Gewoon 3 man uitsluiten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef MissJ het volgende:
tot er 3 opgeven.
Afijn, 10 jaar later..
ben John ook zat, maar aangezien hij een ex-topsporter is zal dat wel nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:40 schreef Paarse_Kiwi het volgende:
Iwein, tatiana en miss wel dennis die het niet gaan halen. Of misschien wel martine. Maar stiekem hoop ik dat john opgeeft, ben hem zat.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:39 schreef Tim86 het volgende:
"Samensmelting"is zo'n kutwoord...moet om de een of andere reden ook steeds aan het lichaam van Iwein denken als ik dat hoor
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
en Sugar en Sebastiaan kunnen gaan zitten rukken met zijn 2en
Straks zzitten ze daar een week te wachtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
ja ik zie daar nog een romance ontstaan hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja, dacht ik ook al gelijk aan. Maarja, zou die fles ook wel opzuipen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:43 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zal goed vallen met zo'n nuchtere maag.
dat ook, geeft de dames nog even een trap naquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:45 schreef Caland het volgende:
Die John, wat een vervelend mannetje is dat toch.
Volgens mij is dit zo'n kuteiland dat het nooit lang kan duren.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:46 schreef Guanabana het volgende:
Ja maar jee! Dit kan toch vet lang gaan duren? En al die tijd zijn Sugar en Sebastiaan met z'n tweeen! Jeetje!
Wel weer een leuke wending van een (tot nu toe) kutseizoen!
of stemmenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:47 schreef Tim86 het volgende:
Ze moeten gewoon zelf een paar keer een proef organiseren op dat eiland, verliezer valt af.
Of FIght Club.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik denk niet dat Iwein gaat die valt een paar dagen in slaap. en wordt wakker als er 3 afgestapt zijn.
die mogen met zijn tweetjes lekker vertrekken, en Iwien meenemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Inx het volgende:
Wat een kinderachtige kneuzen zeg, die John voorop en Dennis (die ik altijd wel sympathiek vond) erbij! Bah!
Inderdaad, dat was gewoon strategisch jezelf indekken omdat je opeens bij de groep komt. Hij doet net alsof 'ie de goedheiligman is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
nou inderdaad, Dennis moet nokken met zeiken! Alsof hij heilig is ofzo omdat hij eten heeft meegenomen
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Shasty het volgende:
Zag gisteren bij zo'n top 25 programma van sbs nog zo'n ruzie uit een eerder seizoen ER, met Tim en zo'n modellenchick, wat een geweldige tv was dat
dat was echt lachen, die Tim was wel wat wereldvreemdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Shasty het volgende:
Zag gisteren bij zo'n top 25 programma van sbs nog zo'n ruzie uit een eerder seizoen ER, met Tim en zo'n modellenchick, wat een geweldige tv was dat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het immoreel. Mensen tegen elkaar opzetten.
Fout.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was echt lachen, die Tim was wel wat wereldvreemd
Daar heb je ook een punt jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee we gaan zitten kijken naar een programma waarin mensen 3 weken knuffelen en picknicken?
Hij mag toch teleurgesteld zijn. Wat moet hij dan doen al zingend de sfeer erin houden. Totdat er iemand uitstapt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
nou inderdaad, Dennis moet nokken met zeiken! Alsof hij heilig is ofzo omdat hij eten heeft meegenomen
Nou, inderdaad zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het immoreel. Mensen tegen elkaar opzetten.
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij mag toch teleurgesteld zijn. Wat moet hij dan doen al zingend de sfeer erin houden. Totdat er iemand uitstapt?
Het gaat mij meer om John die elke keer de boel zit op te naaien. Dat Dennis zo denkt begrijp ik nog wel..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.
Een team wetenschappers van Al-Qaida!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Word zijn vrouw daarvoor ingehuurd ofzo?
Dat zou best kunnen!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Verbal het volgende:
Dat wordt Dennis' derde knak... haalt ie alsnog de samensmelting, heeft Sugar het opgegeven
V.
Hier hebben ze over nagedacht, het duurt 4 dagen zeg ik je! Niet meerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
originele wending....maar het kan idd dagen duren voordat iemand opgeeft......ik denk dat Dennis zit te acteren en dat Iwein, Tatiana en die vlaamsche moeder opgeven.....
Hoezo? Voor die Iwein verandert er niks aan zijn spel. Stil zitten en een beetje van het weer genietenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
originele wending....maar het kan idd dagen duren voordat iemand opgeeft......ik denk dat Dennis zit te acteren en dat Iwein, Tatiana en die vlaamsche moeder opgeven.....
Echt, die gozer heeft teveel klappen tegen zijn bakkes gehad volgens mij. Níet te verstaan. Wel een enorm sympathieke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een team wetenschappers van Al-Qaida!
Het is vast niet mogelijk om daar lang te overleven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hier hebben ze over nagedacht, het duurt 4 dagen zeg ik je! Niet meer
Als hij het speelt is het goed anders moet hij niet zo zeiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.
nogalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef -Willempie- het volgende:
Wat laat Dennis zich kennen, grote waffel de hele tijd en dan hem peren.
Dan lig je eruit zodra je de samensmelting hebt gehaaldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Gaan ze met z'n alle samenwerken. Recht van de sterkste gewoon, elkaar wegpesten. Dat willen we zien.
Bosneger, ja?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Ik snap 'm wel. Ze hebben meer reden gehad om hem te kiezen dan die bosneger.
Waarom? Volgens mij zette die bosnegert zich harder in als Dennis.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
Die overigens wel een uitmuntend gebit heeft om een watermeloen te eten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
dat kan Sugar alleenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:03 schreef Guanabana het volgende:
Hij snapt het spel niet eens. Hij kan alleen incasseren.
dat zullen we nooit wetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:04 schreef Tim86 het volgende:
Onzin dat Dennis zo blijft zeiken over die stemming. Ze wisten niet eens dat dit de proef zou worden..anders hadden ze bijna zeker anders gestemd.
dennis, is that you?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef Guanabana het volgende:
dat is wat ik dachtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:06 schreef Ambrosius het volgende:
Of is het een tactiek van John om Dennis er te houden? Kan ook goed.
Ik heb bij die hork op school gezeten... was een vriendinnetje van een goede maat van me... Wat een arrogante kutkabouter.quote:
Dat was wat ik hooptequote:
op negeermodusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:08 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb da kleine bananes gezie op de grond da!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |