Moet ik ineens denken aan die vriend met die s2000. Toen hij hem net had reden ze in de buurt van een VMBO en stopten. In no time stond het vol met van die breezers rond de auto.quote:
Ga jij wel voor je licentie?quote:
toen heb jij ook direct zo'n auto aangeschaft!?!?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Moet ik ineens denken aan die vriend met die s2000. Toen hij hem net had reden ze in de buurt van een VMBO en stopten. In no time stond het vol met van die breezers rond de auto.
whehequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
toen heb jij ook direct zo'n auto aangeschaft!?!?
ohnee vmbo.... my bad
Mja, ze doen het vooral goed bij kampers en murken. En dus ook bij de vrouwtjes die daarop vallen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als jij je licentie hebt kom ik een keer kijkenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik zo rond de 1500 opzij heb... zit ongeveer op de helft nu
Ja, met als bonus dat ik met de vriendin van mijn opa moet praten. Nee bedanktquote:
zal ik je en stukje cake opsturen, helemaal gratisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, met als bonus dat ik met de vriendin van mijn opa moet praten. Nee bedankt
Kijk, goed alternatief!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
zal ik je en stukje cake opsturen, helemaal gratis
daar heb ik toch al 3 poesjes voor lieve schatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als jij je licentie hebt kom ik een keer kijken![]()
Nee ik ga geen pitspoes spelen dan want geen figuur voor
Top.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef rival het volgende:
[..]
daar heb ik toch al 3 poesjes voor lieve schat
Kleffe begrafenis-cake natuurlijk! Want dat mis ik dan. En slappe koffie.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:42 schreef Duimelot het volgende:
chocolade, gewone plek cake of space?
Verslaafdequote:Op donderdag 7 oktober 2010 13:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en ookal is hier geen fuck te beleven
toch nog ff blijven rondhangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |