Ik heb wel genoeg gevangen varanen gezien... Van mij hoeft het niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:42 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Wel jammer dat ze die varaan nu niet meer gaan vangen!
Gewoon met je bord bij de televisie zittenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:26 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik kom iets later invallen vanaaf, eerst eten.
Iwein sowiesoquote:
Geen bewijs.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Caland het volgende:
Maar er wordt verder niks meer gedaan met het vals spelen?
Oh, dus dat die gast in 1 keer naar die tafel loopt en dat ding er midden op zet is geen bewijs..quote:
blijkbaar niet, wel jammer, had wel het lachen gevonden als John gediskwalificieerd zou wordenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dus dat die gast in 1 keer naar die tafel loopt en dat ding er midden op zet is geen bewijs..
Nee, natuurlijk niet. Het moest haast wel zo zijn, maar zoiets moet je wel 100% hard kunnen maken en dat is niet zo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Oh, dus dat die gast in 1 keer naar die tafel loopt en dat ding er midden op zet is geen bewijs..
Mee eensquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:37 schreef roos85 het volgende:
Sugar en Sebastiaanvoor mij de finalisten
Welk valsspelen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:32 schreef Caland het volgende:
Maar er wordt verder niks meer gedaan met het vals spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |