abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:09:22 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87443136
In dit topic kan commentaar worden gegeven op de stream van Opaatje.

Opaatje is een Hagenaar met Amsterdamse roots. Het kan dan ook niet anders dan dat hij een heel grote
mond heeft, maar tegelijkertijd ook een klein hartje. Opa neemt geen blad voor zijn mond, geeft gevraagd
en ongevraagd zijn mening over allerlei uiteenlopende zaken, zoals politiek, maatschappij en voetbal.
Opaatje staat onder de goede zorgen van Oma, waardoor hij tijdens zijn online chatsessies steevast
voorzien is van zijn favoriete drankje: een pijpje Heineken. Verder heeft Opa een papegaai en een aantal katten.

Heeft Opaatje ook slechte eigenschappen? Jawel, hij is diehard-fan van Ajax. ;)

Voor de stream van Opaatje: http://www.ustream.tv/channel/gezelligheid

Let op: de oude stream "opaatje" werkt niet meer. De digitale hanggroepjongeren hebben deze stream
gekaapt.

Wie naast de chat van Opaatje ook die van Peter en Tonja wil volgen kan terecht op
http://www.opaatje.tk/

To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:11:10 #2
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_87443222
FIPO!

En laten we het gezellig houden! :)
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_87443240
Hoi PB :D
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_87443270
Tvp voor morgen :')
Extremistisch gematigd.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:24:24 #5
241662 Jian
Well, well, well
pi_87443650
Ghèghèghè, leest zo lekker weg :)
pi_87445144
Waar ook dit Topic weer voor 80% niet over Opaatje zal gaan maar over Opa-bemoeizuchtigen ook wel bekend als de Moeimakers?

Sonnebank en Sauna en Swemme en Schaatsen
pi_87447806
^O^ hey PB mijn ajaxlinkjes staan er netjes bij O+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87447865
Heb ik nou gister alles gemist, jammer had wel zin in een avondje lachen.
pi_87448185
*O*

*O*

Voor Opa, dat hij er ff van mag genieten. ^O^
pi_87458522
Was weer behoorlijk wat terug lezen _O_

Het komische vind ik dan wel weer dat ik er vanaf het bijlezen meerdere zie roepen om een slotje, de lol is er af en het loopt de spuigaten uit en vervolgens al dan niet weer vrolijk mee gaan doen, that's the spirit :)
Elk topic duiken ze weer op dus je zal toch wel iets goed doen opaatje, ook al is het maar om sommigen bezig te houden ;)
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_87458640
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:15 schreef Margo37 het volgende:

Het komische vind ik dan wel weer dat ik er vanaf het bijlezen meerdere zie roepen om een slotje, de lol is er af en het loopt de spuigaten uit en vervolgens al dan niet weer vrolijk mee gaan doen, that's the spirit :)
Elk topic duiken ze weer op dus je zal toch wel iets goed doen opaatje, ook al is het maar om sommigen bezig te houden ;)
Jij haalt een paar dingen door elkaar, maar dat is niet erg hoor.............
pi_87458686
Niet errugg nee en het gaat op sio ook nooit over "jullie" elke dag is er 1 _O-
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_87458698
quote:

En tet zal de meeste een rotzorg zijn wat Opa uitvreet op een dag, en wat dat slotjesroepen betreft de Trollen moeten érgens hun avontuur beginnen! :9
Slimme ondertextjes is voor zieligerts
pi_87458830
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef Margo37 het volgende:
Niet errugg nee en het gaat op sio ook nooit over "jullie" elke dag is er 1 _O-
Is dat zo? Vind het eigenlijk wel meevallen :)
pi_87459217
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

En tet zal de meeste een rotzorg zijn wat Opa uitvreet op een dag, en wat dat slotjesroepen betreft de Trollen moeten érgens hun avontuur beginnen! :9
Heb al eens eerder gezegd dat ik denk dat er wat blijven hangen om zich te ergeren, eigen frustraties niet kwijt kunnen weet ik veel, vind dat Pearlbitch een mooi stuk heeft geplaatst en wie doet er iets mee van de mensen die opa liever zien gaan dan komen? Nobody!!
Als dit dan hun avontuur is, het zij zo ^O^
pi_87459532
O, hij hoeft van mij niet te gaan hoor, echt niet :) Maar hij zou eindelijk eens moeten begrijpen dat wanneer je dag in dag uit tegen een webcam zit te schreeuwen je commentaar kunt verwachten. En ook commentaar waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten. En nee, mensen hoeven niet naar hem te kijken en al helemaal niet naar hem te luisteren, maar de beste man heeft hier nu eenmaal een eigen plekje veroverd. En dat wilde hij zelf maar al te graag! En dat hij dan af en toe negatieve aandacht krijgt had hij kunnen verwachten. Maar eerlijk?? Denk dat hij het nog steeds geweldig vindt! :Y
pi_87459714
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:45 schreef spuitje het volgende:
O, hij hoeft van mij niet te gaan hoor, echt niet :) Maar hij zou eindelijk eens moeten begrijpen dat wanneer je dag in dag uit tegen een webcam zit te schreeuwen je commentaar kunt verwachten. En ook commentaar waar je waarschijnlijk niet op zit te wachten. En nee, mensen hoeven niet naar hem te kijken en al helemaal niet naar hem te luisteren, maar de beste man heeft hier nu eenmaal een eigen plekje veroverd. En dat wilde hij zelf maar al te graag! En dat hij dan af en toe negatieve aandacht krijgt had hij kunnen verwachten. Maar eerlijk?? Denk dat hij het nog steeds geweldig vindt! :Y
Ik heb ook begrepen dat als Opa een scheet laat voor de camera, hij dit ook voor een "select publiek Opa-lovers" doet! Niet iedereen mag daar ook deelgenoot aan zijn. :N
pi_87459905
quote:

inderdaad ik was 1 van degene die om een slotje riep, en niet om opa, maar dat gezeik het is een topic over opa en niet van aangewaaide randdebielen.
( en steeds dezelfde cap`s gaat ook vervelen)

dus als ik er een lekker leuk AJAX nummertje in gooi dan is dat voor Opa bestemt :Y
pi_87460007
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

inderdaad ik was 1 van degene die om een slotje riep, en niet om opa, maar dat gezeik het is een topic over opa en niet van aangewaaide randdebielen.
( en steeds dezelfde cap`s gaat ook vervelen)

dus als ik er een lekker leuk AJAX nummertje in gooi dan is dat voor Opa bestemt :Y
HoHo ToverKut, ik heb al verschillende keren om slotjes gevraagd ten tijde van de Grote Nutteloosheid hier! }:| Dat je niet denkt dat je de enige bent... ^O^
pi_87460126
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:59 schreef SeSeSeS het volgende:

[..]

HoHo ToverKut, ik heb al verschillende keren om slotjes gevraagd ten tijde van de Grote Nutteloosheid hier! }:| Dat je niet denkt dat je de enige bent... ^O^
*O* jij wilde ook een slotje *O* kom bij de clup }) maar wees eerlijk, het ging werkelijk nergens meer over, er werd wat over en weer geschreeuwd tegen elkaar en ja ja voor er iemand zegt jij deed er net zo hard aan mee :Y ja dus. :|W
pi_87460214
Opa heeft uitslag van het ziekenhuis, de klachten komen van zijn spatische darm, nou een opluchting, ^O^ dus we kunnen nog jaren genieten van Opa op de stream, want het bijltje er bij neergooien dat zit er niet in bij Opa, die sterft over 40 jaar in * het Harnas*
pi_87460291
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

*O* jij wilde ook een slotje *O* kom bij de clup }) maar wees eerlijk, het ging werkelijk nergens meer over, er werd wat over en weer geschreeuwd tegen elkaar en ja ja voor er iemand zegt jij deed er net zo hard aan mee :Y ja dus. :|W
Klopt ook wel, slotjesroepen behoort ook tot de gevordere relposters om de boel weer eens lekker op te kloppen zo nu en dan, een Bonus is dan als er ook nog een zeik-comment van BezemPietje op volgt :9
pi_87460488
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:06 schreef Toverheks het volgende:
Opa heeft uitslag van het ziekenhuis, de klachten komen van zijn spatische darm, nou een opluchting, ^O^ dus we kunnen nog jaren genieten van Opa op de stream, want het bijltje er bij neergooien dat zit er niet in bij Opa, die sterft over 40 jaar in * het Harnas*
Nu kan hij dus legitiem scheten laten, roepend dat het door de darm komt -O-
pi_87460546
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:08 schreef SeSeSeS het volgende:

[..]

Klopt ook wel, slotjesroepen behoort ook tot de gevordere relposters om de boel weer eens lekker op te kloppen zo nu en dan, een Bonus is dan als er ook nog een zeik-comment van BezemPietje op volgt :9
pas maar op Pietje slaat toe als je het niet verwacht, :{w hele posten haalt pietje weg, denk dat ik een aktie opstart voor een mooie bezemwagen zoals de gemeente reiniging gebruikt, inplaats van dat lullige vegertje wat ie nu heeft.

pi_87461189
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:03 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Opa mankeert dus eigenlijk helemaal niets als ik al die verhalen zo volg. Ziekenhuis in en uit prikken, pillen, foto's, kathetertjes, buisjes je kan het zo gek niet bedenken of het is wel orde.. :N
pi_87461518
Opaatje showed nappies muts

Tja... Opaatje

Opaatje aan de ruft... Zelfs z'n Cam had het moeilijk!
Sinds ik de mens heb leren kennen ben ik van de dieren gaan houden!
http://www.ustream.tv/channel/vandijkie1974
I Don't Like It
pi_87461881
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:34 schreef SeventhDay het volgende:

[..]

Opa mankeert dus eigenlijk helemaal niets als ik al die verhalen zo volg. Ziekenhuis in en uit prikken, pillen, foto's, kathetertjes, buisjes je kan het zo gek niet bedenken of het is wel orde.. :N
Net wat ik al eerder zij die fake al jarenlang de boel.
Heeft het gemak van de WAO ooit ondekt ..zal wel een lastpost op zijn werk zijn geweest ,en gedumt door de werkgever in de WAO.
Zo ging dat 30 jaar geleden ..
Zo ruimde ze vroeger de laspakken op in een bedrijf..en nu zit ie zielig te doen..de controlerend geneesheer had hem waarschijnlijk al door .
Maar via een Rechter die hem zielig vond heeft ie zijn zaak waarschijnlijk gewonnen.
Het is zo krom als het maar zijn kan in de wereld ..er zijn mensen met een dwarslaesie die gewoon aan het werk zijn,en trouwens ook niet anders willen.
Maar hij heeft schijnbaar voor gekozen om te profiteren van de staat.
:Y
pi_87461958
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:51 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Net wat ik al eerder zij die fake al jarenlang de boel.
Heeft het gemak van de WAO ooit ondekt ..zal wel een lastpost op zijn werk zijn geweest ,en gedumt door de werkgever in de WAO.
Zo ging dat 30 jaar geleden ..
Zo ruimde ze vroeger de laspakken op in een bedrijf..en nu zit ie zielig te doen..de controlerend geneesheer had hem waarschijnlijk al door .
Maar via een Rechter die hem zielig vond heeft ie zijn zaak waarschijnlijk gewonnen.
Het is zo krom als het maar zijn kan in de wereld ..er zijn mensen met een dwarslaesie die gewoon aan het werk zijn,en trouwens ook niet anders willen.
Maar hij heeft schijnbaar voor gekozen om te profiteren van de staat.
:Y
Dus dat is de reden waarom jij hier zit _O-
I Don't Like It
pi_87462014
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:53 schreef vandijkie1974 het volgende:

[..]

Dus dat is de reden waarom jij hier zit _O-
Hoe bedoel je ik werk gewoon hoor ..lul de behanger
pi_87462082
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:54 schreef horenzienenzwijgen het volgende:

[..]

Hoe bedoel je ik werk gewoon hoor ..lul de behanger
En weer schelden... pak ik je op feiten? Of kan je gewoon niet tegen me op?
I Don't Like It
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')