Ik heb echt geen idee wat mma (klinkt als een drugs) en gomivocht zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik keen mma en gomi vocht
en ik houd van korte nicks dus werd t gomi
toen kwamen hidiho en ik binnen hequote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Om half elf zaten we hier anders nog met z'n drieën
nee, mixed martial artsquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat mma (klinkt als een drugs) en gomivocht zijn.
*TV aanzetquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Luske met two pair!![]()
Marcel moet zijn ? gaan hitten!
Marcel raist naar 1000!
Ik weet toch niet dat ik onder ede sta!?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat dan ipv suggereren dat je er geen tijd voor hebt.
Hoi Socios!
Weet je waar RLS voor staat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik volg geen enkele SlowChat helemaal, hoor.
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wijquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was dan zeker op de laatste meet
we zaten met zijn 3e, Hidi Remlof en ik, beetje te joetoepen en te ouwehoerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis ook wel erg druk voor een zaterdagavond
Haha, inderdaad. Daarmee ownden we toch wel hard. Met avatar erbij helemaal masterlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wij
Nu ben je voorgoed vervloekt.quote:
Welkom bij de clubquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wij
Ohw, ik kom veel vaker in die andere `uithoek´ dan. PTAquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Net als PTA 1 van de uithoeken van Fok!.
Oh, natuurlijk, treinen vóór auto's, vergeef mij mijn fout.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik kom veel vaker in die andere `uithoek´ dan. PTA
Waarom heet jij Toverheks, Heksie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zaten met zijn 3e, Hidi Remlof en ik, beetje te joetoepen en te ouwehoeren
In DIG en SEX anders ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen die nog nooit van Socois gehoord hebben komen echt niet buiten RLS en dat is een zonde.
Socios is een hype man.
*insert lullige opmerking over Hidi's hobby'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |