quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:02 schreef Laysa het volgende:
Ik dacht het wordt warm want de zon schijnt...Wordt het maar 11 graden![]()
Nu toch maar de verwarming aanzet
Komt die ook gewoon binnen via de automatic updates?quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is 10-10-10, dat betekent Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat
In Amerika jaquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het is 10-10-10, dat betekent Ubuntu 10.10 Maverick Meerkat
quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Graadje of 16 nog, dacht ik?
De zon schijnt in ieder geval volop, dus uit de wind is een terras al snel OK. Ga ik zeker nog even checken straks.
Dan zal de tokkiegraaf wel in de war zijnquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:18 schreef Marrije het volgende:
Ja, tis lekker hoor, buiten. Hier, dichtbij zee, dan
Wij hebben gewoon de meeste zonuren.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
[..]
Dan zal de tokkiegraaf wel in de war zijn
trek je wel leuke kaplaarzen aanquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
Gezellig subtropisch exotisch naar de boerderie vandaag.![]()
Doehoegggggggggggg tijgerquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:22 schreef Noek het volgende:
Gezellig subtropisch exotisch naar de boerderie vandaag.![]()
Proces-Wilders dinsdag verderquote:Op zondag 10 oktober 2010 12:24 schreef Toverheks het volgende:
even vraagje, wie weet wanneer het proces Wilders weer van start gaat, is dat morgen?
Yep! Best machtig voor zijn klein staatje!quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:37 schreef Toverheks het volgende:
Weet niet of dit intressant is voor je D-K
http://player.omroep.nl/?aflID=11533128
Brandende kwesties
De verborgen macht van de heilige stoel
Zoektocht van programmamaker Gideon Levy naar hoe het Vaticaan haar permanente zetel bij de VN gebruikt om wereldwijd vraagstukken als homoseksualiteit en abortus te beïnvloeden. Afl.: De verborgen macht van de heilige stoel.
Nee niet volautomatisch zoals package-updates.quote:Op zondag 10 oktober 2010 12:16 schreef remlof het volgende:
Komt die ook gewoon binnen via de automatic updates?
Ow goeiezonnigezondag trouwens
Maar dit werkt vanaf morgen pas als ik 't goed begrijp, nu zou je nog een release-candidate krijgen (en dat wil je nietquote:Gebruikers die momenteel de Ubuntu 10.04 LTS-release draaien, ook bekend als Lucid Lynx, kunnen via de update-manager – 'update-manager -d' in de console – hun bestaande installatie naar versie 10.10 bijwerken.
Ah dus toch via de update manager zoals ik altijd doequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee niet volautomatisch zoals package-updates.
[..]
Maar dit werkt vanaf morgen pas als ik 't goed begrijp, nu zou je nog een release-candidate krijgen (en dat wil je niet).
Yep. Die krijg je altijd als je van de reguliere branch wil updaten naar de ontwikkel versiequote:Op zondag 10 oktober 2010 12:54 schreef Lavenderr het volgende:
18 graden in de tuin , maar voelt veel warmer
Gewoon binnen dus!quote:Distributor ID: Ubuntu
Description: Ubuntu 10.10
Release: 10.10
Codename: maverick
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Die krijg je altijd als je van de reguliere branch wil updaten naar de ontwikkel versie
O, ik quote de verkeerde!quote:
quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:08 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Die krijg je altijd als je van de reguliere branch wil updaten naar de ontwikkel versie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |