Geen idee! Ik had er altijd een beetje haat-liefde verhouding mee.quote:
valt me ook tegen na dat opgehemel van juliequote:
zijn het er 2 of 3?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie onderste foto. Daar krijg ik het deur-deel dus met geen mogelijkheid over het schroefje
Ik zie het al..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie onderste foto. Daar krijg ik het deur-deel dus met geen mogelijkheid over het schroefje
Die al meer. Hoewel ik het alsnog een zout nummer vindquote:
2 stuks. Ik ga eens kijken of het lukt met eerst de onderste erinquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zijn het er 2 of 3?
hoe dan ook die al erinzitten losser schroeven of nog even eruit halen weer
eerst beneden dan boven en dan eventueel in t midden erin klikken
En anders probeer ik ditquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zie het al..
Dat pijltje van de helft met 4 gaten, wijst naar de achterkant van de kast zeker? Draai eens om en laat het pijltje naar het deurtje wijzen..
Gezien. Die kan idd veel beter zingen. En een leuke karakterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
kijk, hier krijg ik nou kippevel van!!!
The X Factor 2009 - Lucie Jones - Auditions 3 (itv.com/xfactor)
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef -Engel- het volgende:
hello daar.... ik heb nog zo'n 2 minuten op de klok....
maar de groetjes uit timboektoe
Waarom precies? Begrijp me niet verkeerd voor een ongetraind persoon zingt ze aardig weg maar het origineel is echt wel 20 stappen beter gezongen. Of krijg je kippenvel van onbekend meisje zingt best aardig op een podium?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
Dat mijne is het probleemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 stuks. Ik ga eens kijken of het lukt met eerst de onderste erin
[..]
En anders probeer ik dit
veel plezierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:23 schreef -Engel- het volgende:
hello daar.... ik heb nog zo'n 2 minuten op de klok....
maar de groetjes uit timboektoe
Ik denk dat het hem meer om het succes-verhaal gaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Waarom precies? Begrijp me niet verkeerd voor een ongetraind persoon zingt ze aardig weg maar het origineel is echt wel 20 stappen beter gezongen. Of krijg je kippenvel van onbekend meisje zingt best aardig op een podium?
Kippenvel!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
Maar zo stond ie niet in de manualquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat mijne is het probleem![]()
Je hebt ze verkeerd om, die uitstukkende stukjes ijzer, daarvan moet het langere deel aan de kant van het deurtje zitten.. Het pijltje wijst dan naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |