op je wil. maar weet dat ik je heb.
Ik ga slapen.truste ...en hou het netjes.
Volwassen ken je dat ?
Loslaten, is het ultieme houden van.
pi_87482837
doodsverwensingen op Fok! :X
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_87482840
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:53 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nou mag hopen dat dat dood vallen nog even op zich laat wachten, ben nog niet levensmoe. En voor de rest wens ik jou ook een goed leven.
thnx "en rot nou maar op" (val dood) letterlijke mensjes _O- Wie zijn er nu triest hier?
Sinds ik de mens heb leren kennen ben ik van de dieren gaan houden!
http://www.ustream.tv/channel/vandijkie1974
I Don't Like It
pi_87482881
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

neee dat kan niet jij lijkt nergens op ..
Wat is er nu overgebleven van je Anger Management ..valt weer in je oude patroon _O-
ik lach me rot hier... iedereen haat me en toch reageren ze... Focked up World ^O^
I Don't Like It
pi_87482952
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:56 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

ik lach me rot hier... iedereen haat me en toch reageren ze... Focked up World ^O^
Ja en we gaan nog ff door hoor als jij dat wil... :D
pi_87482961
Maar het is goed met je vandijkie. Ik ga naar bed en gewoon lekker slapen. Hoop voor jou dat jij dat ook kunt na wat je verschillende mensen vanavond weer hebt gewenst. En ik hoop gewoon dat ik niet dood val vannacht. Zal een teleurstelling zijn voor jou, ik weet het, maar ken ook mensen die mij nog graag een tijdje in hun midden houden. Mischien onbegrijpelijk voor jou, maar ze zijn er, echt. :Y
pi_87482981
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:59 schreef spuitje het volgende:
Maar het is goed met je vandijkie. Ik ga naar bed en gewoon lekker slapen. Hoop voor jou dat jij dat ook kunt na wat je verschillende mensen vanavond weer hebt gewenst. En ik hoop gewoon dat ik niet dood val vannacht. Zal een teleurstelling zijn voor jou, ik weet het, maar ken ook mensen die mij nog graag een tijdje in hun midden houden. Mischien onbegrijpelijk voor jou, maar ze zijn er, echt. :Y
Rot nou maar weer op(val dood) letterlijk figuur
I Don't Like It
pi_87483011
quote:
Ja spuit anders lezen we de nieuwtjes uit frankrijk niet meer :N ..is dat niets voor jou de opvolger van Brusse met verslagen uit la france :Y
pi_87483039
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:00 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Rot nou maar weer op(val dood) letterlijk figuur
man man man in e in triest
pi_87483042
quote:
Maar als je doodvalt lig je lekker in bedje, en kom je zacht neer <3

Gezond weer op morgen, Spuiterd!
pi_87483091
Tita heeft nu ook een ban bij Snorrie :'(
pi_87483102
Dat ruimt lekker op, weer een tegenstander weg.
pi_87483146
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 00:44 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik ben vooral verbaasd dat iemand heksie zo pissig kan krijgen, heksie is altijd van pais en vree eigenlijk..
ben niet pissig hoor, alleen hij schoffeert maar iedereen is het chanel niet dan noelle of jou of de vrouw van BV, echt het spoort voor geen meter, dus ik zwaai nog ff, en ja heb een ban bij Opa, en niet van deze randdebiel gekregen hoor, dat gun ik hem niet, van Opa himzelf een bannetje gehad. :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87483150
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:05 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
Tita heeft nu ook een ban bij Snorrie :'(
Goh... zou het dan toch niet helemaal aan mij liggen? Denk daar maar eens over na....
I Don't Like It
pi_87483169
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:07 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ben niet pissig hoor, alleen hij schoffeert maar iedereen is het chanel niet dan noelle of jou of de vrouw van BV, echt het spoort voor geen meter, dus ik zwaai nog ff, en ja heb een ban bij Opa, en niet van deze randdebiel gekregen hoor, dat gun ik hem niet, van Opa himzelf een bannetje gehad. :Y
Van opa de eerlijke? Wa raaaaaaaar!

Is het leuk om een polletje te maken over wie de volgende ban krijgt? Ik zet een euro op Panflos. En 2 op CW, en dan een euro dat hij binnen 3 dagen terug is *O*
pi_87483173
Maar ff serieus: Als het leuk betaalt om mee te doen aan een RLS-forum-soap: waar kan ik me aanmelden? :P
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_87483229
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Goh... zou het dan toch niet helemaal aan mij liggen? Denk daar maar eens over na....
alles ligt aan jou dwaas ..sinds jij op fok bent is het een groot feest NOT :(
pi_87483233
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Maar ff serieus: Als het leuk betaalt om mee te doen aan een RLS-forum-soap: waar kan ik me aanmelden? :P
Dat zou ik nou ook wel eens willen weten :P
pi_87483256
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
Misschien wil opa wel een deel van de batterij medicijnen delen, geloof niet dat een biertje een optie is.
pi_87483269
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:11 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

alles ligt aan jou dwaas ..sinds jij op fok bent is het een groot feest NOT :(
Tieft dan op ! Jij komt hier ook alleen maar om te zieken misselijk mannetje
I Don't Like It
pi_87483282
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:08 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Wordt het niet eens tijd dat jij serieus hulp gaat zoeken? Volgens mij ben jij niet van je padje, maar echt volledig de weg kwijt! Man, man, man, wat sla jij raar om je heen!
pi_87483294
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 01:13 schreef spuitje het volgende:

[..]

Wordt het niet eens tijd dat jij serieus hulp gaat zoeken? Volgens mij ben jij niet van je padje, maar echt volledig de weg kwijt! Man, man, man, wat sla jij raar om je heen!
Moet jij zeggen...
I Don't Like It
pi_87483340
nou truste dan maar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')