Fanboys.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef Master-Mind het volgende:
MasterMind geeft gas en zwaait naar de alfisten die door Rival en M-M worden ingehaald of als het niets is..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Heel veel Youtube filmpjes, dus je zult je hier vast erg thus voelen
hmmquote:
16-10quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe is het zaterdag eigenlijk afgelopen op het circuit?
Het is gelijk duidelijk waarom jij in singles zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:18 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
MasterMind geeft gas en zwaait naar de alfisten die door Rival en M-M worden ingehaald of als het niets is..
Je weet het zoals altijd weer goed te verwoorden.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gelijk duidelijk waarom jij in singles zit.
Was ook meer gericht aan Cue en daarnaast cynisch gericht aan de mensen die het in hun hoofd halen om 'vertel eens iets leuks' in een gesprek te gebruikenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik ben even niet de aangegeven persoon om vermaeck te brengen
Ik zie daar een datum inquote:
Net alsof ik dat wel kanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Was ook meer gericht aan Cue en daarnaast cynisch gericht aan de mensen die het in hun hoofd halen om 'vertel eens iets leuks' in een gesprek te gebruiken![]()
Enne, why not?
Wel want het gaat over racen en de race was de 2dequote:
deed ik ook een beetje tochquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:23 schreef STING het volgende:
[..]
Was ook meer gericht aan Cue en daarnaast cynisch gericht aan de mensen die het in hun hoofd halen om 'vertel eens iets leuks' in een gesprek te gebruiken![]()
Enne, why not?
Dan vier ik mn verjaardagquote:
Wie so??quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Het is gelijk duidelijk waarom jij in singles zit.
Nu je het zo zegt ja, maar het scheelt een hoop dat je niet die bewoording gebruiktequote:
pfew gelukkig dan maarquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef STING het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt ja, maar het scheelt een hoop dat je niet die bewoording gebruikte
Maar het zij je vergeven.
good for you!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten trouwens, ik ga niet naar het condoleren en ook niet naar de begrafenis/crematie (geen idee) van mijn opa.
Ja als ze nieuw zijn misschien. Half Tongelre rijd rond in een BMW en dat is nou niet iets positiefs.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
Beemers zijn babe magnets
Ik vind sommige beemers wel mooi. Maar de bestuurders zijn vaak asociale, onbeschofte, egoïstische randdebielenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
* STING gooit Duimelot over de kniequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
pfew gelukkig dan maar
maar hey.... vertel eens iets leuks?
oehquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING gooit Duimelot over de knie
Dus tochquote:
Ik heb je gezien!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:21 schreef Lotusss het volgende:
[invisible mode]
* Lotusss sluipt weer weg
[/invisible mode]
Your choicequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb besloten trouwens, ik ga niet naar het condoleren en ook niet naar de begrafenis/crematie (geen idee) van mijn opa.
Weten we ook gelijk je doelgroep.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
Wie so??
Praat me niet over knieenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
* STING gooit Duimelot over de knie
de oude modellen die wij rijden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:26 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Wie so??
Cake bak ik zelf wel!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |