ja echt ik dacht wie is dat nou?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vrouw die Zsofi heeft die eigenlijk al ooit iets gezegd ?
*grinnik*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:31 schreef Tim86 het volgende:
haha ik zie Sugar dat ook echt zeggen, alleen maar "Oei"
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:35 schreef Caland het volgende:
Beetje teleurstellend van Dennis en John dit.
Martine weet van niets, ook helemaal niet over gepraat ofzo buiten het zicht van de cameraquote:
ja echt he, dat heb ik ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:22 schreef Inx het volgende:
Die Zsofi vind ik zo nietszeggend, die vergeet ik op de één of andere manier altijd, dan zie ik haar zitten en dan denk ik, ohja! die is er ook nog.
Ja wtf waarom stem je dan? je moet de zwakste eruit gooien, niet diegene "waar toch niemand op stemt" want wtf is je stem dan waard?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef Nickske1912 het volgende:
Hahaha wat een slechte smoes van die Martine.
Ja ik stemde op haar want ik dacht dat ze er toch niet uit zou gaan!
Wat een faalhaas.
Ik dacht eerst dat kamp zuid een nieuwe vrouw er bij had gekregen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:30 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
ja echt ik dacht wie is dat nou?
Die doen het volgens mij standaard niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef sander89 het volgende:
Kijk altijd via internet terug, gelukkig doen de reclame filmpjes het tussen door nooit bij mij.![]()
Deze ronde hebben Iwein en Tatiana gewoon veel mazzel gehad omdat Martine zo onzinnig heeft gestemd. Maar nu (mochten er geen veranderingen optreden) hebben ze veel een voordeel omdat ze elkaar lekker lopen te steunen... Ik heb met beide echt niks en ben ze liever kwijt dan rijk (vooral Iwein natuurlijk want dat is echt niet om aan te zien).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:27 schreef Duskje het volgende:
Ik vraag me echt af hoe een figuur als Iwein die nu al enkele afleveringen negatief in de belangstelling staat het toch telkens weer flikt om te blijven terwijl er 'onschuldige' mensen uit gaan. Ik word bijna onpasselijk als ik naar dat lichaam en die kop moet kijken, om over die uitspraken en acties van hem maar te zwijgen.
?? Zsofi? Ik kan me haar ook niet voor de geest halen eigenlijk..quote:Die Zsofi vind ik zo nietszeggend, die vergeet ik op de één of andere manier altijd, dan zie ik haar zitten en dan denk ik, ohja! die is er ook nog.
Dat zou wel heuul stom zijn als ze hem eruit stemmen, dat overleven ze niet, ze kunnen echt werkelijk NIKS zonder hem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef PhalanX het volgende:
Oh oh oh wat een krokodillentranen zijn dat van Martine.
Heerlijk dat Sebastiaan het er dus overduidelijk niet mee eens is, en daar dus ook heel braaf de mensen er op aanspreekt. Sebastiaan snapt dat hij waarschijnlijk de volgende is die van het eiland moet vertrekken als er gestemd moet worden.
quote:En ik vond Jackson al leuk maar elke aflevering weet hij me weer positief te verrassen. Ik hoop echt dat hij het ver schopt.
Nederlanders van Zuid? Dat is toch alleen Sebastiaan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:03 schreef Baszh het volgende:
Hopelijk blijven de Belgen van Noord en de Nederlanders van Zuid over, vind ik de leukste maar ze zijn in de minderheid.
Ach het poepen en plassen zien we ook niet, dus waarom het scheren wel, Niets raars aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
* net goed dat John zijn slippers kreeg, ik verdenk hem ook van valsspelen met die blinddoek.
* soms vind ik het allemaal zo nep, Anthony die voor de camera uitlegt hoe groot die varaan was en er dan nog een stukje bijdoet en dan tegen de crew praat, lijkt wel
* hoe blijft iedereen er na 2 weken zo netjes geschoren bijlopen?
* ik vond Nienke toch wel een beetje irritant worden, maar onverdiend eruit gestemd.
[..]
Ja joh die voegde echt veel toe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef Stadscommando het volgende:
saaie bende nu die sergio weg is zeg
Die stem van haar ging echt nergens over.. Ook lekker dom om te denken dat niemand op Nienke zou stemmen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef lily het volgende:
Martine: Ik gun haar dat ze haar kinderen weer kan zien (sowieso). Terwijl Nienke tig keer vertelde dat ze ze wel mist maar toch nog echt niet naar huis wil.
Wat een belachelijke stem! bah
En John is zwaar irritant! (en Dennis begint ook al)
Ik vind haar ook zo onzichtbaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vrouw die Zsofi heeft die eigenlijk al ooit iets gezegd ?
Een paar afleveringen geleden zei Iwein iets over Tatiana haar billen of zo? Ze waren volgens mij eten aan het zoeken of zoiets, toen zat de melodie van Beauty & the Beast eronder, geweldig!!quote:
Is het niet altijd zo dat je de voorkeur geeft aan iemand die je de minst negatieve eigenschappen toedicht?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef NvM het volgende:
Grappig om te zien dat mensen hun voorkeur voor bepaalde deelnemers uiten door de andere deelnemers negatieve eigenschappen toe te dichten.
Of grappig: eigenlijk redelijk cynisch, zeikerig en Nederlands.
Is dat serieus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)tigen-bij-Dender.htm
Hadden jullie deze al gezien? Sugar 'op proef' bij een Belgische voetbalclub.
Wat wil je hier nou mee zeggen eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Ach het poepen en plassen zien we ook niet, dus waarom het scheren wel, Niets raars aan.
En Anthony was in een vrolijke bui, dan overdrijf je wel eens en pas je je aan. Niets raars aan.
En ook Dennis die wat gepikeerd was. Heel normaal als je een bepaalde gedachte hebt (de meisjes steunen mij wel) en dat gebeurt niet. Onverwachts. Niets raars aan dat je dan wat nukkig bent.
En na al die jaren is het wel gebleken dat er weinig / zelden alleen maar op de zwakste gestemd wordt, dus om je daar nou over op te winden als dat niet gebeurt is wat raar.
Maar hoe je kan bedenken om slippers mee te nemen
Ik heb hem ook hoog zitten. Vind hem ook sympathiek en hij lijkt een natuurlijk leider, of ik moet me heel erg vergissen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Is het niet altijd zo dat je de voorkeur geeft aan iemand die je de minst negatieve eigenschappen toedicht?
De sympathiekste (en in mijn ogen beste) deelnemer is degene die het spel het eerlijkste speelt en dat is Sebastiaan.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)tigen-bij-Dender.htm
Hadden jullie deze al gezien? Sugar 'op proef' bij een Belgische voetbalclub.
ze zullen er wel uitgetrapt worden met de samensmelting. als ze dat overleven heb ik zwaar respect voor zequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
Echt ontzettend stom van Martine om op Nienke te stemmen en een super doorzichtige smoes natuurlijk aangezien Nienke duidelijk zei dat ze, ook al mist ze haar kinderen, ze nog echt niet weg wil.
Ik had zo gehoopt dat we nu eindelijk van Iwein of Tatiana verlost zouden zijn, luie donders. Ik snap ook niet waarom ze die erin houden. Natuurlijk is het voor het winnen van het spel fijn als er wat minder sterke mensen overblijven, maar het einde is nog niet in zicht en het lijkt me toch fijn dat je nu nog mensen bij je hebt die wat te bieden hebben op het kamp en niet de hele dag op hun luie reet liggen...
Komt ook ontzettend sterk en sympathiek overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Danielle83 het volgende:
Ik begin nu toch meer voor Sebastiaan te zijn. Niet alleen vanwege z'n looksmaar hij speelt het spel goed...
Het ligt er ook aan of dat in beeld gebracht wordt he, en misschien klaagt hij niet, maar voelt wel vanalles, dan ben je overigens ook een sterke persoonlijkheidquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:45 schreef Injetta het volgende:
Sebastiaan lijkt vooralsnog ook niet veel last te hebben van honger, vermoeidheid en zwakte. Hij blijft gewoon heel erg zichzelf en sterk.
Gaat de andere posters er denk ik meer om dat bij de 'gewone' expedities er dus niet geschoren werd. Oh, hoe blij de winnaars van een proef dan waren als ze een nacht in een hotel mochten spenderen. Dan ging bij de mannen echt direct weer de hele jungle van hun gezicht af.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Ach het poepen en plassen zien we ook niet, dus waarom het scheren wel, Niets raars aan.
Ja dat sowieso, en ik vind het ook echt een onwijs sympathieke kerel. Ik heb bij de meese seizoenen een favoriet voor de titel en dit jaar is het met afstand Sebastiaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Danielle83 het volgende:
Ik begin nu toch meer voor Sebastiaan te zijn. Niet alleen vanwege z'n looksmaar hij speelt het spel goed...
Ondanks z'n tattoos zou ik toch wel raad weten als ik met hem op zo'n eiland zat...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet Sebastiaan wel meegeven dat zijn tatoeage´s er niet uitzien.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:41 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ondanks z'n tattoos zou ik toch wel raad weten als ik met hem op zo'n eiland zat...![]()
dat is toch die gozer die vaak door het lint ging?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef overflow- het volgende:
Zonde met al die BN'ers dit jaar.. Vorig jaar was het pas echt leuk met de grootste baas die ooit meegedaan heeft aan het programma:
[ afbeelding ]
Toch raar: vorig jaar gebeurde er 2 keer zoveel terwijl de kijkcijfers dit jaar verdubbeld zijn.
Idd ja en hij klom ook steeds als een baviaan in elke boom die ze tegenkwamenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is toch die gozer die vaak door het lint ging?
het zal wel komen omdat er nu BN-ers/BV-ers mee doen, dan is het voor sommige mensen ineens wel interessant
dat fragment was zoquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:02 schreef overflow- het volgende:
[..]
Idd ja en hij klom ook steeds als een baviaan in elke boom die ze tegenkwamen![]()
.
Hier weer een bazenactie van hem:
Oh ja, ik heb vorig jaar ook gekeken, wat vond ik dat een ongelooflijke lul zeg!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:02 schreef overflow- het volgende:
[..]
Idd ja en hij klom ook steeds als een baviaan in elke boom die ze tegenkwamen![]()
.
mmm dat is dan wel een rotte manier om ER te verlaten...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:56 schreef Duskje het volgende:
Volgende aflevering samensmelting, ze worden op Dennis z'n ouwe eilandje gedumpt en ze gaan pas verder als er drie opgegeven hebben. Klinkt wel heel erg tof al lijkt het me verschrikkelijk als kampgenoot zijnde. Als je een proef verliest en derhalve naar huis moet, kun je er misschien nog enigszins vrede mee hebben. Maar zelf de expeditie moeten opgeven zodat de rest doorkan... Hoop dat die slappe Belgen dan nu eindelijk eens opdonderen.
Dit was tenminste wat ik opving uit een promo voor donderdag a.s. tijdens reclame voor SYTYCD.
Ja, dat vond ik ook! John en Dennis waren erg zelfingenomenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:51 schreef dekilo het volgende:
Dennis moet niet zo janken.
Hij heeft toch ook niet op 1 van zijn "vriendinnen" gestemd.
Ik vind 'm een Baasquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:50 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb vorig jaar ook gekeken, wat vond ik dat een ongelooflijke lul zeg!
Dennisquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:02 schreef overflow- het volgende:
[..]
.
Ja das leuk als je in je eentje daar zit, als een echte robinson. Maar zolang je daar met een groep zit vind ik het niet meer dan normaal dat je je een beetje fatsoenlijk opstelt tegenover je kampgenoten. Vooral als je verder helemaal niets bij draagt in de groep aan werkzaamheden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:24 schreef overflow- het volgende:
[..]
Ik vind 'm een Baas![]()
.
Een Robinson hoeft van mij niet sociaal te zijn, je moet het gwn goed met de natuur kunnen vinden.
Ja hij was schattig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
Dennis
(sorry voor deze opmerking,..)
Ik zag het ook, heel mooie ontwikkeling! Als kampgenoot zijnde vind ik er niet zoveel verschrikkelijks aan in vergelijking met een proef.. eigenlijk is dit ook gewoon een proef. De drie met het minste doorzettingsvermogen verliezen de proef!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:56 schreef Duskje het volgende:
Volgende aflevering samensmelting, ze worden op Dennis z'n ouwe eilandje gedumpt en ze gaan pas verder als er drie opgegeven hebben. Klinkt wel heel erg tof al lijkt het me verschrikkelijk als kampgenoot zijnde. Als je een proef verliest en derhalve naar huis moet, kun je er misschien nog enigszins vrede mee hebben. Maar zelf de expeditie moeten opgeven zodat de rest doorkan... Hoop dat die slappe Belgen dan nu eindelijk eens opdonderen.
Dit was tenminste wat ik opving uit een promo voor donderdag a.s. tijdens reclame voor SYTYCD.
Ik vind Iwein in ER nog best grappig, maar dit zijn gewoon geen leuke grappen. Hij had seven nation army al eerder bedacht, nou, haha!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef padlarf het volgende:
Ik vind dat filmpje helemaal niet zo slecht. Volgens mij zijn jullie gewoon vooringenomen
Euhm nee, ik vind hem gewoon echt niet grappig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef padlarf het volgende:
Ik vind dat filmpje helemaal niet zo slecht. Volgens mij zijn jullie gewoon vooringenomen
Was dat john ook al niet die tijdens de eetproef een slok water in zijn mond wou houden? Evy had hem daarop nog betrapt geloof ik. Zeer nare gast, die john. Ik had hem ook die slippers meegenomen denk ik ...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
John als enige zijn blinddoek enkel. (ja, ik heb de herhaling nog even gekeken)
Juist!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef wo0dy het volgende:
[..]
Was dat john ook al niet die tijdens de eetproef een slok water in zijn mond wou houden? Evy had hem daarop nog betrapt geloof ik. Zeer nare gast, die john. Ik had hem ook die slippers meegenomen denk ik ...
Trouwens ook mooi dat Zsofi zei: "laten we gewoon eerlijk zijn en voor Sebastiaan kiezen". Go Zsofi!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef wo0dy het volgende:
Sebastiaan en sugar zijn de sympathieksten.
Wie?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:58 schreef sverbern het volgende:
[..]
Juist!
[..]
Trouwens ook mooi dat Zsofi zei: "laten we gewoon eerlijk zijn en voor Sebastiaan kiezen". Go Zsofi!
Misschien is het juist zo dat zij niet mee hoeven te doen aan de proef, en gelijk naar het samensmeltingseiland mogen? Er kan nog van alles gebeuren...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou toch erg zijn als er maar 1 van de twee Sebastiaan of Sugar nog mee mogen doen aan de samen smelting omdat ze zo te zien aan de promo niet mee mogen doen met de proef.
Ik denk het niet want in de reacties zag je Sebastiaan balen vervolgens zag je ze samen op een heel klein eiland staan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien is het juist zo dat zij niet mee hoeven te doen aan de proef, en gelijk naar het samensmeltingseiland mogen? Er kan nog van alles gebeuren...
Tering wat heeft hij totaal geen gevoel voor humor.quote:
Haha ja dat wel, zo lijkt hij een stuk minder vadsig dan wanneer hij de hele tijd op z'n luie reet ligtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
@ filmpje Iwein:
Goh, had niet verwacht dat hij ook een ACTIEVE houding had. Staat hem veel beter!
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien is het juist zo dat zij niet mee hoeven te doen aan de proef, en gelijk naar het samensmeltingseiland mogen? Er kan nog van alles gebeuren...
dat zou wel een stunt geweest zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zou wel lachen zijn als het maanden zou duren voor er 3 opgegeven hadden.
Ik heb wel genoeg gevangen varanen gezien... Van mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wel jammer dat ze die varaan nu niet meer gaan vangen!
Gewoon met je bord bij de televisie zittenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kom iets later invallen vanaaf, eerst eten.
Iwein sowiesoquote:
Geen bewijs.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Caland het volgende:
Maar er wordt verder niks meer gedaan met het vals spelen?
Oh, dus dat die gast in 1 keer naar die tafel loopt en dat ding er midden op zet is geen bewijs..quote:
blijkbaar niet, wel jammer, had wel het lachen gevonden als John gediskwalificieerd zou wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dus dat die gast in 1 keer naar die tafel loopt en dat ding er midden op zet is geen bewijs..
Nee, natuurlijk niet. Het moest haast wel zo zijn, maar zoiets moet je wel 100% hard kunnen maken en dat is niet zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dus dat die gast in 1 keer naar die tafel loopt en dat ding er midden op zet is geen bewijs..
Mee eensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:37 schreef roos85 het volgende:
Sugar en Sebastiaanvoor mij de finalisten
Welk valsspelen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Caland het volgende:
Maar er wordt verder niks meer gedaan met het vals spelen?
Gewoon 3 man uitsluiten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
tot er 3 opgeven.
Afijn, 10 jaar later..
ben John ook zat, maar aangezien hij een ex-topsporter is zal dat wel nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Iwein, tatiana en miss wel dennis die het niet gaan halen. Of misschien wel martine. Maar stiekem hoop ik dat john opgeeft, ben hem zat.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Tim86 het volgende:
"Samensmelting"is zo'n kutwoord...moet om de een of andere reden ook steeds aan het lichaam van Iwein denken als ik dat hoor
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
en Sugar en Sebastiaan kunnen gaan zitten rukken met zijn 2en
Straks zzitten ze daar een week te wachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
ja ik zie daar nog een romance ontstaan hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, dacht ik ook al gelijk aan. Maarja, zou die fles ook wel opzuipen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zal goed vallen met zo'n nuchtere maag.
dat ook, geeft de dames nog even een trap naquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Caland het volgende:
Die John, wat een vervelend mannetje is dat toch.
Volgens mij is dit zo'n kuteiland dat het nooit lang kan duren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Ja maar jee! Dit kan toch vet lang gaan duren? En al die tijd zijn Sugar en Sebastiaan met z'n tweeen! Jeetje!
Wel weer een leuke wending van een (tot nu toe) kutseizoen!
of stemmenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Ze moeten gewoon zelf een paar keer een proef organiseren op dat eiland, verliezer valt af.
Of FIght Club.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk niet dat Iwein gaat die valt een paar dagen in slaap. en wordt wakker als er 3 afgestapt zijn.
die mogen met zijn tweetjes lekker vertrekken, en Iwien meenemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Inx het volgende:
Wat een kinderachtige kneuzen zeg, die John voorop en Dennis (die ik altijd wel sympathiek vond) erbij! Bah!
Inderdaad, dat was gewoon strategisch jezelf indekken omdat je opeens bij de groep komt. Hij doet net alsof 'ie de goedheiligman is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
nou inderdaad, Dennis moet nokken met zeiken! Alsof hij heilig is ofzo omdat hij eten heeft meegenomen
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Shasty het volgende:
Zag gisteren bij zo'n top 25 programma van sbs nog zo'n ruzie uit een eerder seizoen ER, met Tim en zo'n modellenchick, wat een geweldige tv was dat
dat was echt lachen, die Tim was wel wat wereldvreemdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Shasty het volgende:
Zag gisteren bij zo'n top 25 programma van sbs nog zo'n ruzie uit een eerder seizoen ER, met Tim en zo'n modellenchick, wat een geweldige tv was dat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het immoreel. Mensen tegen elkaar opzetten.
Fout.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was echt lachen, die Tim was wel wat wereldvreemd
Daar heb je ook een punt jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee we gaan zitten kijken naar een programma waarin mensen 3 weken knuffelen en picknicken?
Hij mag toch teleurgesteld zijn. Wat moet hij dan doen al zingend de sfeer erin houden. Totdat er iemand uitstapt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
nou inderdaad, Dennis moet nokken met zeiken! Alsof hij heilig is ofzo omdat hij eten heeft meegenomen
Nou, inderdaad zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het immoreel. Mensen tegen elkaar opzetten.
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij mag toch teleurgesteld zijn. Wat moet hij dan doen al zingend de sfeer erin houden. Totdat er iemand uitstapt?
Het gaat mij meer om John die elke keer de boel zit op te naaien. Dat Dennis zo denkt begrijp ik nog wel..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.
Een team wetenschappers van Al-Qaida!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Word zijn vrouw daarvoor ingehuurd ofzo?
Dat zou best kunnen!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Verbal het volgende:
Dat wordt Dennis' derde knak... haalt ie alsnog de samensmelting, heeft Sugar het opgegeven
V.
Hier hebben ze over nagedacht, het duurt 4 dagen zeg ik je! Niet meerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
originele wending....maar het kan idd dagen duren voordat iemand opgeeft......ik denk dat Dennis zit te acteren en dat Iwein, Tatiana en die vlaamsche moeder opgeven.....
Hoezo? Voor die Iwein verandert er niks aan zijn spel. Stil zitten en een beetje van het weer genietenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
originele wending....maar het kan idd dagen duren voordat iemand opgeeft......ik denk dat Dennis zit te acteren en dat Iwein, Tatiana en die vlaamsche moeder opgeven.....
Echt, die gozer heeft teveel klappen tegen zijn bakkes gehad volgens mij. Níet te verstaan. Wel een enorm sympathieke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een team wetenschappers van Al-Qaida!
Het is vast niet mogelijk om daar lang te overleven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hier hebben ze over nagedacht, het duurt 4 dagen zeg ik je! Niet meer
Als hij het speelt is het goed anders moet hij niet zo zeiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.
nogalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef -Willempie- het volgende:
Wat laat Dennis zich kennen, grote waffel de hele tijd en dan hem peren.
Dan lig je eruit zodra je de samensmelting hebt gehaaldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Gaan ze met z'n alle samenwerken. Recht van de sterkste gewoon, elkaar wegpesten. Dat willen we zien.
Bosneger, ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap 'm wel. Ze hebben meer reden gehad om hem te kiezen dan die bosneger.
Waarom? Volgens mij zette die bosnegert zich harder in als Dennis.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Die overigens wel een uitmuntend gebit heeft om een watermeloen te eten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
dat kan Sugar alleenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Hij snapt het spel niet eens. Hij kan alleen incasseren.
dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Onzin dat Dennis zo blijft zeiken over die stemming. Ze wisten niet eens dat dit de proef zou worden..anders hadden ze bijna zeker anders gestemd.
dennis, is that you?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
dat is wat ik dachtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Of is het een tactiek van John om Dennis er te houden? Kan ook goed.
Ik heb bij die hork op school gezeten... was een vriendinnetje van een goede maat van me... Wat een arrogante kutkabouter.quote:
Dat was wat ik hooptequote:
op negeermodusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb da kleine bananes gezie op de grond da!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |