abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87409075
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:05 schreef remlof het volgende:
Brrrrr goeiemorrrrgen :)
Ja het ziet er koud uit buiten...tijd voor c_/
pi_87409114
*O* goedemorgen voel me 3 keer kut en hang al 9 minuten aan de lijn maar geen dokterassistent, nee lekker een bandje met al onze medewerkers blablabla
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87409126
Ow bah... :*
pi_87409150
"Mijnwerkers Chili ruziën over wie als laatste gered wordt"

mogguh c_/
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:12:55 #230
104871 remlof
Europees federalist
pi_87409164
Wat heb je Heksie? :o
Yankee go home!
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 09:20:26 #231
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87409290
Ik weet denk ik welk filmpje je bedoelt Noek, Huub zegt daarin ook steeds iets limbarjs toch?
Weet iemand nog wát-ie zegt? Misschien lukt het aan de hand daarvan om het te vinden...

Heb ondertussen al heel wat filmpjes bekeken van het eerste jaar. Het wordt tijd voor een nieuwe RLS! :9
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_87409343
Môgge. c_/

Wat scheelt eraan heksje? :o
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_87409385
wat een doorgedraaide kuttebol van een doktersassistente, godver ken niet eens fatsoenlijk nederlands echt ik maar zeggen wil afspraak voor vandaag met de dokter zegt die kut kunt u vrijdag ik weer neeeeeeeeee vandaag vrijdag ben ik misschien al dood.
heb de griep denk ik, hoesten en pijn in mijn keel en koorts.
maar ik heb een code voor me naam staan bij de dokter, ten alle tijde mogen de assistentes me niet meer weigeren, ik zeg nog, zeg me naam maar tegen de dokter of kijk in de comp. ging ze weer kan je vrijdag vragen, en hoeveel bloed ik opgaf, heb het woordtje bloed niet eens in mijn mond genomen, echt kutje moet curses nederlands gaan volgen, zal dat even fijntjes vanmiddag gaan vertellen.
echt ben er helemaal verbaasd over, wat een grote superdoos en echt zal haar echt gaan vertellen dat ik niet zo maar een patientje ben en als ik bel gelijk het belletje moet gaan rinkelen van oh dat is die en die. >:)
pi_87409466
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
wat een doorgedraaide kuttebol van een doktersassistente, godver ken niet eens fatsoenlijk nederlands echt ik maar zeggen wil afspraak voor vandaag met de dokter zegt die kut kunt u vrijdag ik weer neeeeeeeeee vandaag vrijdag ben ik misschien al dood.
heb de griep denk ik, hoesten en pijn in mijn keel en koorts.
maar ik heb een code voor me naam staan bij de dokter, ten alle tijde mogen de assistentes me niet meer weigeren, ik zeg nog, zeg me naam maar tegen de dokter of kijk in de comp. ging ze weer kan je vrijdag vragen, en hoeveel bloed ik opgaf, heb het woordtje bloed niet eens in mijn mond genomen, echt kutje moet curses nederlands gaan volgen, zal dat even fijntjes vanmiddag gaan vertellen.
echt ben er helemaal verbaasd over, wat een grote superdoos en echt zal haar echt gaan vertellen dat ik niet zo maar een patientje ben en als ik bel gelijk het belletje moet gaan rinkelen van oh dat is die en die. >:)
Rustig aan lieverd...en doe honing in je thee.... :*
pi_87409508
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:29 schreef Laysa het volgende:

[..]

Rustig aan lieverd...en doe honing in je thee.... :*
ja als ik bij de dokter ben geweest ga ik allemaal lekkere dingen halen, en heb de griep weet wel zeker heb zin in hete pittige dingen sate met pepers of lekker surinaamse bami met kippenlevers, ja dat zijn de tekenen van een griepje bij mij *O*
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 09:36:08 #236
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87409574
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:25 schreef Toverheks het volgende:
ging ze weer kan je vrijdag vragen, en hoeveel bloed ik opgaf, heb het woordtje bloed niet eens in mijn mond genomen
Dus ze dacht dat je bloed hoest en gaat dan vragen of je vrijdag tijd hebt. Apart. 8)7

Maar echt dóódziek klink je ook niet, met je zin in sambal. _O-
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_87409631
Van Sambal ga je zweten en zo zweet je de boel dr uit :)
Als ik aan het kotsen ben prop ik ook altijd gewoon eten naar binnen...puur om te kunnen overgeven....zodat ik het sneller achter de rug heb :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:39:04 #238
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_87409633
Heks klink nog aardig bij de les :Y

Goedemorgen!
pi_87409645
Ze klonk daarnet anders zwaar beroerd door de telefoon :P
pi_87409681
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:36 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus ze dacht dat je bloed hoest en gaat dan vragen of je vrijdag tijd hebt. Apart. 8)7

Maar echt dóódziek klink je ook niet, met je zin in sambal. _O-
laat ik het zo zeggen, heb wel de symtomen van de griep, rauwe keel hoesten koorts en pijn in mijn botten maar in het verleden heb ik hele zware griep gehad en toen door het hoesten brak er een bot en die prikte zo hoppa door het longvlies dus heb nu extra van he ff medicijnen halen dat de hoest minder wordt enzo, toch een klein beetje angst.
en al lig ik half dood te gaan vrolijk moet je altijd blijven *O*

wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit hun eigen land, houd mijn huisarts tijd zat over voor der hollandse patiente, denk pak hem beet dat het krap 1000 zullen zijn waaronder mijn gezin.
pi_87409692
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Mijnwerkers Chili ruziën over wie als laatste gered wordt"

mogguh c_/
Je zou eerder verwachten dat ze ruzie gingen maken over wie als eerste mag
pi_87409739
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:

[..]

laat ik het zo zeggen, heb wel de symtomen van de griep, rauwe keel hoesten koorts en pijn in mijn botten maar in het verleden heb ik hele zware griep gehad en toen door het hoesten brak er een bot en die prikte zo hoppa door het longvlies dus heb nu extra van he ff medicijnen halen dat de hoest minder wordt enzo, toch een klein beetje angst.
en al lig ik half dood te gaan vrolijk moet je altijd blijven *O*

wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit hun eigen land, houd mijn huisarts tijd zat over voor der hollandse patiente, denk pak hem beet dat het krap 1000 zullen zijn waaronder mijn gezin.
Dat klinkt niet lekker Heksie, beterschap!
  maandag 11 oktober 2010 @ 09:47:37 #243
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87409774
Beterschap Heksje :*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator maandag 11 oktober 2010 @ 09:51:51 #244
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_87409864
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:42 schreef Toverheks het volgende:
wil niet lullig doen, mijn huisarts heeft 35ooo patienten, als de buitenlandse patiente nou naar een dokter gaan uit in hun eigen land
Think Geertje hè, dat mag nu. ;)
pi_87409874

dit bedoelde ik niet zo hoor, maar ppppfftttttt rot op het is wel zo, zit ik in de wachtkamer kan niet eens gesprekken afluisteren hahaha maar vind gewoon als je belt dat je langs wilt komen dan moet dat kunnen en niet vrijdag, is nu maandag, kon ook zeggen laat haar maar hier komen had ze gedaan maar ga netjes daar heen.
pi_87409912
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:51 schreef Gert het volgende:

[..]

nee zo bedoelde ik het niet Gert. vooral ik niet ben multi culti en mijn gezin ook dus.

thanks mensen
pi_87409942
*O* nou genoeg ziektes en ellende, zonnetje schijnt mijn wasje zit in de droger en ik aan de koffie.
  † In Memoriam † maandag 11 oktober 2010 @ 10:04:05 #248
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_87410123
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:52 schreef Toverheks het volgende:

dit bedoelde ik niet zo hoor, maar ppppfftttttt rot op het is wel zo, zit ik in de wachtkamer kan niet eens gesprekken afluisteren hahaha maar vind gewoon als je belt dat je langs wilt komen dan moet dat kunnen en niet vrijdag, is nu maandag, kon ook zeggen laat haar maar hier komen had ze gedaan maar ga netjes daar heen.
Mijn huisarts heeft denk ik maar één patiënt! En dat is wel een goede patiënt! _O-
pi_87410139
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:04 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Mijn huisarts heeft denk ik maar één patiënt! En dat is wel een goede patiënt! _O-
dat ben jij zeker, zie je wel verschil moet er zijn
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:09:04 #250
104871 remlof
Europees federalist
pi_87410218
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:51 schreef Gert het volgende:

[..]

:{w
Yankee go home!