Het is net Windows.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het spannendste nieuwe aan ubuntu 10.10 zijn de nieuwe icoontjes?
Weenie! Xubuntu!quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het spannendste nieuwe aan ubuntu 10.10 zijn de nieuwe icoontjes?
Geeft niks, ik zoek nog heel even verder. Beeq weet vast wel welke ik bedoel. Nena zit daar ook nog in met Bart.quote:Op zondag 10 oktober 2010 18:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ff zoeken voor je.
kan het niet vinden Noek, sorry
oke dan wacht ik gezellig mee op BQquote:Op zondag 10 oktober 2010 18:55 schreef Noek het volgende:
[..]
Geeft niks, ik zoek nog heel even verder. Beeq weet vast wel welke ik bedoel. Nena zit daar ook nog in met Bart.
Mijn laptop is nu aan het updaten, als die klaar is doe ik deze bak.quote:
Dąt wil ik zeker even zie. Denk dat ik gewoon de hele avond Nederland 2 op laat staan.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:24 schreef Toverheks het volgende:
21:00 - 22:00 uur Den Uyl en de affaire Lockheed Ned 2 doc.
heb voorstukje van de week erover gezien, die acteur die den Uyl nadoet, echt zo goed.quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dąt wil ik zeker even zie. Denk dat ik gewoon de hele avond Nederland 2 op laat staan.
Ik ben gewoon Xubuntu omdat dat het snelste draait!quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Mijn laptop is nu aan het updaten, als die klaar is doe ik deze bak.
En Ksoebeleboentoe is voor mietjes die stiekem toch Windows willen
Ik heb anders helemaal geen klachten over de snelheid van Gnome en ik heb hier alle enhancements aanstaanquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben gewoon Xubuntu omdat dat het snelste draait!
Mijn laptop is 4 jaar oudquote:Op zondag 10 oktober 2010 19:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb anders helemaal geen klachten over de snelheid van Gnome en ik heb hier alle enhancements aanstaan
heb alleen Penoza gekeken de tv staat weer uit, maar zet hem zo wel weer aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 21:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Om 22u studio voetbal haksie, nieuwsuur gaat toch alleen maar over de Antillen
.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat een kut-weekend was dit![]()
Morgen beter maar weer gaan werken.
quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Deisyy het volgende:
Wat dan Deisyy? Met je zus misschien? Als ik vragen mag.quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:48 schreef Deisyy het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |