Oh, joy, daar mag ik ook aan volgende week...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kleffe begrafenis-cake natuurlijk! Want dat mis ik dan. En slappe koffie.
Gecondoleerd!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, joy, daar mag ik ook aan volgende week...
Nee, als een vrouw wat met me wil vanwege mijn auto kan ze oprotten.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen heb jij ook direct zo'n auto aangeschaft!?!?
ohnee vmbo.... my bad
Oppervlakkige zeikwijven zijn datquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, als een vrouw wat met me wil vanwege mijn auto kan ze oprotten.
Dat soort vrouwen zit ik niet op te wachten.
moet ik die koffie ook opsturen of zal ik de cake er vast in soppen en dan alleen de cake sturen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Kleffe begrafenis-cake natuurlijk! Want dat mis ik dan. En slappe koffie.
Gecondoleerd. Dichtbij?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
ik heb een eigen auto ik wil liever ergens anders op rijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:47 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, als een vrouw wat met me wil vanwege mijn auto kan ze oprotten.
Dat soort vrouwen zit ik niet op te wachten.
gecondoleerdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gadverquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Duimelot het volgende:
moet ik die koffie ook opsturen of zal ik de cake er vast in soppen en dan alleen de cake sturen?
Sterktequote:
leuk woordgebruikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:59 schreef Duimelot het volgende:
wel triets enzo maar wat een dooddoener voor t topic
niet veel wilds hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
En welke wilde plannen hebben de singles dit weekend?
Hoe is het eigenlijk met Ang3l? Is die al een zenuwinzinking nabij omdat hij de juiste outfit niet kan vinden?
Wel interesse om met mijn pookje te schakelen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb een eigen auto ik wil liever ergens anders op rijden
Je hebt geen tijd meer voor je bijbaan of ging je ook prive met haar omquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
niet veel wilds hierff bij n vriend langs, en verder n boel huiswerken.
Oh en mn bijbaanbazin is boos op me omdat ik geen tijd meer voor haar hebtja kan t ook niet helpen heur
ik ga een poging wagen komend weekend niet meer in zelfmedelijde te verzuipenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Ang3l? Is die al een zenuwinzinking nabij omdat hij de juiste outfit niet kan vinden?
Kinderfeestje op zaterdag. Zoontje van een vriend van me is jarig.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |