Geen idee! Ik had er altijd een beetje haat-liefde verhouding mee.quote:
valt me ook tegen na dat opgehemel van juliequote:
zijn het er 2 of 3?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie onderste foto. Daar krijg ik het deur-deel dus met geen mogelijkheid over het schroefje
Ik zie het al..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie onderste foto. Daar krijg ik het deur-deel dus met geen mogelijkheid over het schroefje
Die al meer. Hoewel ik het alsnog een zout nummer vindquote:
2 stuks. Ik ga eens kijken of het lukt met eerst de onderste erinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn het er 2 of 3?
hoe dan ook die al erinzitten losser schroeven of nog even eruit halen weer
eerst beneden dan boven en dan eventueel in t midden erin klikken
En anders probeer ik ditquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie het al..
Dat pijltje van de helft met 4 gaten, wijst naar de achterkant van de kast zeker? Draai eens om en laat het pijltje naar het deurtje wijzen..
Gezien. Die kan idd veel beter zingen. En een leuke karakterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
kijk, hier krijg ik nou kippevel van!!!
The X Factor 2009 - Lucie Jones - Auditions 3 (itv.com/xfactor)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef -Engel- het volgende:
hello daar.... ik heb nog zo'n 2 minuten op de klok....
maar de groetjes uit timboektoe
Waarom precies? Begrijp me niet verkeerd voor een ongetraind persoon zingt ze aardig weg maar het origineel is echt wel 20 stappen beter gezongen. Of krijg je kippenvel van onbekend meisje zingt best aardig op een podium?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
Dat mijne is het probleemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 stuks. Ik ga eens kijken of het lukt met eerst de onderste erin
[..]
En anders probeer ik dit
veel plezierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef -Engel- het volgende:
hello daar.... ik heb nog zo'n 2 minuten op de klok....
maar de groetjes uit timboektoe
Ik denk dat het hem meer om het succes-verhaal gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom precies? Begrijp me niet verkeerd voor een ongetraind persoon zingt ze aardig weg maar het origineel is echt wel 20 stappen beter gezongen. Of krijg je kippenvel van onbekend meisje zingt best aardig op een podium?
Kippenvel!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
Maar zo stond ie niet in de manualquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat mijne is het probleem![]()
Je hebt ze verkeerd om, die uitstukkende stukjes ijzer, daarvan moet het langere deel aan de kant van het deurtje zitten.. Het pijltje wijst dan naar buiten
Te gemaakt vind ik. Doe mij maar het origineelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
Ik heb gewoon hier in mijn kast gekeken hoe ze zitten, en vergelijken met je foto'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar zo stond ie niet in de manual
Ze zitten nu wel idd
-Engel- in Maltaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
Barbusse is in NL of -Engel- op Malta?
Of het orgineel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Godtje het volgende:
Misschien willen jullie hem van Herman.![]()
IN?quote:
Nice!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat STING zegt![]()
Het is hier 26graden, superzonnig en ik ben zelfs bruin geworden
hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat STING zegt![]()
Het is hier 26graden, superzonnig en ik ben zelfs bruin geworden
Ik vind het eigenlijk wel meer een Herman-nummer jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Godtje het volgende:
Misschien willen jullie hem van Herman.![]()
Afhangen? 2 mensen? Elektrisch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beste met 2 mensen doen.... en zo'n elc. schroefding
Ik zeg...... regelen.....quote:
*zoekt vrijwilliger*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beste met 2 mensen doen.... en zo'n elc. schroefding
Dat is toch de was ophangen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Afhangen? 2 mensen? Elektrisch?
Enig idee wat afhangen is?
Deurtjes zo afstellen dat ze goed sluiten, recht enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Guns and rose live and let die.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ken maar weinig covers die beter zijn dan het origineel.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
haha![]()
En nu je terug komt als bruine is Geert aan de macht en kom je er niet meer in!
haha
Working on thatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg...... regelen.....![]()
Oja als je geen uitgaangsbeest ben moet je geen hotel in paceville nemen......ik zit hier best goed
Weinig is niet geen een. Nu ben ik wel benieuwd welke cover je beter vindt dan het origineelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever Jolenequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te gemaakt vind ik. Doe mij maar het origineel
deur goed hangen toch?????quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is precisie werk dus elektrisch en 2 mensen? Why?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Deurtjes zo afstellen dat ze goed sluiten, recht enzo.
Dat heet toch gewoon afhangen?
Bij deze vind ik het wel een close callquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
metallica, Whiskey in the jar....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Guns and rose live and let die.![]()
vs
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever Jolene
Dat is een Iers volksliedje en door veel te veel bands gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
metallica, Whiskey in the jar.....
Lijkt mij voor onze malta man geen probleem (vul ik ff in....) die zegt hier og wel een tijdje te willen verblijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Working on thatMaar kan waarschijnlijk pas in januari ofzo
Ik ook maar gaat het origineel zeker niet voorbij voor mij.quote:
Kom niet aan Dolly hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever Jolene
whehe ik moest lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
haha![]()
En nu je terug komt als bruine is Geert aan de macht en kom je er niet meer in!
haha
Ja, maar de Metallica versie is gewoon heerlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een Iers volksliedje en door veel te veel bands gedaan.
Nee, dat nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook maar gaat het origineel zeker niet voorbij voor mij.
The Edge heeft hem ook gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar de Metallica versie is gewoon heerlijk.
Disturbed heeft ook een paar hele lekkere covers, beter dan ht origineel, mwah, maar het stampt wel.
Ik zie nu pas je sig, vandaar dat ze in mijn fobo kwam postenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
The Edge heeft hem ook gedaan
Hi Dawg....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:38 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe ik moest lachen.
buenas tardes
Ja, dat is er wel eentje.quote:
Zie boven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef MissMSX het volgende:
Weinig is niet geen een. Nu ben ik wel benieuwd welke cover je beter vindt dan het origineel
Tori Amos heeft er een paar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je sig, vandaar dat ze in mijn fobo kwam posten.
Op zich lukt het ook wel hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is precisie werk dus elektrisch en 2 mensen? Why?
Ik heb niks met Bob Dylanquote:
Is ook vast geen probleemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt mij voor onze malta man geen probleem (vul ik ff in....) die zegt hier og wel een tijdje te willen verblijven
Goed bezig!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich lukt het ook wel hierHoef alleen de hoogte wat te verstellen nu
ik zeg.... zoek een moment... check die vakantiesites... en regel hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
Is ook vast geen probleemIk wil alleen liever wat eerder
Nu alweer toe aan vakantie
Jups. En een kapstok. Maar die laatste lukt me zelf wel dit weekend, als ik even een boor kan regelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bezig!
Dan dat keukending nog, en de spullen voor je douche?
Ben nu officieel verhuisd ingeschreven trouwens![]()
Kan vanaf morgen eindelijk parkeervergunning regelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zeg.... zoek een moment... check die vakantiesites... en regel het
Heb je toevallig een nieuw huisje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jups. En een kapstok. Maar die laatste lukt me zelf wel dit weekend, als ik even een boor kan regelen
En gefeli!!
Vergeet een waterpas nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jups. En een kapstok. Maar die laatste lukt me zelf wel dit weekend, als ik even een boor kan regelen
En gefeli!!
En zeg dan niet gipswandje want dan krijg je heeeeeeeeel andere pluggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vergeet een waterpas niet![]()
En ik zou even naar de bouwmarkt gaan om te vragen voor pluggen die blijven zitten in die gipsblokken
Ja, het zijn idd gipsBLOKKEN. En zo poreus als de pleurisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zeg dan niet gipswandje want dan krijg je heeeeeeeeel andere pluggen
Ook ervaring mee?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die met die kabouter bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Schroef zit anders keivast toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, het zijn idd gipsBLOKKEN. En zo poreus als de pleuris
Neequote:
Ik heb altijd de pech dat ik de enige net nieuwe zaterdag medewerker die het verschil tussen een kwast en een boormachine niet eens weet tref.quote:
Zo poreus dat de pluggen er bij een klein beetje gewicht uitflikkerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schroef zit anders keivast toch?
Doe jij dat maar, ik heb betere dingen te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb altijd de pech dat ik de enige net nieuwe zaterdag medewerker die het verschil tussen een kwast en een boormachine niet eens weet tref.
Ga zo'n jochie dan maar eens uitleggen dat een gipswandje iets anders is dan gipsblokken.
Ja, dat eerste stuk is klote, vooral voor normale pluggen is het niet te doen, daarom speciale halenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo poreus dat de pluggen er bij een klein beetje gewicht uitflikkeren
Ben naar een andere winkel gegaan toen. Had er geen zin in om het uit te leggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij dat maar, ik heb betere dingen te doen
Ik begin elke dag met hetzelfde liedje, al jaren!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef dawg het volgende:
ik begin al anderhalve week mijn dag met hetzelfde nummer. gaat vervelen zou je denken maar eigenlijk helemaal niet.
Prima te doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef dawg het volgende:
ik begin al anderhalve week mijn dag met hetzelfde nummer. gaat vervelen zou je denken maar eigenlijk helemaal niet.
Wat heb je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Master-Mind het volgende:
old skool Beemer
Je weet welke vraag dan gaat komen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begin elke dag met hetzelfde liedje, al jaren!
Ja, dat kan ook natuurlijk, maar zo leert die jongen toch niets bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben naar een andere winkel gegaan toen. Had er geen zin in om het uit te leggen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij deze vind ik het wel een close call
Ik heb lefquote:
daar zat ik op te wachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je weet welke vraag dan gaat komen.
Dat vind ik dan weer niks.quote:
Soort egoboost op de vroege morgenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:01 schreef rival het volgende:
[..]
daar zat ik op te wachten
hier niet alleen het liedje, maar met bijbehorende uitleg
ah daar ben jequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef dawg het volgende:
e30 325i `86quote:
quote:
dat kan beter he, dat goedmakertje.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ah daar ben je
als je iemand om 3 uur snachts kan wakker maken en dan nog een vrolijke toon krijgt en een dikke![]()
dan mag een goedmakertje best![]()
Wat een geile verzamelingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:05 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
e30 325i `86
e24 635i `81
e23 745i Turbo`78
e21 323i `79
Ging om de 635 csi
Dit nummer maakt me altijd aan het lachen, gewoon omdat Devinquote:
Krijg je zin om centjes te verdienen hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Soort egoboost op de vroege morgen
tsktskquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dat kan beter he, dat goedmakertje.
even luisteren
Chamillionairequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef Huppelmuts het volgende:
En weinig rappers die "durven" te zingen.
Sta je ook voor de spiegel tegen jezelf te praten dat je zo goed, leuk, lekker, geweldig bent enz?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Krijg je zin om centjes te verdienen he
Eensquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef Godtje het volgende:
We hadden het net over talentenshows. Nu hebben we ook elk jaar FOK! idols ding, De winnaar van dit jaar vond ik echt goed gedaan.![]()
Menno
Koopaquote:
toen heb ik anderhalf uur van mijn tijd aan jou besteedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk
toen jij mij om 3 uur snachts wakker belde heb ik ook geen goedmakertje gehad![]()
echt mannen, die zijn ook nooit tevreden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef dawg het volgende:
[..]
toen heb ik anderhalf uur van mijn tijd aan jou besteed
ongeveer, weet het niet precies meer
ik verzin wel wat oki?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
zo kan je t ook bekijken natuurlijk
Yes m30 +/- 218 PK +Spaghetti maar zou graag een m49 raceblok er ooit in willen leggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een geile verzameling![]()
Ik heb daar nog het motorblok van liggen, is een M30 toch?
Nee, dat weet ik toch alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta je ook voor de spiegel tegen jezelf te praten dat je zo goed, leuk, lekker, geweldig bent enz?
Mooi anders wil ik het je wel ff smsen morgenochtend hoorquote:
uhu, zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je doet t er maar mee was fucking 1 smsje
SMSquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders wil ik het je wel ff smsen morgenochtend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan maak ik een deal met je...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu, zo makkelijk kom je er niet vanaf
Die heb ik dus los liggen, misschien een reserve nodig?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Yes m30 +/- 218 PK
Zag ook Alfisten hier maar Alfa is toch geen auto..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
SMS![]()
2009 belde ze willen hun communicatiemiddel terug.
Als jij mij een smartphone geeft zodat ik ook hip en modern kan smsen is het probleem opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoe is het zaterdag eigenlijk afgelopen op het circuit?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik dus los liggen, misschien een reserve nodig?
Gekocht voor mijn e30 maar ben voor een m52 gegaan
Die auto's moeten er ook zijn, hebben we wat voorbij te rijden toch
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij mij een smartphone geeft zodat ik ook hip en modern kan smsen is het probleem opgelostGeven? Geven? Je krijgt al kinderbijslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme ik moest lachen, veel te hard ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geven? Geven? Je krijgt al kinderbijslag.
we zullen wel zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan maak ik een deal met je...
de volgende keer dan doe ik met je mee
MasterMind geeft gas en zwaait naar de alfisten die door Rival en M-M worden ingehaald of als het niets is..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Master-Mind het volgende:
Rival dit is mijn wens..
racemotor (M49), die met een 24-kleps cilinderkop als zuigermotor 485 pk (357 kW) en met turbocompressor 800 pk (588 kW) aan vermogen levert
Maar dan![]()
zonder Turbocompressor....
Ik vond laatst dit clipje van een Braziliaans gast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef Godtje het volgende:
We hadden het net over talentenshows. Nu hebben we ook elk jaar FOK! idols ding, De winnaar van dit jaar vond ik echt goed gedaan.![]()
Menno
Fanboys.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef Master-Mind het volgende:
MasterMind geeft gas en zwaait naar de alfisten die door Rival en M-M worden ingehaald of als het niets is..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Heel veel Youtube filmpjes, dus je zult je hier vast erg thus voelen
hmmquote:
16-10quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het zaterdag eigenlijk afgelopen op het circuit?
Het is gelijk duidelijk waarom jij in singles zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
MasterMind geeft gas en zwaait naar de alfisten die door Rival en M-M worden ingehaald of als het niets is..
Je weet het zoals altijd weer goed te verwoorden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gelijk duidelijk waarom jij in singles zit.
Was ook meer gericht aan Cue en daarnaast cynisch gericht aan de mensen die het in hun hoofd halen om 'vertel eens iets leuks' in een gesprek te gebruikenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben even niet de aangegeven persoon om vermaeck te brengen
Ik zie daar een datum inquote:
Net alsof ik dat wel kanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Was ook meer gericht aan Cue en daarnaast cynisch gericht aan de mensen die het in hun hoofd halen om 'vertel eens iets leuks' in een gesprek te gebruiken![]()
Enne, why not?
Wel want het gaat over racen en de race was de 2dequote:
deed ik ook een beetje tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Was ook meer gericht aan Cue en daarnaast cynisch gericht aan de mensen die het in hun hoofd halen om 'vertel eens iets leuks' in een gesprek te gebruiken![]()
Enne, why not?
Dan vier ik mn verjaardagquote:
Wie so??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gelijk duidelijk waarom jij in singles zit.
Nu je het zo zegt ja, maar het scheelt een hoop dat je niet die bewoording gebruiktequote:
pfew gelukkig dan maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt ja, maar het scheelt een hoop dat je niet die bewoording gebruikte
Maar het zij je vergeven.
good for you!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten trouwens, ik ga niet naar het condoleren en ook niet naar de begrafenis/crematie (geen idee) van mijn opa.
Ja als ze nieuw zijn misschien. Half Tongelre rijd rond in een BMW en dat is nou niet iets positiefs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
Beemers zijn babe magnets
Ik vind sommige beemers wel mooi. Maar de bestuurders zijn vaak asociale, onbeschofte, egoïstische randdebielenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
* STING gooit Duimelot over de kniequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pfew gelukkig dan maar
maar hey.... vertel eens iets leuks?
oehquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING gooit Duimelot over de knie
Dus tochquote:
Ik heb je gezien!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Lotusss het volgende:
[invisible mode]
* Lotusss sluipt weer weg
[/invisible mode]
Your choicequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten trouwens, ik ga niet naar het condoleren en ook niet naar de begrafenis/crematie (geen idee) van mijn opa.
Weten we ook gelijk je doelgroep.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
Wie so??
Praat me niet over knieenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING gooit Duimelot over de knie
de oude modellen die wij rijden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
Cake bak ik zelf wel!quote:
Moet ik ineens denken aan die vriend met die s2000. Toen hij hem net had reden ze in de buurt van een VMBO en stopten. In no time stond het vol met van die breezers rond de auto.quote:
Ga jij wel voor je licentie?quote:
toen heb jij ook direct zo'n auto aangeschaft!?!?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moet ik ineens denken aan die vriend met die s2000. Toen hij hem net had reden ze in de buurt van een VMBO en stopten. In no time stond het vol met van die breezers rond de auto.
whehequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen heb jij ook direct zo'n auto aangeschaft!?!?
ohnee vmbo.... my bad
Mja, ze doen het vooral goed bij kampers en murken. En dus ook bij de vrouwtjes die daarop vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij je licentie hebt kom ik een keer kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik zo rond de 1500 opzij heb... zit ongeveer op de helft nu
Ja, met als bonus dat ik met de vriendin van mijn opa moet praten. Nee bedanktquote:
zal ik je en stukje cake opsturen, helemaal gratisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, met als bonus dat ik met de vriendin van mijn opa moet praten. Nee bedankt
Kijk, goed alternatief!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
zal ik je en stukje cake opsturen, helemaal gratis
daar heb ik toch al 3 poesjes voor lieve schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij je licentie hebt kom ik een keer kijken![]()
Nee ik ga geen pitspoes spelen dan want geen figuur voor
Top.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik toch al 3 poesjes voor lieve schat
Kleffe begrafenis-cake natuurlijk! Want dat mis ik dan. En slappe koffie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef Duimelot het volgende:
chocolade, gewone plek cake of space?
Verslaafdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ookal is hier geen fuck te beleven
toch nog ff blijven rondhangen
Oh, joy, daar mag ik ook aan volgende week...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kleffe begrafenis-cake natuurlijk! Want dat mis ik dan. En slappe koffie.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, joy, daar mag ik ook aan volgende week...
Nee, als een vrouw wat met me wil vanwege mijn auto kan ze oprotten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen heb jij ook direct zo'n auto aangeschaft!?!?
ohnee vmbo.... my bad
Oppervlakkige zeikwijven zijn datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, als een vrouw wat met me wil vanwege mijn auto kan ze oprotten.
Dat soort vrouwen zit ik niet op te wachten.
moet ik die koffie ook opsturen of zal ik de cake er vast in soppen en dan alleen de cake sturen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kleffe begrafenis-cake natuurlijk! Want dat mis ik dan. En slappe koffie.
Gecondoleerd. Dichtbij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
ik heb een eigen auto ik wil liever ergens anders op rijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, als een vrouw wat met me wil vanwege mijn auto kan ze oprotten.
Dat soort vrouwen zit ik niet op te wachten.
gecondoleerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gadverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Duimelot het volgende:
moet ik die koffie ook opsturen of zal ik de cake er vast in soppen en dan alleen de cake sturen?
Sterktequote:
leuk woordgebruikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
wel triets enzo maar wat een dooddoener voor t topic
niet veel wilds hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
En welke wilde plannen hebben de singles dit weekend?
Hoe is het eigenlijk met Ang3l? Is die al een zenuwinzinking nabij omdat hij de juiste outfit niet kan vinden?
Wel interesse om met mijn pookje te schakelen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een eigen auto ik wil liever ergens anders op rijden
Je hebt geen tijd meer voor je bijbaan of ging je ook prive met haar omquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet veel wilds hierff bij n vriend langs, en verder n boel huiswerken.
Oh en mn bijbaanbazin is boos op me omdat ik geen tijd meer voor haar hebtja kan t ook niet helpen heur
ik ga een poging wagen komend weekend niet meer in zelfmedelijde te verzuipenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Ang3l? Is die al een zenuwinzinking nabij omdat hij de juiste outfit niet kan vinden?
Kinderfeestje op zaterdag. Zoontje van een vriend van me is jarig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wel interesse om met mijn pookje te schakelen?
quote:
Morgenavond een avondje bij mijn beste vriendinnetje op de bank, zaterdag/zondag misschien naar mijn oma, even bij mijn ouders langs, verder weinig spannends...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Visjes/Eendjes voeren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
ik ga een poging wagen komend weekend niet meer in zelfmedelijde te verzuipen![]()
en geen idee
oh gewoon puur werk, ik ben flexer dus ze bellen me als ze omhoog zitten. En ik heb nu dus al twintig keer nee gezegd en nu is ze beledigdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd meer voor je bijbaan of ging je ook prive met haar om![]()
Hoe moet ik het zien?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Och lieverd tochquote:
briefgeld kan er toch wel in?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef Yuki het volgende:
Kan merken dat ik niet gewend ben aan parkeren
Geen geld op de chipknip en alleen briefgeld bij me
Ik deed juist een poging het topic een vrolijke kant op de krijgen dus ik ga lekker niet zeggen wat ik ga doen dit weekendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Morgenavond een avondje bij mijn beste vriendinnetje op de bank, zaterdag/zondag misschien naar mijn oma, even bij mijn ouders langs, verder weinig spannends...
En jij?
Morgen diploma uitreiking, uit eten en hopelijk even de stad inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Nope. Munten of chip. Is zo'n prepaid automaatquote:
kotsen bij t kots/ diaree ruimen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn Varken is ziek en daardoor heb ik overgegeven![]()
Oh, happy happy, joy joy![]()
dat is beterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Munten of chip. Is zo'n prepaid automaat
Gelukkig mocht ik op t terrein parkerengratis
dat kots ruimen was het probleem niet.. Toen hoorde ik dr spetteren in de kattenbak, en die lucht alleen al werkte op mn reflexen :'')quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kotsen bij t kots/ diaree ruimen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kots ruimen was het probleem niet.. Toen hoorde ik dr spetteren in de kattenbak, en die lucht alleen al werkte op mn reflexen :'')
Nadat ik had overgegeven ben ik eerst naar de blokker gefietst om wierook te halen
ik heb nog nooit diaree zo vinden stinkenquote:
het is dan ook van een kat he is net even wat anders denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nog nooit diaree zo vinden stinken
Maar waar het vandaan komt.. Ik heb werkelijk geen idee
bevestigingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toen hoorde ik dr spetteren in de kattenbak, en die lucht alleen al werkte op mn reflexen :'')
Oohquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik deed juist een poging het topic een vrolijke kant op de krijgen dus ik ga lekker niet zeggen wat ik ga doen dit weekend
de rattensnoepjes die kwijt waren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar waar het vandaan komt.. Ik heb werkelijk geen idee
En ik had al helemaal een beeld van een varken op een kattenbakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is dan ook van een kat he is net even wat anders denk ik
en ben blij dat dat op de bak was en niet op je schone wasgoed
Ghehe thnxquote:
Babesquote:
oh ja je bent weer nieuw hier hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef STING het volgende:
[..]
En ik had al helemaal een beeld van een varken op een kattenbak![]()
verdomd.. Nu je het zegt.. Dat nieuwe bakje is wegquote:
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verdomd.. Nu je het zegt.. Dat nieuwe bakje is weg
Is dat gif? Dan zou ik snel richting dierenarts gaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
verdomd.. Nu je het zegt.. Dat nieuwe bakje is weg
jawelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent nu toch niet serieus he??
Ik voer mijn Lurch toch geen gif?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Is dat gif? Dan zou ik snel richting dierenarts gaan
Vanille! Zeker weten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Tevens zal ik mn huis naar vanille laten ruiken of lavendel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Welquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Babes
Dus geen Anita's
Juist die ouwe modellen zijn het mooist...
Heb toch altijd hele mooie vriendinnen gehad..
En die vonden zo'n Beemer geweldig...
Ze kozen voor mij en niet voor de auto en breezers brrrr.....
Mijn laatste ex love's Beemers en ze reed beter dan menig man ....
Super sexy mooie chic in ouwe Beemer ...love
ja, van die aardbeienyoghurt snoepjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhh echte snoepjes voor een echte rat?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanille! Zeker weten.Wat zij zegt, maar dan andersom, vanilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
ohja jij hebt ratten voor je plezierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik voer mijn Lurch toch geen gif?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vanille! Zeker weten.Mijn huis ruikt nu ook naar vanilleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een beetje poeplucht
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
ik eet mezelf ook weleens misselijk met aardbeiensnoepjesquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, van die aardbeienyoghurt snoepjes
Teveel vanille vind ik ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
Wat zij zegt, maar dan andersom, vanille
nog maar 1quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ohja jij hebt ratten voor je plezier
oh dan schijt ie et wel kwijt
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat zij zegt, maar dan andersom, vanille
Niks mis met ratten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
ohja jij hebt ratten voor je plezier
oh dan schijt ie et wel kwijt
Ik moet zeggen, die dingen smaken nog best goed ook, dus snap dat ze ze opgegeten heeftquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:35 schreef rival het volgende:
[..]
ik eet mezelf ook weleens misselijk met aardbeiensnoepjes
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wel
voor
elke
zin
een
andere
regel
gebruiken