Bosneger, ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap 'm wel. Ze hebben meer reden gehad om hem te kiezen dan die bosneger.
Waarom? Volgens mij zette die bosnegert zich harder in als Dennis.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Die overigens wel een uitmuntend gebit heeft om een watermeloen te eten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
dat kan Sugar alleenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Hij snapt het spel niet eens. Hij kan alleen incasseren.
dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Onzin dat Dennis zo blijft zeiken over die stemming. Ze wisten niet eens dat dit de proef zou worden..anders hadden ze bijna zeker anders gestemd.
dennis, is that you?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
dat is wat ik dachtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Of is het een tactiek van John om Dennis er te houden? Kan ook goed.
Ik heb bij die hork op school gezeten... was een vriendinnetje van een goede maat van me... Wat een arrogante kutkabouter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |