Je zou eerder verwachten dat ze ruzie gingen maken over wie als eerste magquote:Op maandag 11 oktober 2010 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Mijnwerkers Chili ruziën over wie als laatste gered wordt"
mogguh
Dat klinkt niet lekker Heksie, beterschap!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, heb wel de symtomen van de griep, rauwe keel hoesten koorts en pijn in mijn botten maar in het verleden heb ik hele zware griep gehad en toen door het hoesten brak er een bot en die prikte zo hoppa door het longvlies dus heb nu extra van he ff medicijnen halen dat de hoest minder wordt enzo, toch een klein beetje angst.
en al lig ik half dood te gaan vrolijk moet je altijd blijven
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit hun eigen land, houd mijn huisarts tijd zat over voor der hollandse patiente, denk pak hem beet dat het krap 1000 zullen zijn waaronder mijn gezin.
Think Geertje hè, dat mag nu.quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit in hun eigen land
nee zo bedoelde ik het niet Gert. vooral ik niet ben multi culti en mijn gezin ook dus.quote:
Mijn huisarts heeft denk ik maar één patiënt! En dat is wel een goede patiënt!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit hun eigen land, houd mijn huisarts tijd zat over voor der hollandse patiente, denk pak hem beet dat het krap 1000 zullen zijn waaronder mijn gezin.
dit bedoelde ik niet zo hoor, maar ppppfftttttt rot op het is wel zo, zit ik in de wachtkamer kan niet eens gesprekken afluisteren hahaha maar vind gewoon als je belt dat je langs wilt komen dan moet dat kunnen en niet vrijdag, is nu maandag, kon ook zeggen laat haar maar hier komen had ze gedaan maar ga netjes daar heen.
dat ben jij zeker, zie je wel verschil moet er zijnquote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft denk ik maar één patiënt! En dat is wel een goede patiënt!
Mijn huisarts heeft pas een praktijk die flyer-t nog zijn eigen folders!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat ben jij zeker, zie je wel verschil moet er zijn
Nee zeg! Als alle moslims eruit moeten, wie komt er hier dan nog de wc poetsen?quote:
Bulgaren, Polen of ander tsjernobiel volk.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn huisarts heeft pas een praktijk die flyer-t nog zijn eigen folders!![]()
[..]
Nee zeg! Als alle moslims eruit moeten, wie komt er hier dan nog de wc poetsen?
Sjarma ies lekker!quote:Op maandag 11 oktober 2010 09:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee zo bedoelde ik het niet Gert. vooral ik niet ben multi culti en mijn gezin ook dus.
thanks mensen
Ik las playmobiel volk!quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Bulgaren, Polen of ander tsjernobiel volk.
Nee ze draait niet, maar ze herhaalt alleen haar standpunt. Zie ook haar twitter .quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:26 schreef hondjes het volgende:
http://www.elsevier.nl/we(...)-zijn-over-islam.htm
Ook Femke begint te draaien...
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Nog ff en mijn man kan een nls paspoort aanvragen
dat is goed nieuws Marrijequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:37 schreef Marrije het volgende:
Nog ff en mijn man kan een nls paspoort aanvragen
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Weg met alle buitenlanders! Team heks!
waarom wil jij een duits paspoort??quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
Nog even en ik ruil mijn Nederlandse paspoort in voor een Duitse.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef remlof het volgende:
Nog even en ik ruil mijn Nederlandse paspoort in voor een Duitse.
Omdat Duitsland straks een vrijer land is dan Nederland.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
waarom wil jij een duits paspoort??
ja hoor gewoon doen, want voor je het weet drukken ze er weer een wet doorheen dat je verplicht bent om een nederlands paspoort te hebben, dat politieke zooitje in den haag verzint steeds gekkere dingen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zou zijn Indiase paspoort ook niet ruilen tegen de nlse, maar voor erbij. Hoeft om hem ook niet. Maar ik wil het zo![]()
Nee hey, heeft ie een paspoort van een opkomende wereldmacht, moet ie het van jou inruilen voor eentje van een bananenmonarchie aan de Noordzeequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn man zou zijn Indiase paspoort ook niet ruilen tegen de nlse, maar voor erbij. Hoeft om hem ook niet. Maar ik wil het zo![]()
het gras is niet altijd groener aan de overkant Remlof, ook daar zullen er regels komen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat Duitsland straks een vrijer land is dan Nederland.
Voor erbij....zegt zequote:Op maandag 11 oktober 2010 10:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hey, heeft ie een paspoort van een opkomende wereldmacht, moet ie het van jou inruilen voor eentje van een bananenmonarchie aan de Noordzee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |