Dat zou best kunnen!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:53 schreef Verbal het volgende:
Dat wordt Dennis' derde knak... haalt ie alsnog de samensmelting, heeft Sugar het opgegeven
V.
Hier hebben ze over nagedacht, het duurt 4 dagen zeg ik je! Niet meerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
originele wending....maar het kan idd dagen duren voordat iemand opgeeft......ik denk dat Dennis zit te acteren en dat Iwein, Tatiana en die vlaamsche moeder opgeven.....
Hoezo? Voor die Iwein verandert er niks aan zijn spel. Stil zitten en een beetje van het weer genietenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
originele wending....maar het kan idd dagen duren voordat iemand opgeeft......ik denk dat Dennis zit te acteren en dat Iwein, Tatiana en die vlaamsche moeder opgeven.....
Echt, die gozer heeft teveel klappen tegen zijn bakkes gehad volgens mij. Níet te verstaan. Wel een enorm sympathieke persoonlijkheid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een team wetenschappers van Al-Qaida!
Het is vast niet mogelijk om daar lang te overleven.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:57 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hier hebben ze over nagedacht, het duurt 4 dagen zeg ik je! Niet meer
Als hij het speelt is het goed anders moet hij niet zo zeiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vind ook dat mensen nu te erg tegen Dennis zijn, hij heeft reden om zo te doen.
nogalquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef -Willempie- het volgende:
Wat laat Dennis zich kennen, grote waffel de hele tijd en dan hem peren.
Dan lig je eruit zodra je de samensmelting hebt gehaaldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:58 schreef LudoSanders het volgende:
Gaan ze met z'n alle samenwerken. Recht van de sterkste gewoon, elkaar wegpesten. Dat willen we zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |