ik keen mma en gomi vochtquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
En gomi, waar komt jouw nick vandaan?
Goed gevonden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef Socios het volgende:
[RLS # 947] Prima, ik maak wel weer een nieuwe
ah k dan stond me idd zoiets van bijquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja m'n opa schreef gedichten onder het pseudoniem 'remlof'.
lol, trusten laysaquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:56 schreef Laysa het volgende:
Film ia af....dus nu kan ik met een gerust slapen...thuiswinkelen nu dus men kan poolse hobby hoeren kopen op 8
Ja eeej, al die kloonnamen kan ik niet meer bijhouden weetjequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die Socios niet kennen
Hij was zelfs ook op de meet
Tis ook wel erg druk voor een zaterdagavondquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef remlof het volgende:
Zo, dat vorige deel ging er wel in recordtempo doorheen
22:45 - 00:52
Lol, wat voor poker kijk je? European High Roller?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een pech dat die koning op de river kwam!
Goeie fold!
Big Slick!
Goed gespeeld!
Ik ben geen kloon.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
Ja eeej, al die kloonnamen kan ik niet meer bijhouden weetje
Zeg dat dan ipv suggereren dat je er geen tijd voor hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik heb er geen zin in.
In het maken van een nieuw topic trouwens ook niet, die gooit Piet toch op slot.
Meestal een teken dat je het niet terug moet lezen als je je goede stemming wilt behouden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef remlof het volgende:
Zo, dat vorige deel ging er wel in recordtempo doorheen
22:45 - 00:52
Om half elf zaten we hier anders nog met z'n drieënquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis ook wel erg druk voor een zaterdagavond
slaap lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:56 schreef Laysa het volgende:
Film ia af....dus nu kan ik met een gerust slapen...thuiswinkelen nu dus men kan poolse hobby hoeren kopen op 8
Luske met two pair!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, wat voor poker kijk je? European High Roller?
Dat was dan zeker op de laatste meetquote:
Ik heb echt geen idee wat mma (klinkt als een drugs) en gomivocht zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik keen mma en gomi vocht
en ik houd van korte nicks dus werd t gomi
toen kwamen hidiho en ik binnen hequote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Om half elf zaten we hier anders nog met z'n drieën
nee, mixed martial artsquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat mma (klinkt als een drugs) en gomivocht zijn.
*TV aanzetquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Luske met two pair!![]()
Marcel moet zijn ? gaan hitten!
Marcel raist naar 1000!
Ik weet toch niet dat ik onder ede sta!?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat dan ipv suggereren dat je er geen tijd voor hebt.
Hoi Socios!
Weet je waar RLS voor staat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik volg geen enkele SlowChat helemaal, hoor.
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wijquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was dan zeker op de laatste meet
we zaten met zijn 3e, Hidi Remlof en ik, beetje te joetoepen en te ouwehoerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis ook wel erg druk voor een zaterdagavond
Haha, inderdaad. Daarmee ownden we toch wel hard. Met avatar erbij helemaal masterlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wij
Nu ben je voorgoed vervloekt.quote:
Welkom bij de clubquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wij
Ohw, ik kom veel vaker in die andere `uithoek´ dan. PTAquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Net als PTA 1 van de uithoeken van Fok!.
Oh, natuurlijk, treinen vóór auto's, vergeef mij mijn fout.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik kom veel vaker in die andere `uithoek´ dan. PTA
Waarom heet jij Toverheks, Heksie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zaten met zijn 3e, Hidi Remlof en ik, beetje te joetoepen en te ouwehoeren
In DIG en SEX anders ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen die nog nooit van Socois gehoord hebben komen echt niet buiten RLS en dat is een zonde.
Socios is een hype man.
*insert lullige opmerking over Hidi's hobby'squote:
Net alsof SEX van jou geen hobbie isquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*insert lullige opmerking over Hidi's hobby's
Het is seks.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof SEX van jou geen hobbie is
Nogsteedsmalig idoolquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom Mera, mera heet weet ik, geen idee hoe. Maar dat smste een toemalig idool eens naar haar, het betekent wonderbaarlijk ofzo?
Watquote:
Ben jij een kloon?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nogsteedsmalig idool![]()
En correct.En gekozen omdat dat het eerst in me op kwam toen ik ff snel een username anders dan mijn gebruikelijke moest verzinnen toen ik hier soort van undercover ging voor Peter van de Bunker.
Handjes boven de dekens hè?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik pas en ga naar bed!
![]()
Dag kinders!![]()
Godspeed!
Moeten we je dat even uitleggenquote:
Laterquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik pas en ga naar bed!
![]()
Dag kinders!![]()
Godspeed!
Nou uh......quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moeten we je dat even uitleggenBloem, bij...
![]()
Nee, ik was nog nooit op FOK! geweest. Ben lid geworden om mensen een beetje warm te maken voor Peter en daarna blijven plakkenquote:
ik zal je eerlijk vertellen, weet ik ook eigenlijk niet, echt zit er nu diep over na te denken, misschien omdat ik best wil leren toveren, alles wat met heksen te maken heeft vind ik intressant, ( niet dat enge gedoe hoor van zwarte magie enzo) en omdat mijn ouwe heer vroeger riep dat ik een heks was als ik weer wat uitgespookt had. maar vind het wel bij me passen die naam, ja ik ben eigenlijk best een heks.quote:
Ik durf bijna te wedden dat nu je dat gepost hebt iemand het gaat vinden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb in 2001 ofzo, (voor de grote crash) een keer een account gehad, heb een nacht compleet dronken op fok gepost, weet nog dat ik zelfs een foto heb gepost met een joint in mijn mond.
Dat is gelukkig allemaal weg, heb wel eens gezocht nog maar nooit kunnen vinden.
Haha, tof!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zal je eerlijk vertellen, weet ik ook eigenlijk niet, echt zit er nu diep over na te denken, misschien omdat ik best wil leren toveren, alles wat met heksen te maken heeft vind ik intressant, ( niet dat enge gedoe hoor van zwarte magie enzo) en omdat mijn ouwe heer vroeger riep dat ik een heks was als ik weer wat uitgespookt had. maar vind het wel bij me passen die naam, ja ik ben eigenlijk best een heks.
Ik heb vele jaren ge-FOK!t zonder account omdat ik die niet aan kon maken door het e-mailadres.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb in 2001 ofzo, (voor de grote crash) een keer een account gehad, heb een nacht compleet dronken op fok gepost, weet nog dat ik zelfs een foto heb gepost met een joint in mijn mond.
Dat is gelukkig allemaal weg, heb wel eens gezocht nog maar nooit kunnen vinden.
Truste Mera, en de andere slapersquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben er ook weg van, slaap lekker allemaal!
Slaap lekker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben er ook weg van, slaap lekker allemaal!
Lekker naar een nederlandse kroeg geweest?quote:
Truste Heksiequote:Op zondag 10 oktober 2010 01:22 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er nog een nummertje tegenaan en wens jullie slaap lekker en tot morgen![]()
Dankjewel voor het toffe aanbod!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
Gert!
Je mag nog op de fiets springen als in dat je welkom bent, maar we gaan wel zo slapen ben ik bang.
Heb je geen zin om nog even te wandelen? Heb nog wel even zin in een wandeling, stom he? Voel je niet schuldig, denk ook niet dat ik @bankhanger meekrijg hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dankjewel voor het toffe aanbod!![]()
Ik ga ook zo slapen. Zin in.
Anders wil ik nog wel even wandelen. Kom ik toch nog even buiten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je geen zin om nog even te wandelen? Heb nog wel even zin in een wandeling, stom he? Voel je niet schuldig, denk ook niet dat ik @bankhanger meekrijg hoor.
Ik bracht het voorzichtigquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:26 schreef Gert het volgende:
"Pril"? Die zijn toch al een maand of twee aan het sjanzen?
Ik wilde in het midden voorstellen, maar dat is iets verder als je in Friesland woontquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Anders wil ik nog wel even wandelen. Kom ik toch nog even buiten.
Noesss...quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde in het midden voorstellen, maar dat is iets verder als je in Friesland woont
@gert. Gelukkig ergens, het idee vanaf de bank klinkt fijn, maar het idee aan echte actie is #ril.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:29 schreef Gert het volgende:
@liesje Heb geen zin in #wandelen nee of om waar dan ook de deur nog voor uit te gaan.
Wat een grappige metafoor voor "geil msn'en met heksje".quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:30 schreef remlof het volgende:
Ik ga nog effe TBBT, een aflevering van Cosmos en wat opgenomen programma's kijken
Was ze maar op msn, dan zou het geen twee maanden duren alquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een grappige metafoor voor "geil msn'en met heksje".
Als je nou een paar uur eerder met dat wandel gedoe was aangekomen, had je 'm al gehad!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
@Gert, vertel eens iets over de #koelkastmagneet die je voor mij hebt meegebracht?
Wat ben je toch ook een stud he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Was ze maar op msn, dan zou het geen twee maanden duren al![]()
Nouhou!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nou een paar uur eerder met dat wandel gedoe was aangekomen, had je 'm al gehad!
Nu zeg ik er niets over behalve dat-ie mooi is, je ziet 'm ooit wel een keer. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:40 schreef spuitje het volgende:
Schiphol, 10 okt. De Amerikaanse soulzanger Solomon Burke is op Schiphol overleden. Een woordvoerder van de luchthaven heeft dat gezegd. Burke kwam vanmorgen per vliegtuig aan uit Los Angeles. Hij is zeventig jaar geworden.
Solomon Burke zou op dinsdag 12 oktober samen met popgroep De Dijk een concert in Paradiso in Amsterdam geven. De muzikanten zouden eenmalig samen optreden, omdat zij de cd Hold on Tight maakten. Het concert was uitverkocht.
Op Hold on Tight vertolken Burke en De Dijk in het Engels vertaalde klassiekers van de Nederlandse popgroep.
bron
Hij was echt huge!quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:43 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Dat met de dijk was echt goed, gelukkig is de cd al klaar
Vast een bloedprop door het vliegen, gebeurt wel vaker
Nee, dat speelt natuurlijk ook mee. Maar een bloedprop komt vaak los tijdens het vliegenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij was echt huge!Ik geloof niet dat het vliegen hem fataal is geworden.
gemistquote:
Dat is ook en volgens mij heb je ook meer kans op zo'n prop als je zo dik bent.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat speelt natuurlijk ook mee. Maar een bloedprop komt vaak los tijdens het vliegen
Hier ook alweer twee weken. Hele stukken bos waar borden staan dat je maar beter je auto niet uit kunt komenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:33 schreef hondjes het volgende:
Ze zijn weer aan het jagen...klojos
En maar knallen
Ik hoop dat ze elkaar in de voet schietenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:33 schreef hondjes het volgende:
En maar knallen
Bernard was echt een lul van een jager hè. Volgens mij heb ik dat al eens verteld. Er was toen een zoon van een boswachter bij ons op kraambezoek en zijn vader ging altijd mee met de jacht op de Veluwe. Alles wat hij zag, ook buiten het jachtgebied schoot hij af. Waarschijnlijk in Afrika hetzelfde liedje, en dat werd ambassadeur.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:33 schreef hondjes het volgende:
En maar knallen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
OMG!
Sp3c komt er nu pas achter dat de film afgelopen is.![]()
Namens hem: hebben de zombies gewonnen Laysa?
Bij jullie schieten ze elkaar gewoon af. Dat is ook eigenlijk veel leuker!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
Ik hoorde hier net ook een knal...maar dat kan ook een vreugdeknal zijn geweest
Dat kan ook...die vervelende mensen van verderop gaan eindelijk weg...geen kerel meer die 24/7 op de gallerij zit...al zn 100 kinderen weg...niet meer gekrijs tussen hem en zn vrouw...quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij jullie schieten ze elkaar gewoon af. Dat is ook eigenlijk veel leuker!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
Oh nee, dat was bij Heks.Die zegt dat ze daar alleen de wasmachine maar hoort.
Fakking Wilde Westen man!
Een kind wordt toch wel vaker meegenomen door zijn vaderquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef Toverheks het volgende:
DEN HAAG - De 1-jarige Kristofer Katulski uit Den Haag wordt sinds zaterdag verm
Het jongetje is door zijn vader meegenomen in een goudkleurige Opel Astra Stationwagon met het Nederlandse kenteken PJ-BF-49.
Kristofer heeft kort donker sluik haar en donkere ogen.
Zijn vader is een Poolse man, 51 jaar oud, met kort blond naar voren gekamt haar, normaal postuur/gespierd, met buikje, 1.68-1.75 m. lang. Hij droeg een zwart, kort jack tot op de heupen en blauwe spijkerbroek.
BRON DE TELEGRAAF.
Das dan voor Nederland toch 11-10-10?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is 10-10-10, dat betekent Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat
En suriname is onafhankelijk sinds vandaag...quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ah, in de comments staat idd dat ie nog niet beschikbaar is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dan voor Nederland toch 11-10-10?
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht het wordt warm want de zon schijnt...Wordt het maar 11 graden![]()
Nu toch maar de verwarming aanzet
Komt die ook gewoon binnen via de automatic updates?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
In Amerika jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Graadje of 16 nog, dacht ik?
De zon schijnt in ieder geval volop, dus uit de wind is een terras al snel OK. Ga ik zeker nog even checken straks.
Dan zal de tokkiegraaf wel in de war zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
Ja, tis lekker hoor, buiten. Hier, dichtbij zee, dan
Wij hebben gewoon de meeste zonuren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Dan zal de tokkiegraaf wel in de war zijn
trek je wel leuke kaplaarzen aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
Gezellig subtropisch exotisch naar de boerderie vandaag.![]()
Doehoegggggggggggg tijgerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
Proces-Wilders dinsdag verderquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:24 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje, wie weet wanneer het proces Wilders weer van start gaat, is dat morgen?
Yep! Best machtig voor zijn klein staatje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet of dit intressant is voor je D-K
http://player.omroep.nl/?aflID=11533128
Brandende kwesties
De verborgen macht van de heilige stoel
Zoektocht van programmamaker Gideon Levy naar hoe het Vaticaan haar permanente zetel bij de VN gebruikt om wereldwijd vraagstukken als homoseksualiteit en abortus te beïnvloeden. Afl.: De verborgen macht van de heilige stoel.
Nee niet volautomatisch zoals package-updates.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:16 schreef remlof het volgende:
Komt die ook gewoon binnen via de automatic updates?
Ow goeiezonnigezondag trouwens
Maar dit werkt vanaf morgen pas als ik 't goed begrijp, nu zou je nog een release-candidate krijgen (en dat wil je nietquote:Gebruikers die momenteel de Ubuntu 10.04 LTS-release draaien, ook bekend als Lucid Lynx, kunnen via de update-manager – 'update-manager -d' in de console – hun bestaande installatie naar versie 10.10 bijwerken.
Ah dus toch via de update manager zoals ik altijd doequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee niet volautomatisch zoals package-updates.
[..]
Maar dit werkt vanaf morgen pas als ik 't goed begrijp, nu zou je nog een release-candidate krijgen (en dat wil je niet).
Yep. Die krijg je altijd als je van de reguliere branch wil updaten naar de ontwikkel versiequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
18 graden in de tuin , maar voelt veel warmer
Gewoon binnen dus!quote:Distributor ID: Ubuntu
Description: Ubuntu 10.10
Release: 10.10
Codename: maverick
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Die krijg je altijd als je van de reguliere branch wil updaten naar de ontwikkel versie
O, ik quote de verkeerde!quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Die krijg je altijd als je van de reguliere branch wil updaten naar de ontwikkel versie
Dus niet eentje waar de varkens boerenkool eten, maar Fledermausen bloed. Kan allemaal gewoon bij jullie hè. Onze stadskinderboerderij moet het doen met een eend en twee schapen (gezinsuitbreiding is altijd tijdelijk want de lammetjes zijn altijd in no time foetsie, ies graties).quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus niet eentje waar de varkens boerenkool eten, maar Fledermausen bloed. Kan allemaal gewoon bij jullie hè. Onze stadskinderboerderij moet het doen met een eend en twee schapen (gezinsuitbreiding is altijd tijdelijk want de lammetjes zijn altijd in no time foetsie, ies graties).
Ik was net nog in het park, het was er heerlijk en erg druk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 16:15 schreef Gert het volgende:
@God wat is het nog even lekker in de zon. Iedereen blij en relaxt, en die perceptie heeft niets te maken met de twee glazen wijn in de mik. En dan nog.
Gratis, stabiel, snel, heb ik al gezegd GRATIS, STABIEL, SNEL?quote:
Met tas en al de vijver in..quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Door die 2 koffiedames eruit te gooien?
Moddergevecht.quote:
Er was ooit een parodie en die was echt heel grappig. Dat Brian met z'n gitaar zit en Nathanael een brief voorleest. 101 Merapunten voor de vinder van dat filmpje. Ik vind het niet.quote:
ff zoeken voor je.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:44 schreef Noek het volgende:
[..]
Er was ooit een parodie en die was echt heel grappig. Dat Brian met z'n gitaar zit en Nathanael een brief voorleest. 101 Merapunten voor de vinder van dat filmpje. Ik vind het niet.
Het is net Windows.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het spannendste nieuwe aan ubuntu 10.10 zijn de nieuwe icoontjes?
Weenie! Xubuntu!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het spannendste nieuwe aan ubuntu 10.10 zijn de nieuwe icoontjes?
Geeft niks, ik zoek nog heel even verder. Beeq weet vast wel welke ik bedoel. Nena zit daar ook nog in met Bart.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff zoeken voor je.
kan het niet vinden Noek, sorry
oke dan wacht ik gezellig mee op BQquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Geeft niks, ik zoek nog heel even verder. Beeq weet vast wel welke ik bedoel. Nena zit daar ook nog in met Bart.
Mijn laptop is nu aan het updaten, als die klaar is doe ik deze bak.quote:
Dàt wil ik zeker even zie. Denk dat ik gewoon de hele avond Nederland 2 op laat staan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
21:00 - 22:00 uur Den Uyl en de affaire Lockheed Ned 2 doc.
heb voorstukje van de week erover gezien, die acteur die den Uyl nadoet, echt zo goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dàt wil ik zeker even zie. Denk dat ik gewoon de hele avond Nederland 2 op laat staan.
Ik ben gewoon Xubuntu omdat dat het snelste draait!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn laptop is nu aan het updaten, als die klaar is doe ik deze bak.
En Ksoebeleboentoe is voor mietjes die stiekem toch Windows willen
Ik heb anders helemaal geen klachten over de snelheid van Gnome en ik heb hier alle enhancements aanstaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Xubuntu omdat dat het snelste draait!
Mijn laptop is 4 jaar oudquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders helemaal geen klachten over de snelheid van Gnome en ik heb hier alle enhancements aanstaan
heb alleen Penoza gekeken de tv staat weer uit, maar zet hem zo wel weer aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 22u studio voetbal haksie, nieuwsuur gaat toch alleen maar over de Antillen
.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kut-weekend was dit![]()
Morgen beter maar weer gaan werken.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat dan Deisyy? Met je zus misschien? Als ik vragen mag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Rustig aan lieverd...en doe honing in je thee....quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
wat een doorgedraaide kuttebol van een doktersassistente, godver ken niet eens fatsoenlijk nederlands echt ik maar zeggen wil afspraak voor vandaag met de dokter zegt die kut kunt u vrijdag ik weer neeeeeeeeee vandaag vrijdag ben ik misschien al dood.
heb de griep denk ik, hoesten en pijn in mijn keel en koorts.
maar ik heb een code voor me naam staan bij de dokter, ten alle tijde mogen de assistentes me niet meer weigeren, ik zeg nog, zeg me naam maar tegen de dokter of kijk in de comp. ging ze weer kan je vrijdag vragen, en hoeveel bloed ik opgaf, heb het woordtje bloed niet eens in mijn mond genomen, echt kutje moet curses nederlands gaan volgen, zal dat even fijntjes vanmiddag gaan vertellen.
echt ben er helemaal verbaasd over, wat een grote superdoos en echt zal haar echt gaan vertellen dat ik niet zo maar een patientje ben en als ik bel gelijk het belletje moet gaan rinkelen van oh dat is die en die.
ja als ik bij de dokter ben geweest ga ik allemaal lekkere dingen halen, en heb de griep weet wel zeker heb zin in hete pittige dingen sate met pepers of lekker surinaamse bami met kippenlevers, ja dat zijn de tekenen van een griepje bij mijquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Rustig aan lieverd...en doe honing in je thee....
Dus ze dacht dat je bloed hoest en gaat dan vragen of je vrijdag tijd hebt. Apart.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
ging ze weer kan je vrijdag vragen, en hoeveel bloed ik opgaf, heb het woordtje bloed niet eens in mijn mond genomen
laat ik het zo zeggen, heb wel de symtomen van de griep, rauwe keel hoesten koorts en pijn in mijn botten maar in het verleden heb ik hele zware griep gehad en toen door het hoesten brak er een bot en die prikte zo hoppa door het longvlies dus heb nu extra van he ff medicijnen halen dat de hoest minder wordt enzo, toch een klein beetje angst.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:36 schreef Gert het volgende:
[..]
Dus ze dacht dat je bloed hoest en gaat dan vragen of je vrijdag tijd hebt. Apart.![]()
Maar echt dóódziek klink je ook niet, met je zin in sambal.
Je zou eerder verwachten dat ze ruzie gingen maken over wie als eerste magquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Mijnwerkers Chili ruziën over wie als laatste gered wordt"
mogguh
Dat klinkt niet lekker Heksie, beterschap!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, heb wel de symtomen van de griep, rauwe keel hoesten koorts en pijn in mijn botten maar in het verleden heb ik hele zware griep gehad en toen door het hoesten brak er een bot en die prikte zo hoppa door het longvlies dus heb nu extra van he ff medicijnen halen dat de hoest minder wordt enzo, toch een klein beetje angst.
en al lig ik half dood te gaan vrolijk moet je altijd blijven
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit hun eigen land, houd mijn huisarts tijd zat over voor der hollandse patiente, denk pak hem beet dat het krap 1000 zullen zijn waaronder mijn gezin.
Think Geertje hè, dat mag nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit in hun eigen land
nee zo bedoelde ik het niet Gert. vooral ik niet ben multi culti en mijn gezin ook dus.quote:
Mijn huisarts heeft denk ik maar één patiënt! En dat is wel een goede patiënt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit hun eigen land, houd mijn huisarts tijd zat over voor der hollandse patiente, denk pak hem beet dat het krap 1000 zullen zijn waaronder mijn gezin.
dit bedoelde ik niet zo hoor, maar ppppfftttttt rot op het is wel zo, zit ik in de wachtkamer kan niet eens gesprekken afluisteren hahaha maar vind gewoon als je belt dat je langs wilt komen dan moet dat kunnen en niet vrijdag, is nu maandag, kon ook zeggen laat haar maar hier komen had ze gedaan maar ga netjes daar heen.
dat ben jij zeker, zie je wel verschil moet er zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft denk ik maar één patiënt! En dat is wel een goede patiënt!
Mijn huisarts heeft pas een praktijk die flyer-t nog zijn eigen folders!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ben jij zeker, zie je wel verschil moet er zijn
Nee zeg! Als alle moslims eruit moeten, wie komt er hier dan nog de wc poetsen?quote:
Bulgaren, Polen of ander tsjernobiel volk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft pas een praktijk die flyer-t nog zijn eigen folders!![]()
[..]
Nee zeg! Als alle moslims eruit moeten, wie komt er hier dan nog de wc poetsen?
Sjarma ies lekker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet Gert. vooral ik niet ben multi culti en mijn gezin ook dus.
thanks mensen
Ik las playmobiel volk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Bulgaren, Polen of ander tsjernobiel volk.
Nee ze draait niet, maar ze herhaalt alleen haar standpunt. Zie ook haar twitter .quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:26 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)-zijn-over-islam.htm
Ook Femke begint te draaien...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Nog ff en mijn man kan een nls paspoort aanvragen
dat is goed nieuws Marrijequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Nog ff en mijn man kan een nls paspoort aanvragen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weg met alle buitenlanders! Team heks!
waarom wil jij een duits paspoort??quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
Nog even en ik ruil mijn Nederlandse paspoort in voor een Duitse.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
Nog even en ik ruil mijn Nederlandse paspoort in voor een Duitse.
Omdat Duitsland straks een vrijer land is dan Nederland.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom wil jij een duits paspoort??
ja hoor gewoon doen, want voor je het weet drukken ze er weer een wet doorheen dat je verplicht bent om een nederlands paspoort te hebben, dat politieke zooitje in den haag verzint steeds gekkere dingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zou zijn Indiase paspoort ook niet ruilen tegen de nlse, maar voor erbij. Hoeft om hem ook niet. Maar ik wil het zo![]()
Nee hey, heeft ie een paspoort van een opkomende wereldmacht, moet ie het van jou inruilen voor eentje van een bananenmonarchie aan de Noordzeequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zou zijn Indiase paspoort ook niet ruilen tegen de nlse, maar voor erbij. Hoeft om hem ook niet. Maar ik wil het zo![]()
het gras is niet altijd groener aan de overkant Remlof, ook daar zullen er regels komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Duitsland straks een vrijer land is dan Nederland.
Voor erbij....zegt zequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hey, heeft ie een paspoort van een opkomende wereldmacht, moet ie het van jou inruilen voor eentje van een bananenmonarchie aan de Noordzee
Het is allebei EU gelukkig, en dat zal ons redden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het gras is niet altijd groener aan de overkant Remlof, ook daar zullen er regels komen.
dit snap ik niet goed, waar waren de duitsers zich van bewust? dat ze joden apart hadden weggezet? weet je maakt niet uit welke kleur iemand heeft, welk merk en wat voor afkomst, een mens is een mens je hebt goede en slechte mensen, en sorry voor wie ik tegen het hoofd stoot, vind het schandalig dat er mensen zijn die trots op hun huidskleur zijn en een andere huidskleur niet assepteren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is allebei EU gelukkig, en dat zal ons redden.
Maar als je hier begint over waar etnische registratie en apartheid hier vroeger toe heeft geleid is het meteen een Godwin, terwijl die Duitsers zich terdege van die gevaren bewust zijn.
Volgens mij staat Nederland dat niet toe, een dubbele nationaliteit, behalve als het land van herkomst weigert iemand uit te schrijven (zoals Marokko). Weigert India dat ook?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het over privacy gaat nemen de Duitsers ongeveer dezelfde maatregels als Nederland en daar schuilt het grootste gevaar in. Als je (tijdelijk) nog privacy wenst, moet je je heil buiten Europa zoeken. Noorwegen is een goed alternatiefquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is allebei EU gelukkig, en dat zal ons redden.
Maar als je hier begint over waar etnische registratie en apartheid hier vroeger toe heeft geleid is het meteen een Godwin, terwijl die Duitsers zich terdege van die gevaren bewust zijn.
Inderdaad! Die buitenlanders moeten gewoon niet geholpen worden zodat ze allemaal dood gaan aan hun ziektes en dan hoeven we tenminste ook niet meer in de rij bij de bakker ofzo!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
dit bedoelde ik niet zo hoor, maar ppppfftttttt rot op het is wel zo, zit ik in de wachtkamer kan niet eens gesprekken afluisteren hahaha maar vind gewoon als je belt dat je langs wilt komen dan moet dat kunnen en niet vrijdag, is nu maandag, kon ook zeggen laat haar maar hier komen had ze gedaan maar ga netjes daar heen.
neeeeeeeeeeeeeee Ian ik had daarna ook nog wat gepost, ppffttttt straks denkt er iemand dat ik van de KKK ben of wat dan ook. was alleen een beetje boos vanmorgen, nou ja beetje zeg maar gewoon piss off.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Inderdaad! Die buitenlanders moeten gewoon niet geholpen worden zodat ze allemaal dood gaan aan hun ziektes en dan hoeven we tenminste ook niet meer in de rij bij de bakker ofzo!
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt, dood aan de buitenlanders!
Kortom, jouw Amsterdam mag wel een camera of wat ophangen in je huis- en slaapkamer? Dan hebben we gelijk weer een rls hierquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:13 schreef Toverheks het volgende:
weet je, ik snap niet dat mensen problemen hebben nu weer met overal camera`s ophangen, van mij mag het, elk winkelcentrum tram, bus, trein en metro en weet ik niet waar allemaal. ik heb niks te verbergen dus ze filmen maar en wat wet op de privacy, big brother wathing you, als je ergens komt en alleen al je postcode en huisnummer moet opgeven rolt alles zo uit de comp. je voor en achternaam eventueel je kinderen je adres en nog veel meer.
niet in mijn huis gekkie, dan slaap jij niet meer want dan hou je me 24 uur in de gatenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kortom, jouw Amsterdam mag wel een camera of wat ophangen in je huis- en slaapkamer? Dan hebben we gelijk weer een rls hier
maar zoals je las van de week, in de jan evertsestraat die juwelier die doodgeschoten is, nou is in de mercatorbuurt en bij mercatorplein, nou daar moeten ze in elke straat maar een camera ophangen want daar is het echt het wilde westen aan het worden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kortom, jouw Amsterdam mag wel een camera of wat ophangen in je huis- en slaapkamer? Dan hebben we gelijk weer een rls hier
Er hangt inmiddels de wereld aan camera's, heb jij de indruk dat er nu minder geweld is? Ik niet, ik constateer inmiddels wel dat al die technieken leuk worden ingezet om mensen op te zadelen met boetes vanwege lichte overtredingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar zoals je las van de week, in de jan evertsestraat die juwelier die doodgeschoten is, nou is in de mercatorbuurt en bij mercatorplein, nou daar moeten ze in elke straat maar een camera ophangen want daar is het echt het wilde westen aan het worden.
Dan doe ik gewoon een hoofddoek op, dan herkennen ze me niet meerquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er hangt inmiddels de wereld aan camera's, heb jij de indruk dat er nu minder geweld is? Ik niet, ik constateer inmiddels wel dat al die technieken leuk worden ingezet om mensen op te zadelen met boetes vanwege lichte overtredingen.
Volgende stap is dat je automatisch een acceptgiro thuisgestuurd krijgt als je vijf meter naast een zebrapad de weg oversteekt.
Ik vermoed dat het Mercatorplein al volhangt met camera's.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar zoals je las van de week, in de jan evertsestraat die juwelier die doodgeschoten is, nou is in de mercatorbuurt en bij mercatorplein, nou daar moeten ze in elke straat maar een camera ophangen want daar is het echt het wilde westen aan het worden.
Moet je ook je identiteitsbewijs (straks allemaal voorzien van RIFD) thuis laten. En dat merken ze dan weer, waardoor camera's in de hele stad richting Remlof gaan en er een stuk of tien agenten je ergens om de hoek staan op te wachtenquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan doe ik gewoon een hoofddoek op, dan herkennen ze me niet meer
het voordeel met veel camera`s is dat daders sneller opgepakt worden, lichte overtredingen oke aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant, waarom zal je overtredingen maken, bv bij dat zebrapad, wandel die 5 meter gewoon naar het zebrapad en steek over zoals het hoort, kost geen enkele moeite.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Er hangt inmiddels de wereld aan camera's, heb jij de indruk dat er nu minder geweld is? Ik niet, ik constateer inmiddels wel dat al die technieken leuk worden ingezet om mensen op te zadelen met boetes vanwege lichte overtredingen.
Volgende stap is dat je automatisch een acceptgiro thuisgestuurd krijgt als je vijf meter naast een zebrapad de weg oversteekt.
ja dat hangt hier ook en een alcohol verbod, is niet zo ver van mij vandaan, maar in de achterliggende straatjes daar moeten ze ook wat doen, dealers leven er als god in frankrijk die zijstraatjes ppfftt zal er niet eens dood gevonden willen worden, terwijl ik daar jaren heb gewoond en echt heerlijk hoor daar, maar als ik er nu door heen fiets wat een ghetto.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het Mercatorplein al volhangt met camera's.
Blowverbod checken hè.
[ afbeelding ]
Ik vind je echt één van de naïevelingen die denken dat de overheid er voor ons isquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het voordeel met veel camera`s is dat daders sneller opgepakt worden, lichte overtredingen oke aan de ene kant heb je gelijk maar aan de andere kant, waarom zal je overtredingen maken, bv bij dat zebrapad, wandel die 5 meter gewoon naar het zebrapad en steek over zoals het hoort, kost geen enkele moeite.
nee vind mensen maken zich tegenwoordig overal druk om, en wat kost het voor moeite gewoon volgens de wet te leven. mij niets ieder geval,( en ben echt geen heilige hoor) ik wacht rustig nog tot het poppetje groen wordt dat ik over mag steken en haast heb ik niet want beter 5 min. later op je bestemming dan nooit meer aankomen.
quote:Huurcontract met islam-clausule
BERLIJN - Mensen die een huurwoning in een pand in Berlijn willen huren, moeten een clausule aanvaarden dat ze niet gokken, geen alcohol en varkensvlees nuttigen, geen verzekering afsluiten en geen financiële transacties doen in het huis...
De verhuurder van de appartementen is een strenggelovige moslim en weigert contracten op te stellen die niet in overeenstemming zijn met de islam, meldt Bild. Vandaar dat hij de islam-clausule heeft laten opnemen in de huurcontracten.
Toekomstige huurders mogen daardoor geen alcohol drinken of produceren, geen varkensvlees eten of produceren, geen gokspelletjes spelen, geen pornografie kijken of prostitutie aanbieden, geen verzekeringen afsluiten en geen financiële transacties afsluiten. Opmerkelijk is ook dat in de huurcontracten eveneens is opgenomen dat er in de woningen geen illegale substanties en massavernietigingswapens mogen worden geproduceerd.
De bizarre clausules in de contracten zijn rechtsgeldig. Ulrich Ropertz van de Duitse huurdersbond legt in Bild uit dat het hier gaat om commerciële verhuur en dat alle clausules daardoor zijn toegestaan. Zelfs een islam-clausule...
Gekkiequote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je echt één van de naïevelingen die denken dat de overheid er voor ons is![]()
Echt Heks, mensen die de dienst uitmaken zijn vooral en voornamelijk bezig met macht vergaren. Het dommige voetvolk doet vervolgens exact en met verve wat ze opgedragen wordt.
Afijn, er is geen kruid tegen gewassen, 't gaat maar door en 't gaat maar door, net zolang totdat mensen compleet geknecht zijn![]()
Nog maar één voorbeeldje dan. Jij schildert graag het konijnenhok van je buren. Dat komt op beeld te staan. Onmiddellijk wordt je uitkering stopgezet, want Heksje werkt!!!
Ik heb een anonieme ov chipkaart...quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef hondjes het volgende:
Vingerafdruk paspoort, GPR verkeer, internetverkeer, camera op snelwegen, air-mile pas, belastingdienst, camera op straat
en als het er komt patienten-dossier...
En dan ben ik de helft nog vergeten
Wacht maar rustig af........over 10 jaar spreken wij elkaar weerquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:46 schreef remlof het volgende:
Nou nou Teun, jij bent wel een beetje heel erg paranoia imho
oke daar heb jij weer gelijk in, maar ik bedoelde gewoon de wet overtreden van dat zebrapad enzo, en nee ben niet naief echt niet, maar zoals ik zei van die camera`s overal ging voornamelijk ook omdat ik met sprongen mijn stad zie verloederen, schietpartijen berovingen enzo, je leest het weinig in de krant maar geloof me Teun, het is schering en inslag hier in Amsterdam.quote:Op maandag 11 oktober 2010 11:41 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vind je echt één van de naïevelingen die denken dat de overheid er voor ons is![]()
Echt Heks, mensen die de dienst uitmaken zijn vooral en voornamelijk bezig met macht vergaren. Het dommige voetvolk doet vervolgens exact en met verve wat ze opgedragen wordt.
Afijn, er is geen kruid tegen gewassen, 't gaat maar door en 't gaat maar door, net zolang totdat mensen compleet geknecht zijn![]()
Nog maar één voorbeeldje dan. Jij schildert graag het konijnenhok van je buren. Dat komt op beeld te staan. Onmiddellijk wordt je uitkering stopgezet, want Heksje werkt!!!
Belachelijk, mag je niet meer ontbijten met baconquote:Op maandag 11 oktober 2010 11:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik hoop trouwens dat Remlof, behalve Duitse paspoort, ook een Duits appartement gaat huren![]()
Geen bier meer, dat zal 'm leren![]()
![]()
Bron: Telegraaf
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |