RTL is nu al begonnen: http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insb.xmlquote:NOS brengt redding mijnwerkers live
HILVERSUM (ANP) - De NOS zendt woensdag de beelden van de redding van de Chileense mijnwerkers live uit. De actie is vanaf zeven uur 's ochtends te volgen op het digitale televisiekanaal Journaal24 en via de website (www.journaal24.nl). Dat maakte de omroep dinsdag bekend.
Het is onduidelijk hoe lang de registratie, aan de hand van materiaal van internationale persbureau's en de Chileense televisie, gaat duren. Naar verwachting duurt de reddingsoperatie anderhalve dag.
De 33 mijnwerkers zitten sinds 5 augustus vast op meer dan 600 meter diepte nadat een schacht instortte. De mannen worden in een piepkleine capsule een voor een naar boven gehaald.
Ze denken anderhalve dag nodig te hebben, dus afwachten.Ze dachten in eerste instantie ook dat ze pas rond de kerst naar boven gehaald zouden kunnen worden, nu is dat dus twee maanden eerder. Dus misschien gaat het naar boven halen ook sneller dan verwacht?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
ritje van een kwartier toch? las ik op nu.nl
Hoop het voor ze. Van de week hadden ze het erover dat het 1,5 dag zou duren voordat allen boven zouden zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
Het zijn er 33quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:43 schreef Gert het volgende:
Kee.. de eerste ga ik nog wel kijken, de 100e niet meer.
Quitter!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:43 schreef Gert het volgende:
Kee.. de eerste ga ik nog wel kijken, de 100e niet meer.
x 33 = ja, mooi niet! Bij 4 haak ik af.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:39 schreef Marrije het volgende:
Volgens mij kan ik morgenochtend de 29e wel zien als ik opgestaan ben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:51 schreef Noek het volgende:
[..]
Quitter!![]()
Misschien valt de 99e keihard naar beneden. Dat mis je dan maar mooi.
Spanning ende sensatie, net als die Tsunami die niet kwam.
En dan een streamlock. Tenzij het de 24e is, boeien.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:55 schreef Gert het volgende:
Volgens mij kan ik morgenochtend de 99e wel zien als ik opgestaan ben.![]()
Hopelijk is het dan wel dié, die naar beneden rot, en niet de 24e of zo.
Hahaha ja. "We hebben er nog even over nagedacht en jullie redden jezelf maar. Letterlijk!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
Met een grote deksel in de achterbak![]()
Dicht met die schacht! Ga beneden maar Wie is de mol spelen.
Neu, en die familie dacht ook eerst al dat ze dood waren, dus dat maakt verder ook niet veel uit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Hahaha ja. "We hebben er nog even over nagedacht en jullie redden jezelf maar. Letterlijk!
Daaaaag tjussies!"
Wie gaat ze ook missen? Ik niet! Jij?
Als ze er nog voor zonsondergang uit komen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 22:35 schreef Toverheks het volgende:
Pietje, heb het opstaan, god wat zullen die mannen blij zijn als ze weer daglicht kunnen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |