die mogen met zijn tweetjes lekker vertrekken, en Iwien meenemenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Inx het volgende:
Wat een kinderachtige kneuzen zeg, die John voorop en Dennis (die ik altijd wel sympathiek vond) erbij! Bah!
Inderdaad, dat was gewoon strategisch jezelf indekken omdat je opeens bij de groep komt. Hij doet net alsof 'ie de goedheiligman is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
nou inderdaad, Dennis moet nokken met zeiken! Alsof hij heilig is ofzo omdat hij eten heeft meegenomen
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Shasty het volgende:
Zag gisteren bij zo'n top 25 programma van sbs nog zo'n ruzie uit een eerder seizoen ER, met Tim en zo'n modellenchick, wat een geweldige tv was dat
dat was echt lachen, die Tim was wel wat wereldvreemdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef Shasty het volgende:
Zag gisteren bij zo'n top 25 programma van sbs nog zo'n ruzie uit een eerder seizoen ER, met Tim en zo'n modellenchick, wat een geweldige tv was dat
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het immoreel. Mensen tegen elkaar opzetten.
Fout.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was echt lachen, die Tim was wel wat wereldvreemd
Daar heb je ook een punt jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Nee we gaan zitten kijken naar een programma waarin mensen 3 weken knuffelen en picknicken?
Hij mag toch teleurgesteld zijn. Wat moet hij dan doen al zingend de sfeer erin houden. Totdat er iemand uitstapt?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef MissJ het volgende:
nou inderdaad, Dennis moet nokken met zeiken! Alsof hij heilig is ofzo omdat hij eten heeft meegenomen
Nou, inderdaad zeg.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:52 schreef honkeytonk het volgende:
Ik vind het immoreel. Mensen tegen elkaar opzetten.
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij mag toch teleurgesteld zijn. Wat moet hij dan doen al zingend de sfeer erin houden. Totdat er iemand uitstapt?
Het gaat mij meer om John die elke keer de boel zit op te naaien. Dat Dennis zo denkt begrijp ik nog wel..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.
Een team wetenschappers van Al-Qaida!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Word zijn vrouw daarvoor ingehuurd ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |