abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87310439
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:28 schreef sander89 het volgende:
Kijk altijd via internet terug, gelukkig doen de reclame filmpjes het tussen door nooit bij mij. :s)
Die doen het volgens mij standaard niet. ;) Ik heb alleen heel af en toe bij andere series dat ze alleen de sponsor even laten zien of die Sven Kramer reclame ofzo maar vandaag heb ik ook op internet de Pepsi gemist.
pi_87311565
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 00:27 schreef Duskje het volgende:

Ik vraag me echt af hoe een figuur als Iwein die nu al enkele afleveringen negatief in de belangstelling staat het toch telkens weer flikt om te blijven terwijl er 'onschuldige' mensen uit gaan. Ik word bijna onpasselijk als ik naar dat lichaam en die kop moet kijken, om over die uitspraken en acties van hem maar te zwijgen.

Deze ronde hebben Iwein en Tatiana gewoon veel mazzel gehad omdat Martine zo onzinnig heeft gestemd. Maar nu (mochten er geen veranderingen optreden) hebben ze veel een voordeel omdat ze elkaar lekker lopen te steunen... Ik heb met beide echt niks en ben ze liever kwijt dan rijk (vooral Iwein natuurlijk want dat is echt niet om aan te zien).

Verder is Sugar een baas en vind ik dat John en Dennis zich niet zo moeten aanstellen. Het is een spel en Sugar is gewoon een supersymphatieke vent, dat moeten zij toch ook inzien?
pi_87311617
Ja ik had liever die vieze Iwein eruit gehad. :r Totaal niet leuk en ook niet van toepassing op zo'n eiland. Net als Sergio. :{
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 03:03:59 #54
202546 Baszh
The Dude abides
pi_87311810
Hopelijk blijven de Belgen van Noord en de Nederlanders van Zuid over, vind ik de leukste maar ze zijn in de minderheid.
Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
pi_87312409
Als er een samensmelting komt is Iwein normaal gesproken het eerste slachtoffer, en Tatjana nr. 2
U MAD?
pi_87312769
Een robinson baby ... :{
Liever niet ... :)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:38:40 #57
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87313917
* net goed dat John zijn slippers kreeg, ik verdenk hem ook van valsspelen met die blinddoek.
* soms vind ik het allemaal zo nep, Anthony die voor de camera uitlegt hoe groot die varaan was en er dan nog een stukje bijdoet en dan tegen de crew praat, lijkt wel
* hoe blijft iedereen er na 2 weken zo netjes geschoren bijlopen?
* ik vond Nienke toch wel een beetje irritant worden, maar onverdiend eruit gestemd.
quote:
Die Zsofi vind ik zo nietszeggend, die vergeet ik op de één of andere manier altijd, dan zie ik haar zitten en dan denk ik, ohja! die is er ook nog.
?? Zsofi? Ik kan me haar ook niet voor de geest halen eigenlijk..
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef PhalanX het volgende:
Oh oh oh wat een krokodillentranen zijn dat van Martine.

Heerlijk dat Sebastiaan het er dus overduidelijk niet mee eens is, en daar dus ook heel braaf de mensen er op aanspreekt. Sebastiaan snapt dat hij waarschijnlijk de volgende is die van het eiland moet vertrekken als er gestemd moet worden.
Dat zou wel heuul stom zijn als ze hem eruit stemmen, dat overleven ze niet, ze kunnen echt werkelijk NIKS zonder hem.
* Dennis en John dachten het even te kunnen regelen voor hun groep.. HAHA
quote:
En ik vond Jackson al leuk maar elke aflevering weet hij me weer positief te verrassen. Ik hoop echt dat hij het ver schopt.
^O^
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 09:39:56 #58
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87313947
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 03:03 schreef Baszh het volgende:
Hopelijk blijven de Belgen van Noord en de Nederlanders van Zuid over, vind ik de leukste maar ze zijn in de minderheid.
Nederlanders van Zuid? Dat is toch alleen Sebastiaan?
pi_87315635
Martine: Ik gun haar dat ze haar kinderen weer kan zien (sowieso :r ). Terwijl Nienke tig keer vertelde dat ze ze wel mist maar toch nog echt niet naar huis wil.
Wat een belachelijke stem! bah

En John is zwaar irritant! (en Dennis begint ook al)
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 10:57:29 #60
84048 NvM
Nevermind
pi_87315875
Grappig om te zien dat mensen hun voorkeur voor bepaalde deelnemers uiten door de andere deelnemers negatieve eigenschappen toe te dichten.

Of grappig: eigenlijk redelijk cynisch, zeikerig en Nederlands.
pi_87317020
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 09:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
* net goed dat John zijn slippers kreeg, ik verdenk hem ook van valsspelen met die blinddoek.
* soms vind ik het allemaal zo nep, Anthony die voor de camera uitlegt hoe groot die varaan was en er dan nog een stukje bijdoet en dan tegen de crew praat, lijkt wel
* hoe blijft iedereen er na 2 weken zo netjes geschoren bijlopen?
* ik vond Nienke toch wel een beetje irritant worden, maar onverdiend eruit gestemd.
[..]
Ach het poepen en plassen zien we ook niet, dus waarom het scheren wel, Niets raars aan.

En Anthony was in een vrolijke bui, dan overdrijf je wel eens en pas je je aan. Niets raars aan.

En ook Dennis die wat gepikeerd was. Heel normaal als je een bepaalde gedachte hebt (de meisjes steunen mij wel) en dat gebeurt niet. Onverwachts. Niets raars aan dat je dan wat nukkig bent.

En na al die jaren is het wel gebleken dat er weinig / zelden alleen maar op de zwakste gestemd wordt, dus om je daar nou over op te winden als dat niet gebeurt is wat raar.

Maar hoe je kan bedenken om slippers mee te nemen 8)7
pi_87317707
saaie bende nu die sergio weg is zeg
pi_87318310
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:55 schreef Stadscommando het volgende:
saaie bende nu die sergio weg is zeg
Ja joh die voegde echt veel toe. :') Vieze dikke pad.
pi_87318499
http://www.vi.nl/Achtergr(...)tigen-bij-Dender.htm

Hadden jullie deze al gezien? Sugar 'op proef' bij een Belgische voetbalclub.
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 12:31:44 #65
242120 Danielle83
Don’t dream it, be i
pi_87318660
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:49 schreef lily het volgende:
Martine: Ik gun haar dat ze haar kinderen weer kan zien (sowieso :r ). Terwijl Nienke tig keer vertelde dat ze ze wel mist maar toch nog echt niet naar huis wil.
Wat een belachelijke stem! bah

En John is zwaar irritant! (en Dennis begint ook al)
Die stem van haar ging echt nergens over.. Ook lekker dom om te denken dat niemand op Nienke zou stemmen.
Ben wel benieuwd naar de volgende aflevering hoe ze dat nu gaan doen met de samensmelting.

Ik begin nu toch meer voor Sebastiaan te zijn. Niet alleen vanwege z'n looks ;) maar hij speelt het spel goed...
pi_87318935
Ja, hier ook team Sebastiaan w/
pi_87320401
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 21:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die vrouw die Zsofi heeft die eigenlijk al ooit iets gezegd ?
Ik vind haar ook zo onzichtbaar?
pi_87320488
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 08:17 schreef dapluiz het volgende:
Een robinson baby ... :{
Liever niet ... :)
Een paar afleveringen geleden zei Iwein iets over Tatiana haar billen of zo? Ze waren volgens mij eten aan het zoeken of zoiets, toen zat de melodie van Beauty & the Beast eronder, geweldig!! :D
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:29:30 #69
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87320552
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 10:57 schreef NvM het volgende:
Grappig om te zien dat mensen hun voorkeur voor bepaalde deelnemers uiten door de andere deelnemers negatieve eigenschappen toe te dichten.

Of grappig: eigenlijk redelijk cynisch, zeikerig en Nederlands.
Is het niet altijd zo dat je de voorkeur geeft aan iemand die je de minst negatieve eigenschappen toedicht?
De sympathiekste (en in mijn ogen beste) deelnemer is degene die het spel het eerlijkste speelt en dat is Sebastiaan.
pi_87320593
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

Is dat serieus? :?
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 13:31:11 #71
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_87320622
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 11:33 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:

[..]

Ach het poepen en plassen zien we ook niet, dus waarom het scheren wel, Niets raars aan.

En Anthony was in een vrolijke bui, dan overdrijf je wel eens en pas je je aan. Niets raars aan.

En ook Dennis die wat gepikeerd was. Heel normaal als je een bepaalde gedachte hebt (de meisjes steunen mij wel) en dat gebeurt niet. Onverwachts. Niets raars aan dat je dan wat nukkig bent.

En na al die jaren is het wel gebleken dat er weinig / zelden alleen maar op de zwakste gestemd wordt, dus om je daar nou over op te winden als dat niet gebeurt is wat raar.

Maar hoe je kan bedenken om slippers mee te nemen 8)7
Wat wil je hier nou mee zeggen eigenlijk?
pi_87320654
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 13:29 schreef NouMooiNiet het volgende:

Is het niet altijd zo dat je de voorkeur geeft aan iemand die je de minst negatieve eigenschappen toedicht?
De sympathiekste (en in mijn ogen beste) deelnemer is degene die het spel het eerlijkste speelt en dat is Sebastiaan.
Ik heb hem ook hoog zitten. Vind hem ook sympathiek en hij lijkt een natuurlijk leider, of ik moet me heel erg vergissen.
Die sergio's etc moeten er wel inzitten voor het ergergehalte. Krijg trouwens ook jeuk van Tatiana nu :)
pi_87321366
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2010 12:25 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:

_O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 8 oktober 2010 @ 16:15:25 #74
300815 Sasman
Kijk en leer...
pi_87326498
Dat is trouwens een mediastunt voor zijn come-back om het zo te noemen...
Trotse Belg.
pi_87332217
ik ben anders blij dat die nienke eruit is, wat een teringwijf met haar kutlachjes
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')