Mijn huisarts heeft pas een praktijk die flyer-t nog zijn eigen folders!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ben jij zeker, zie je wel verschil moet er zijn
Nee zeg! Als alle moslims eruit moeten, wie komt er hier dan nog de wc poetsen?quote:
Bulgaren, Polen of ander tsjernobiel volk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft pas een praktijk die flyer-t nog zijn eigen folders!![]()
[..]
Nee zeg! Als alle moslims eruit moeten, wie komt er hier dan nog de wc poetsen?
Sjarma ies lekker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet Gert. vooral ik niet ben multi culti en mijn gezin ook dus.
thanks mensen
Ik las playmobiel volk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Bulgaren, Polen of ander tsjernobiel volk.
Nee ze draait niet, maar ze herhaalt alleen haar standpunt. Zie ook haar twitter .quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:26 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)-zijn-over-islam.htm
Ook Femke begint te draaien...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Nog ff en mijn man kan een nls paspoort aanvragen
dat is goed nieuws Marrijequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Nog ff en mijn man kan een nls paspoort aanvragen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weg met alle buitenlanders! Team heks!
waarom wil jij een duits paspoort??quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
Nog even en ik ruil mijn Nederlandse paspoort in voor een Duitse.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
Nog even en ik ruil mijn Nederlandse paspoort in voor een Duitse.
Omdat Duitsland straks een vrijer land is dan Nederland.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom wil jij een duits paspoort??
ja hoor gewoon doen, want voor je het weet drukken ze er weer een wet doorheen dat je verplicht bent om een nederlands paspoort te hebben, dat politieke zooitje in den haag verzint steeds gekkere dingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zou zijn Indiase paspoort ook niet ruilen tegen de nlse, maar voor erbij. Hoeft om hem ook niet. Maar ik wil het zo![]()
Nee hey, heeft ie een paspoort van een opkomende wereldmacht, moet ie het van jou inruilen voor eentje van een bananenmonarchie aan de Noordzeequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zou zijn Indiase paspoort ook niet ruilen tegen de nlse, maar voor erbij. Hoeft om hem ook niet. Maar ik wil het zo![]()
het gras is niet altijd groener aan de overkant Remlof, ook daar zullen er regels komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Duitsland straks een vrijer land is dan Nederland.
Voor erbij....zegt zequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hey, heeft ie een paspoort van een opkomende wereldmacht, moet ie het van jou inruilen voor eentje van een bananenmonarchie aan de Noordzee
Het is allebei EU gelukkig, en dat zal ons redden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:53 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het gras is niet altijd groener aan de overkant Remlof, ook daar zullen er regels komen.
dit snap ik niet goed, waar waren de duitsers zich van bewust? dat ze joden apart hadden weggezet? weet je maakt niet uit welke kleur iemand heeft, welk merk en wat voor afkomst, een mens is een mens je hebt goede en slechte mensen, en sorry voor wie ik tegen het hoofd stoot, vind het schandalig dat er mensen zijn die trots op hun huidskleur zijn en een andere huidskleur niet assepteren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is allebei EU gelukkig, en dat zal ons redden.
Maar als je hier begint over waar etnische registratie en apartheid hier vroeger toe heeft geleid is het meteen een Godwin, terwijl die Duitsers zich terdege van die gevaren bewust zijn.
Volgens mij staat Nederland dat niet toe, een dubbele nationaliteit, behalve als het land van herkomst weigert iemand uit te schrijven (zoals Marokko). Weigert India dat ook?quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Als het over privacy gaat nemen de Duitsers ongeveer dezelfde maatregels als Nederland en daar schuilt het grootste gevaar in. Als je (tijdelijk) nog privacy wenst, moet je je heil buiten Europa zoeken. Noorwegen is een goed alternatiefquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is allebei EU gelukkig, en dat zal ons redden.
Maar als je hier begint over waar etnische registratie en apartheid hier vroeger toe heeft geleid is het meteen een Godwin, terwijl die Duitsers zich terdege van die gevaren bewust zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |