Weggesnovenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan heksie. Zoals ik al eerder zei: sommigen praten naar dat ze verstand hebben en dat is soms bitter weinig! En het weinige wat ze dan nog hebben gebruiken ze ook nog nietEen garnaal is er een wijsgeleerde bij
Wtf Biotex, doe maar duur!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:15 schreef spuitje het volgende:
[..]
Gewoon laten gaan heksie. Zoals ik al eerder zei: sommigen praten naar dat ze verstand hebben en dat is soms bitter weinig! En het weinige wat ze dan nog hebben gebruiken ze ook nog nietEen garnaal is er een wijsgeleerde bij
Errug he? En dan woon je verdomme in Frankrijk!!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Niet????????????????? O-M-G....* valt flauw
Het is niet te geleuvenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Errug he? En dan woon je verdomme in Frankrijk!!!
Ik zou een mooi briefje in het frans opstellen: Donne - moi le pain avec herbes!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:16 schreef spuitje het volgende:
[..]
Errug he? En dan woon je verdomme in Frankrijk!!!
Denk ut welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus als ik het nu goed begrijp: als tie hard genoeg snuift is die * poef* weg? Cool
kan je beter carbiet laten snuiven dan is het zeker poef wegquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dus als ik het nu goed begrijp: als tie hard genoeg snuift is die * poef* weg? Cool
Maar dat ruikt niet zo lekker fripsquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
kan je beter carbiet laten snuiven dan is het zeker poef weg
Tuurlijk niet joh, kan hier ook gewoon paturain, das pas fain kopenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik zou een mooi briefje in het frans opstellen: Donne - moi le pain avec herbes!
Oke versnijden we het met die biotexquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar dat ruikt niet zo lekker frips
Dat lijkt me nou zo raar, Paturain eten in Frankrijk. Geen idee waarom ik het zo gek vind.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:21 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tuurlijk niet joh, kan hier ook gewoon paturain, das pas fain kopen
Nee carbit moet je op een plekkie steken waar de zon nooit komt, druppie water erbij en daarna een lucifer. Geeft me echt een superscheet, kan Snorremans nog een voorbeeld aan nemenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
kan je beter carbiet laten snuiven dan is het zeker poef weg
Ik ook niet, maar ligt hier gewoon in diverse smaken in alle supermarktenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo raar, Paturain eten in Frankrijk. Geen idee waarom ik het zo gek vind.
Door de reclame op de ned. t.v.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou zo raar, Paturain eten in Frankrijk. Geen idee waarom ik het zo gek vind.
Is Duitsstokbrood dat moeten die Fransen misschien niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:51 schreef Chanel5 het volgende:
Wat lees ik, geen kruidenboterstokbrood bij de Lidl in La France???
mag alleen als het in het woordenboek staat hequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:20 schreef horenzienenzwijgen het volgende:
[..]
Is Duitsstokbrood dat moeten die Fransen misschien niet.
wel een mooi scrablewoord kruidenboterstokbrood..
Dat hoort dus niet hier: [Live] Redding van de mijnwerkers in Chili.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:16 schreef Noelle06 het volgende:
Als iemand zich bij opaatje verveeld.
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xml
Live mijnwerkers Chili die gered worden.
Ikke welquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Noelle06 het volgende:
Sorry pietjePuk. Maar wist zo snel niet waar ik dat wel kon plaatsen.
Had het wel al in nieuws forum gezet maar dacht hier op stream forum willen ze het misschien ook wel zien.
Primaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:31 schreef Noelle06 het volgende:
Sorry pietjePuk. Maar wist zo snel niet waar ik dat wel kon plaatsen.
Had het wel al in nieuws forum gezet maar dacht hier op stream forum willen ze het misschien ook wel zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |