Hij was echt huge!quote:Op zondag 10 oktober 2010 10:43 schreef HiDiHo het volgende:
![]()
Dat met de dijk was echt goed, gelukkig is de cd al klaar
Vast een bloedprop door het vliegen, gebeurt wel vaker
Nee, dat speelt natuurlijk ook mee. Maar een bloedprop komt vaak los tijdens het vliegenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij was echt huge!Ik geloof niet dat het vliegen hem fataal is geworden.
gemistquote:
Dat is ook en volgens mij heb je ook meer kans op zo'n prop als je zo dik bent.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, dat speelt natuurlijk ook mee. Maar een bloedprop komt vaak los tijdens het vliegen
Hier ook alweer twee weken. Hele stukken bos waar borden staan dat je maar beter je auto niet uit kunt komenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:33 schreef hondjes het volgende:
Ze zijn weer aan het jagen...klojos
En maar knallen
Ik hoop dat ze elkaar in de voet schietenquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:33 schreef hondjes het volgende:
En maar knallen
Bernard was echt een lul van een jager hè. Volgens mij heb ik dat al eens verteld. Er was toen een zoon van een boswachter bij ons op kraambezoek en zijn vader ging altijd mee met de jacht op de Veluwe. Alles wat hij zag, ook buiten het jachtgebied schoot hij af. Waarschijnlijk in Afrika hetzelfde liedje, en dat werd ambassadeur.quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:33 schreef hondjes het volgende:
En maar knallen
quote:Op zondag 10 oktober 2010 01:12 schreef liesje1979 het volgende:
OMG!
Sp3c komt er nu pas achter dat de film afgelopen is.![]()
Namens hem: hebben de zombies gewonnen Laysa?
Bij jullie schieten ze elkaar gewoon af. Dat is ook eigenlijk veel leuker!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:51 schreef Laysa het volgende:
Ik hoorde hier net ook een knal...maar dat kan ook een vreugdeknal zijn geweest
Dat kan ook...die vervelende mensen van verderop gaan eindelijk weg...geen kerel meer die 24/7 op de gallerij zit...al zn 100 kinderen weg...niet meer gekrijs tussen hem en zn vrouw...quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Bij jullie schieten ze elkaar gewoon af. Dat is ook eigenlijk veel leuker!
quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:55 schreef Noek het volgende:
Oh nee, dat was bij Heks.Die zegt dat ze daar alleen de wasmachine maar hoort.
Fakking Wilde Westen man!
Een kind wordt toch wel vaker meegenomen door zijn vaderquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:56 schreef Toverheks het volgende:
DEN HAAG - De 1-jarige Kristofer Katulski uit Den Haag wordt sinds zaterdag verm
Het jongetje is door zijn vader meegenomen in een goudkleurige Opel Astra Stationwagon met het Nederlandse kenteken PJ-BF-49.
Kristofer heeft kort donker sluik haar en donkere ogen.
Zijn vader is een Poolse man, 51 jaar oud, met kort blond naar voren gekamt haar, normaal postuur/gespierd, met buikje, 1.68-1.75 m. lang. Hij droeg een zwart, kort jack tot op de heupen en blauwe spijkerbroek.
BRON DE TELEGRAAF.
Das dan voor Nederland toch 11-10-10?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is 10-10-10, dat betekent Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat
En suriname is onafhankelijk sinds vandaag...quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is 10-10-10, dat betekent Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat
Ah, in de comments staat idd dat ie nog niet beschikbaar is.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das dan voor Nederland toch 11-10-10?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |