Noesss...quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:28 schreef liesje1979 het volgende:
Ik wilde in het midden voorstellen, maar dat is iets verder als je in Friesland woont
@gert. Gelukkig ergens, het idee vanaf de bank klinkt fijn, maar het idee aan echte actie is #ril.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:29 schreef Gert het volgende:
@liesje Heb geen zin in #wandelen nee of om waar dan ook de deur nog voor uit te gaan.
Wat een grappige metafoor voor "geil msn'en met heksje".quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:30 schreef remlof het volgende:
Ik ga nog effe TBBT, een aflevering van Cosmos en wat opgenomen programma's kijken
Was ze maar op msn, dan zou het geen twee maanden duren alquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een grappige metafoor voor "geil msn'en met heksje".
Als je nou een paar uur eerder met dat wandel gedoe was aangekomen, had je 'm al gehad!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
@Gert, vertel eens iets over de #koelkastmagneet die je voor mij hebt meegebracht?
Wat ben je toch ook een stud he?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Was ze maar op msn, dan zou het geen twee maanden duren al![]()
Nouhou!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je nou een paar uur eerder met dat wandel gedoe was aangekomen, had je 'm al gehad!
Nu zeg ik er niets over behalve dat-ie mooi is, je ziet 'm ooit wel een keer. [ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:40 schreef spuitje het volgende:
Schiphol, 10 okt. De Amerikaanse soulzanger Solomon Burke is op Schiphol overleden. Een woordvoerder van de luchthaven heeft dat gezegd. Burke kwam vanmorgen per vliegtuig aan uit Los Angeles. Hij is zeventig jaar geworden.
Solomon Burke zou op dinsdag 12 oktober samen met popgroep De Dijk een concert in Paradiso in Amsterdam geven. De muzikanten zouden eenmalig samen optreden, omdat zij de cd Hold on Tight maakten. Het concert was uitverkocht.
Op Hold on Tight vertolken Burke en De Dijk in het Engels vertaalde klassiekers van de Nederlandse popgroep.
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |