Val dood, Skattiequote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even optiefen, verplichtingen morgen en zulks. Groetjes Fok!
hoort wie het zegt ..ik tief net op hoor maar ga nu wel lekker slapen ...heerlijk en zonder snuif of smoke ..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:12 schreef vandijkie1974 het volgende:
[..]
Tieft dan op ! Jij komt hier ook alleen maar om te zieken misselijk mannetje
Slaap lekker allemaal!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga even optiefen, verplichtingen morgen en zulks. Groetjes Fok!
Het was een heel schattig val doodjequote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tsssssssss, jij bent ook niet liefVan hetzelfde dan maar
Dus morgen maar fris weer opquote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was een heel schattig val doodje
Ahhwww..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 01:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
hoort wie het zegt ..ik tief net op hoor maar ga nu wel lekker slapen ...heerlijk en zonder snuif of smoke ..
by gho heb ik toch nog een beetje gewonnen
Blijf van m'n muppets af jijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:04 schreef Noek het volgende:
Dit is toch niet te volgen, man. Of vecht hier alles uit, zo vanaf het begin of blijf daar.
Kom jij nog wel eens bij Ustream of pleur je ook gewoon maar neer uit het blote hoofd?quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:43 schreef vandijkie1974 het
volgende:
[..]
Ahhwww..Het gaat het kneusje om het winnen
Ah gosjie
Bemoei je er niet mee kloonquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:26 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Kom jij nog wel eens bij Ustream of pleur je ook gewoon maar neer uit het blote hoofd?
Okee, hou je vast ik doe het gefaseerd en ik begin vandaag met Vandijkie1974, alias Vanzijkie, Dijkie of Dijkmans. Deze modderige chatmodder is de intrigant van het verhaal, één van de sterren van de soap en de side-kick van Oop, de kwade genius achter dit alles. Dit alles?, ja dit alles! 1974 staat overigens voor het jaar van z'n laatste zaadlozing, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Dijkmans heeft het dus gedaan, wat?, nou 't! Als ie dus aanwezig is, is het alle balluh op Dijkmans, gewoon omdat het kan! Dijkmans houdt van stijldansen en heeft als specialiteit doodverwensingen.quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, hou je vast ik doe het gefaseerd en ik begin vandaag met Vandijkie1974, alias Vanzijkie, Dijkie of Dijkmans. Deze modderige chatmodder is de intrigant van het verhaal, één van de sterren van de soap en de side-kick van Oop, de kwade genius achter dit alles. Dit alles?, ja dit alles! 1974 staat overigens voor het jaar van z'n laatste zaadlozing, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Dijkmans heeft het dus gedaan, wat?, nou 't! Als ie dus aanwezig is, is het alle balluh op Dijkmans, gewoon omdat het kan! Dijkmans houdt van stijldansen en heeft als specialiteit doodverwensingen.
Geslacht: mannelijk of iets in die richting in elk geval.
ik was, jij bentquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:37 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
HoHo niet de zaken gaan verdraaien jij was hhet kneusje
[..]
De storthoop heeft gesproken en toch knap... Als baby een zaadlozing krijgen, jij werd geboren met t zaad van je vader op je kop en is nooit meer goedgekomen lolquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, hou je vast ik doe het gefaseerd en ik begin vandaag met Vandijkie1974, alias Vanzijkie, Dijkie of Dijkmans. Deze modderige chatmodder is de intrigant van het verhaal, één van de sterren van de soap en de side-kick van Oop, de kwade genius achter dit alles. Dit alles?, ja dit alles! 1974 staat overigens voor het jaar van z'n laatste zaadlozing, daarna is het alleen maar bergafwaarts gegaan. Dijkmans heeft het dus gedaan, wat?, nou 't! Als ie dus aanwezig is, is het alle balluh op Dijkmans, gewoon omdat het kan! Dijkmans houdt van stijldansen en heeft als specialiteit doodverwensingen.
Ik zie nergens het woord drugs......Jian...dat valt me van je tegenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |