toen heb ik anderhalf uur van mijn tijd aan jou besteedquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tsktsk
toen jij mij om 3 uur snachts wakker belde heb ik ook geen goedmakertje gehad![]()
echt mannen, die zijn ook nooit tevreden
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef dawg het volgende:
[..]
toen heb ik anderhalf uur van mijn tijd aan jou besteed
ongeveer, weet het niet precies meer
ik verzin wel wat oki?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:09 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
zo kan je t ook bekijken natuurlijk
Yes m30 +/- 218 PK +Spaghetti maar zou graag een m49 raceblok er ooit in willen leggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef rival het volgende:
[..]
Wat een geile verzameling![]()
Ik heb daar nog het motorblok van liggen, is een M30 toch?
Nee, dat weet ik toch alquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sta je ook voor de spiegel tegen jezelf te praten dat je zo goed, leuk, lekker, geweldig bent enz?
Mooi anders wil ik het je wel ff smsen morgenochtend hoorquote:
uhu, zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je doet t er maar mee was fucking 1 smsje
SMSquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi anders wil ik het je wel ff smsen morgenochtend hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan maak ik een deal met je...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:14 schreef dawg het volgende:
[..]
uhu, zo makkelijk kom je er niet vanaf
Die heb ik dus los liggen, misschien een reserve nodig?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:11 schreef Master-Mind het volgende:
[..]
Yes m30 +/- 218 PK
Zag ook Alfisten hier maar Alfa is toch geen auto..
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
SMS![]()
2009 belde ze willen hun communicatiemiddel terug.
Als jij mij een smartphone geeft zodat ik ook hip en modern kan smsen is het probleem opgelostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Hoe is het zaterdag eigenlijk afgelopen op het circuit?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Die heb ik dus los liggen, misschien een reserve nodig?
Gekocht voor mijn e30 maar ben voor een m52 gegaan
Die auto's moeten er ook zijn, hebben we wat voorbij te rijden toch
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij mij een smartphone geeft zodat ik ook hip en modern kan smsen is het probleem opgelostGeven? Geven? Je krijgt al kinderbijslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verdomme ik moest lachen, veel te hard ookquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Geven? Geven? Je krijgt al kinderbijslag.
we zullen wel zienquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:15 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan maak ik een deal met je...
de volgende keer dan doe ik met je mee
MasterMind geeft gas en zwaait naar de alfisten die door Rival en M-M worden ingehaald of als het niets is..quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:16 schreef Master-Mind het volgende:
Rival dit is mijn wens..
racemotor (M49), die met een 24-kleps cilinderkop als zuigermotor 485 pk (357 kW) en met turbocompressor 800 pk (588 kW) aan vermogen levert
Maar dan![]()
zonder Turbocompressor....
Ik vond laatst dit clipje van een Braziliaans gast.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:07 schreef Godtje het volgende:
We hadden het net over talentenshows. Nu hebben we ook elk jaar FOK! idols ding, De winnaar van dit jaar vond ik echt goed gedaan.![]()
Menno
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |