Dennisquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:02 schreef overflow- het volgende:
[..]
Idd ja en hij klom ook steeds als een baviaan in elke boom die ze tegenkwamen![]()
.
Hier weer een bazenactie van hem:
Ja das leuk als je in je eentje daar zit, als een echte robinson. Maar zolang je daar met een groep zit vind ik het niet meer dan normaal dat je je een beetje fatsoenlijk opstelt tegenover je kampgenoten. Vooral als je verder helemaal niets bij draagt in de groep aan werkzaamheden.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:24 schreef overflow- het volgende:
[..]
Ik vind 'm een Baas![]()
.
Een Robinson hoeft van mij niet sociaal te zijn, je moet het gwn goed met de natuur kunnen vinden.
Ja hij was schattig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:40 schreef Cybart het volgende:
[..]
Dennis
(sorry voor deze opmerking,..)
Ik zag het ook, heel mooie ontwikkeling! Als kampgenoot zijnde vind ik er niet zoveel verschrikkelijks aan in vergelijking met een proef.. eigenlijk is dit ook gewoon een proef. De drie met het minste doorzettingsvermogen verliezen de proef!quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:56 schreef Duskje het volgende:
Volgende aflevering samensmelting, ze worden op Dennis z'n ouwe eilandje gedumpt en ze gaan pas verder als er drie opgegeven hebben. Klinkt wel heel erg tof al lijkt het me verschrikkelijk als kampgenoot zijnde. Als je een proef verliest en derhalve naar huis moet, kun je er misschien nog enigszins vrede mee hebben. Maar zelf de expeditie moeten opgeven zodat de rest doorkan... Hoop dat die slappe Belgen dan nu eindelijk eens opdonderen.
Dit was tenminste wat ik opving uit een promo voor donderdag a.s. tijdens reclame voor SYTYCD.
Ik vind Iwein in ER nog best grappig, maar dit zijn gewoon geen leuke grappen. Hij had seven nation army al eerder bedacht, nou, haha!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef padlarf het volgende:
Ik vind dat filmpje helemaal niet zo slecht. Volgens mij zijn jullie gewoon vooringenomen
Euhm nee, ik vind hem gewoon echt niet grappig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:25 schreef padlarf het volgende:
Ik vind dat filmpje helemaal niet zo slecht. Volgens mij zijn jullie gewoon vooringenomen
Was dat john ook al niet die tijdens de eetproef een slok water in zijn mond wou houden? Evy had hem daarop nog betrapt geloof ik. Zeer nare gast, die john. Ik had hem ook die slippers meegenomen denk ik ...quote:Op zondag 10 oktober 2010 19:39 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
John als enige zijn blinddoek enkel. (ja, ik heb de herhaling nog even gekeken)
Juist!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef wo0dy het volgende:
[..]
Was dat john ook al niet die tijdens de eetproef een slok water in zijn mond wou houden? Evy had hem daarop nog betrapt geloof ik. Zeer nare gast, die john. Ik had hem ook die slippers meegenomen denk ik ...
Trouwens ook mooi dat Zsofi zei: "laten we gewoon eerlijk zijn en voor Sebastiaan kiezen". Go Zsofi!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:52 schreef wo0dy het volgende:
Sebastiaan en sugar zijn de sympathieksten.
Wie?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:58 schreef sverbern het volgende:
[..]
Juist!
[..]
Trouwens ook mooi dat Zsofi zei: "laten we gewoon eerlijk zijn en voor Sebastiaan kiezen". Go Zsofi!
Misschien is het juist zo dat zij niet mee hoeven te doen aan de proef, en gelijk naar het samensmeltingseiland mogen? Er kan nog van alles gebeuren...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zou toch erg zijn als er maar 1 van de twee Sebastiaan of Sugar nog mee mogen doen aan de samen smelting omdat ze zo te zien aan de promo niet mee mogen doen met de proef.
Ik denk het niet want in de reacties zag je Sebastiaan balen vervolgens zag je ze samen op een heel klein eiland staan.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien is het juist zo dat zij niet mee hoeven te doen aan de proef, en gelijk naar het samensmeltingseiland mogen? Er kan nog van alles gebeuren...
Tering wat heeft hij totaal geen gevoel voor humor.quote:
Haha ja dat wel, zo lijkt hij een stuk minder vadsig dan wanneer hij de hele tijd op z'n luie reet ligtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 13:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
@ filmpje Iwein:
Goh, had niet verwacht dat hij ook een ACTIEVE houding had. Staat hem veel beter!
Dat lijkt mij dus ook.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Misschien is het juist zo dat zij niet mee hoeven te doen aan de proef, en gelijk naar het samensmeltingseiland mogen? Er kan nog van alles gebeuren...
dat zou wel een stunt geweest zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:27 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
Zou wel lachen zijn als het maanden zou duren voor er 3 opgegeven hadden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |