Wie so??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gelijk duidelijk waarom jij in singles zit.
Nu je het zo zegt ja, maar het scheelt een hoop dat je niet die bewoording gebruiktequote:
pfew gelukkig dan maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt ja, maar het scheelt een hoop dat je niet die bewoording gebruikte
Maar het zij je vergeven.
good for you!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten trouwens, ik ga niet naar het condoleren en ook niet naar de begrafenis/crematie (geen idee) van mijn opa.
Ja als ze nieuw zijn misschien. Half Tongelre rijd rond in een BMW en dat is nou niet iets positiefs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
Beemers zijn babe magnets
Ik vind sommige beemers wel mooi. Maar de bestuurders zijn vaak asociale, onbeschofte, egoïstische randdebielenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
* STING gooit Duimelot over de kniequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pfew gelukkig dan maar
maar hey.... vertel eens iets leuks?
oehquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING gooit Duimelot over de knie
Dus tochquote:
Ik heb je gezien!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Lotusss het volgende:
[invisible mode]
* Lotusss sluipt weer weg
[/invisible mode]
Your choicequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten trouwens, ik ga niet naar het condoleren en ook niet naar de begrafenis/crematie (geen idee) van mijn opa.
Weten we ook gelijk je doelgroep.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
Wie so??
Praat me niet over knieenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING gooit Duimelot over de knie
de oude modellen die wij rijden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
Cake bak ik zelf wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |