ik keen mma en gomi vochtquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef liesje1979 het volgende:
En gomi, waar komt jouw nick vandaan?
Goed gevonden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef Socios het volgende:
[RLS # 947] Prima, ik maak wel weer een nieuwe
ah k dan stond me idd zoiets van bijquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja m'n opa schreef gedichten onder het pseudoniem 'remlof'.
lol, trusten laysaquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:56 schreef Laysa het volgende:
Film ia af....dus nu kan ik met een gerust slapen...thuiswinkelen nu dus men kan poolse hobby hoeren kopen op 8
Ja eeej, al die kloonnamen kan ik niet meer bijhouden weetjequote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mensen die Socios niet kennen
Hij was zelfs ook op de meet
Tis ook wel erg druk voor een zaterdagavondquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef remlof het volgende:
Zo, dat vorige deel ging er wel in recordtempo doorheen
22:45 - 00:52
Lol, wat voor poker kijk je? European High Roller?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat een pech dat die koning op de river kwam!
Goeie fold!
Big Slick!
Goed gespeeld!
Ik ben geen kloon.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef HiDiHo het volgende:
Ja eeej, al die kloonnamen kan ik niet meer bijhouden weetje
Zeg dat dan ipv suggereren dat je er geen tijd voor hebt.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En ik heb er geen zin in.
In het maken van een nieuw topic trouwens ook niet, die gooit Piet toch op slot.
Meestal een teken dat je het niet terug moet lezen als je je goede stemming wilt behouden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:58 schreef remlof het volgende:
Zo, dat vorige deel ging er wel in recordtempo doorheen
22:45 - 00:52
Om half elf zaten we hier anders nog met z'n drieënquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis ook wel erg druk voor een zaterdagavond
slaap lekkerquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:56 schreef Laysa het volgende:
Film ia af....dus nu kan ik met een gerust slapen...thuiswinkelen nu dus men kan poolse hobby hoeren kopen op 8
Luske met two pair!quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Lol, wat voor poker kijk je? European High Roller?
Dat was dan zeker op de laatste meetquote:
Ik heb echt geen idee wat mma (klinkt als een drugs) en gomivocht zijn.quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:55 schreef gomi het volgende:
[..]
ik keen mma en gomi vocht
en ik houd van korte nicks dus werd t gomi
toen kwamen hidiho en ik binnen hequote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Om half elf zaten we hier anders nog met z'n drieën
nee, mixed martial artsquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat mma (klinkt als een drugs) en gomivocht zijn.
*TV aanzetquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Luske met two pair!![]()
Marcel moet zijn ? gaan hitten!
Marcel raist naar 1000!
Ik weet toch niet dat ik onder ede sta!?quote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zeg dat dan ipv suggereren dat je er geen tijd voor hebt.
Hoi Socios!
Weet je waar RLS voor staat?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:01 schreef Socios het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik volg geen enkele SlowChat helemaal, hoor.
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wijquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat was dan zeker op de laatste meet
we zaten met zijn 3e, Hidi Remlof en ik, beetje te joetoepen en te ouwehoerenquote:Op zondag 10 oktober 2010 00:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tis ook wel erg druk voor een zaterdagavond
Haha, inderdaad. Daarmee ownden we toch wel hard. Met avatar erbij helemaal masterlijk.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wij
Nu ben je voorgoed vervloekt.quote:
Welkom bij de clubquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja. Hij had een shirt met zijn naam erop, hij is dus net zo briljant/idioot als wij
Ohw, ik kom veel vaker in die andere `uithoek´ dan. PTAquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:04 schreef liesje1979 het volgende:
Net als PTA 1 van de uithoeken van Fok!.
Oh, natuurlijk, treinen vóór auto's, vergeef mij mijn fout.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik kom veel vaker in die andere `uithoek´ dan. PTA
Waarom heet jij Toverheks, Heksie?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we zaten met zijn 3e, Hidi Remlof en ik, beetje te joetoepen en te ouwehoeren
In DIG en SEX anders ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:06 schreef liesje1979 het volgende:
Mensen die nog nooit van Socois gehoord hebben komen echt niet buiten RLS en dat is een zonde.
Socios is een hype man.
*insert lullige opmerking over Hidi's hobby'squote:
Net alsof SEX van jou geen hobbie isquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:07 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
*insert lullige opmerking over Hidi's hobby's
Het is seks.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net alsof SEX van jou geen hobbie is
Nogsteedsmalig idoolquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef liesje1979 het volgende:
Waarom Mera, mera heet weet ik, geen idee hoe. Maar dat smste een toemalig idool eens naar haar, het betekent wonderbaarlijk ofzo?
Watquote:
Ben jij een kloon?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nogsteedsmalig idool![]()
En correct.En gekozen omdat dat het eerst in me op kwam toen ik ff snel een username anders dan mijn gebruikelijke moest verzinnen toen ik hier soort van undercover ging voor Peter van de Bunker.
Handjes boven de dekens hč?quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik pas en ga naar bed!
![]()
Dag kinders!![]()
Godspeed!
Moeten we je dat even uitleggenquote:
Laterquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik pas en ga naar bed!
![]()
Dag kinders!![]()
Godspeed!
Nou uh......quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Moeten we je dat even uitleggenBloem, bij...
![]()
Nee, ik was nog nooit op FOK! geweest. Ben lid geworden om mensen een beetje warm te maken voor Peter en daarna blijven plakkenquote:
ik zal je eerlijk vertellen, weet ik ook eigenlijk niet, echt zit er nu diep over na te denken, misschien omdat ik best wil leren toveren, alles wat met heksen te maken heeft vind ik intressant, ( niet dat enge gedoe hoor van zwarte magie enzo) en omdat mijn ouwe heer vroeger riep dat ik een heks was als ik weer wat uitgespookt had. maar vind het wel bij me passen die naam, ja ik ben eigenlijk best een heks.quote:
Ik durf bijna te wedden dat nu je dat gepost hebt iemand het gaat vinden.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb in 2001 ofzo, (voor de grote crash) een keer een account gehad, heb een nacht compleet dronken op fok gepost, weet nog dat ik zelfs een foto heb gepost met een joint in mijn mond.
Dat is gelukkig allemaal weg, heb wel eens gezocht nog maar nooit kunnen vinden.
Haha, tof!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik zal je eerlijk vertellen, weet ik ook eigenlijk niet, echt zit er nu diep over na te denken, misschien omdat ik best wil leren toveren, alles wat met heksen te maken heeft vind ik intressant, ( niet dat enge gedoe hoor van zwarte magie enzo) en omdat mijn ouwe heer vroeger riep dat ik een heks was als ik weer wat uitgespookt had. maar vind het wel bij me passen die naam, ja ik ben eigenlijk best een heks.
Ik heb vele jaren ge-FOK!t zonder account omdat ik die niet aan kon maken door het e-mailadres.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb in 2001 ofzo, (voor de grote crash) een keer een account gehad, heb een nacht compleet dronken op fok gepost, weet nog dat ik zelfs een foto heb gepost met een joint in mijn mond.
Dat is gelukkig allemaal weg, heb wel eens gezocht nog maar nooit kunnen vinden.
Truste Mera, en de andere slapersquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben er ook weg van, slaap lekker allemaal!
Slaap lekker.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ben er ook weg van, slaap lekker allemaal!
Lekker naar een nederlandse kroeg geweest?quote:
Truste Heksiequote:Op zondag 10 oktober 2010 01:22 schreef Toverheks het volgende:
Gooi er nog een nummertje tegenaan en wens jullie slaap lekker en tot morgen![]()
Dankjewel voor het toffe aanbod!quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
Gert!
Je mag nog op de fiets springen als in dat je welkom bent, maar we gaan wel zo slapen ben ik bang.
Heb je geen zin om nog even te wandelen? Heb nog wel even zin in een wandeling, stom he? Voel je niet schuldig, denk ook niet dat ik @bankhanger meekrijg hoor.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Dankjewel voor het toffe aanbod!![]()
Ik ga ook zo slapen. Zin in.
Anders wil ik nog wel even wandelen. Kom ik toch nog even buiten.quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:26 schreef liesje1979 het volgende:
Heb je geen zin om nog even te wandelen? Heb nog wel even zin in een wandeling, stom he? Voel je niet schuldig, denk ook niet dat ik @bankhanger meekrijg hoor.
Ik bracht het voorzichtigquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:26 schreef Gert het volgende:
"Pril"? Die zijn toch al een maand of twee aan het sjanzen?
Ik wilde in het midden voorstellen, maar dat is iets verder als je in Friesland woontquote:Op zondag 10 oktober 2010 01:27 schreef Socios het volgende:
[..]
Anders wil ik nog wel even wandelen. Kom ik toch nog even buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |