Die doen het volgens mij standaard niet.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef sander89 het volgende:
Kijk altijd via internet terug, gelukkig doen de reclame filmpjes het tussen door nooit bij mij.![]()
Deze ronde hebben Iwein en Tatiana gewoon veel mazzel gehad omdat Martine zo onzinnig heeft gestemd. Maar nu (mochten er geen veranderingen optreden) hebben ze veel een voordeel omdat ze elkaar lekker lopen te steunen... Ik heb met beide echt niks en ben ze liever kwijt dan rijk (vooral Iwein natuurlijk want dat is echt niet om aan te zien).quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 00:27 schreef Duskje het volgende:
Ik vraag me echt af hoe een figuur als Iwein die nu al enkele afleveringen negatief in de belangstelling staat het toch telkens weer flikt om te blijven terwijl er 'onschuldige' mensen uit gaan. Ik word bijna onpasselijk als ik naar dat lichaam en die kop moet kijken, om over die uitspraken en acties van hem maar te zwijgen.
?? Zsofi? Ik kan me haar ook niet voor de geest halen eigenlijk..quote:Die Zsofi vind ik zo nietszeggend, die vergeet ik op de één of andere manier altijd, dan zie ik haar zitten en dan denk ik, ohja! die is er ook nog.
Dat zou wel heuul stom zijn als ze hem eruit stemmen, dat overleven ze niet, ze kunnen echt werkelijk NIKS zonder hem.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef PhalanX het volgende:
Oh oh oh wat een krokodillentranen zijn dat van Martine.
Heerlijk dat Sebastiaan het er dus overduidelijk niet mee eens is, en daar dus ook heel braaf de mensen er op aanspreekt. Sebastiaan snapt dat hij waarschijnlijk de volgende is die van het eiland moet vertrekken als er gestemd moet worden.
quote:En ik vond Jackson al leuk maar elke aflevering weet hij me weer positief te verrassen. Ik hoop echt dat hij het ver schopt.
Nederlanders van Zuid? Dat is toch alleen Sebastiaan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 03:03 schreef Baszh het volgende:
Hopelijk blijven de Belgen van Noord en de Nederlanders van Zuid over, vind ik de leukste maar ze zijn in de minderheid.
Ach het poepen en plassen zien we ook niet, dus waarom het scheren wel, Niets raars aan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
* net goed dat John zijn slippers kreeg, ik verdenk hem ook van valsspelen met die blinddoek.
* soms vind ik het allemaal zo nep, Anthony die voor de camera uitlegt hoe groot die varaan was en er dan nog een stukje bijdoet en dan tegen de crew praat, lijkt wel
* hoe blijft iedereen er na 2 weken zo netjes geschoren bijlopen?
* ik vond Nienke toch wel een beetje irritant worden, maar onverdiend eruit gestemd.
[..]
Ja joh die voegde echt veel toe.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef Stadscommando het volgende:
saaie bende nu die sergio weg is zeg
Die stem van haar ging echt nergens over.. Ook lekker dom om te denken dat niemand op Nienke zou stemmen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef lily het volgende:
Martine: Ik gun haar dat ze haar kinderen weer kan zien (sowieso). Terwijl Nienke tig keer vertelde dat ze ze wel mist maar toch nog echt niet naar huis wil.
Wat een belachelijke stem! bah
En John is zwaar irritant! (en Dennis begint ook al)
Ik vind haar ook zo onzichtbaar?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vrouw die Zsofi heeft die eigenlijk al ooit iets gezegd ?
Een paar afleveringen geleden zei Iwein iets over Tatiana haar billen of zo? Ze waren volgens mij eten aan het zoeken of zoiets, toen zat de melodie van Beauty & the Beast eronder, geweldig!!quote:
Is het niet altijd zo dat je de voorkeur geeft aan iemand die je de minst negatieve eigenschappen toedicht?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef NvM het volgende:
Grappig om te zien dat mensen hun voorkeur voor bepaalde deelnemers uiten door de andere deelnemers negatieve eigenschappen toe te dichten.
Of grappig: eigenlijk redelijk cynisch, zeikerig en Nederlands.
Is dat serieus?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)tigen-bij-Dender.htm
Hadden jullie deze al gezien? Sugar 'op proef' bij een Belgische voetbalclub.
Wat wil je hier nou mee zeggen eigenlijk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Ach het poepen en plassen zien we ook niet, dus waarom het scheren wel, Niets raars aan.
En Anthony was in een vrolijke bui, dan overdrijf je wel eens en pas je je aan. Niets raars aan.
En ook Dennis die wat gepikeerd was. Heel normaal als je een bepaalde gedachte hebt (de meisjes steunen mij wel) en dat gebeurt niet. Onverwachts. Niets raars aan dat je dan wat nukkig bent.
En na al die jaren is het wel gebleken dat er weinig / zelden alleen maar op de zwakste gestemd wordt, dus om je daar nou over op te winden als dat niet gebeurt is wat raar.
Maar hoe je kan bedenken om slippers mee te nemen
Ik heb hem ook hoog zitten. Vind hem ook sympathiek en hij lijkt een natuurlijk leider, of ik moet me heel erg vergissen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
Is het niet altijd zo dat je de voorkeur geeft aan iemand die je de minst negatieve eigenschappen toedicht?
De sympathiekste (en in mijn ogen beste) deelnemer is degene die het spel het eerlijkste speelt en dat is Sebastiaan.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)tigen-bij-Dender.htm
Hadden jullie deze al gezien? Sugar 'op proef' bij een Belgische voetbalclub.
ze zullen er wel uitgetrapt worden met de samensmelting. als ze dat overleven heb ik zwaar respect voor zequote:Op vrijdag 8 oktober 2010 21:45 schreef Catwoman1986 het volgende:
Echt ontzettend stom van Martine om op Nienke te stemmen en een super doorzichtige smoes natuurlijk aangezien Nienke duidelijk zei dat ze, ook al mist ze haar kinderen, ze nog echt niet weg wil.
Ik had zo gehoopt dat we nu eindelijk van Iwein of Tatiana verlost zouden zijn, luie donders. Ik snap ook niet waarom ze die erin houden. Natuurlijk is het voor het winnen van het spel fijn als er wat minder sterke mensen overblijven, maar het einde is nog niet in zicht en het lijkt me toch fijn dat je nu nog mensen bij je hebt die wat te bieden hebben op het kamp en niet de hele dag op hun luie reet liggen...
Komt ook ontzettend sterk en sympathiek overquote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Danielle83 het volgende:
Ik begin nu toch meer voor Sebastiaan te zijn. Niet alleen vanwege z'n looksmaar hij speelt het spel goed...
Het ligt er ook aan of dat in beeld gebracht wordt he, en misschien klaagt hij niet, maar voelt wel vanalles, dan ben je overigens ook een sterke persoonlijkheidquote:Op zaterdag 9 oktober 2010 11:45 schreef Injetta het volgende:
Sebastiaan lijkt vooralsnog ook niet veel last te hebben van honger, vermoeidheid en zwakte. Hij blijft gewoon heel erg zichzelf en sterk.
Gaat de andere posters er denk ik meer om dat bij de 'gewone' expedities er dus niet geschoren werd. Oh, hoe blij de winnaars van een proef dan waren als ze een nacht in een hotel mochten spenderen. Dan ging bij de mannen echt direct weer de hele jungle van hun gezicht af.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
Ach het poepen en plassen zien we ook niet, dus waarom het scheren wel, Niets raars aan.
Ja dat sowieso, en ik vind het ook echt een onwijs sympathieke kerel. Ik heb bij de meese seizoenen een favoriet voor de titel en dit jaar is het met afstand Sebastiaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2010 12:31 schreef Danielle83 het volgende:
Ik begin nu toch meer voor Sebastiaan te zijn. Niet alleen vanwege z'n looksmaar hij speelt het spel goed...
Ondanks z'n tattoos zou ik toch wel raad weten als ik met hem op zo'n eiland zat...quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 13:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik moet Sebastiaan wel meegeven dat zijn tatoeage´s er niet uitzien.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 14:41 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
[..]
Ondanks z'n tattoos zou ik toch wel raad weten als ik met hem op zo'n eiland zat...![]()
dat is toch die gozer die vaak door het lint ging?quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 21:01 schreef overflow- het volgende:
Zonde met al die BN'ers dit jaar.. Vorig jaar was het pas echt leuk met de grootste baas die ooit meegedaan heeft aan het programma:
[ afbeelding ]
Toch raar: vorig jaar gebeurde er 2 keer zoveel terwijl de kijkcijfers dit jaar verdubbeld zijn.
Idd ja en hij klom ook steeds als een baviaan in elke boom die ze tegenkwamenquote:Op zondag 10 oktober 2010 10:56 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat is toch die gozer die vaak door het lint ging?
het zal wel komen omdat er nu BN-ers/BV-ers mee doen, dan is het voor sommige mensen ineens wel interessant
dat fragment was zoquote:Op zondag 10 oktober 2010 11:02 schreef overflow- het volgende:
[..]
Idd ja en hij klom ook steeds als een baviaan in elke boom die ze tegenkwamen![]()
.
Hier weer een bazenactie van hem:
Oh ja, ik heb vorig jaar ook gekeken, wat vond ik dat een ongelooflijke lul zeg!quote:Op zondag 10 oktober 2010 11:02 schreef overflow- het volgende:
[..]
Idd ja en hij klom ook steeds als een baviaan in elke boom die ze tegenkwamen![]()
.
Hier weer een bazenactie van hem:
mmm dat is dan wel een rotte manier om ER te verlaten...quote:Op zondag 10 oktober 2010 22:56 schreef Duskje het volgende:
Volgende aflevering samensmelting, ze worden op Dennis z'n ouwe eilandje gedumpt en ze gaan pas verder als er drie opgegeven hebben. Klinkt wel heel erg tof al lijkt het me verschrikkelijk als kampgenoot zijnde. Als je een proef verliest en derhalve naar huis moet, kun je er misschien nog enigszins vrede mee hebben. Maar zelf de expeditie moeten opgeven zodat de rest doorkan... Hoop dat die slappe Belgen dan nu eindelijk eens opdonderen.
Dit was tenminste wat ik opving uit een promo voor donderdag a.s. tijdens reclame voor SYTYCD.
Ja, dat vond ik ook! John en Dennis waren erg zelfingenomenquote:Op maandag 11 oktober 2010 08:51 schreef dekilo het volgende:
Dennis moet niet zo janken.
Hij heeft toch ook niet op 1 van zijn "vriendinnen" gestemd.
Ik vind 'm een Baasquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:50 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Oh ja, ik heb vorig jaar ook gekeken, wat vond ik dat een ongelooflijke lul zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |