Ja dat is precisie werk dus elektrisch en 2 mensen? Why?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Deurtjes zo afstellen dat ze goed sluiten, recht enzo.
Dat heet toch gewoon afhangen?
Bij deze vind ik het wel een close callquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ken maar weinig covers die beter zijn dan het origineel.
metallica, Whiskey in the jar....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
Guns and rose live and let die.![]()
vs
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever Jolene
Dat is een Iers volksliedje en door veel te veel bands gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
metallica, Whiskey in the jar.....
Lijkt mij voor onze malta man geen probleem (vul ik ff in....) die zegt hier og wel een tijdje te willen verblijvenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Working on thatMaar kan waarschijnlijk pas in januari ofzo
Ik ook maar gaat het origineel zeker niet voorbij voor mij.quote:
Kom niet aan Dolly hequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan hoor ik nog liever Jolene
whehe ik moest lachen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
haha![]()
En nu je terug komt als bruine is Geert aan de macht en kom je er niet meer in!
haha
Ja, maar de Metallica versie is gewoon heerlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een Iers volksliedje en door veel te veel bands gedaan.
Nee, dat nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ook maar gaat het origineel zeker niet voorbij voor mij.
The Edge heeft hem ook gedaanquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, maar de Metallica versie is gewoon heerlijk.
Disturbed heeft ook een paar hele lekkere covers, beter dan ht origineel, mwah, maar het stampt wel.
Ik zie nu pas je sig, vandaar dat ze in mijn fobo kwam postenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
The Edge heeft hem ook gedaan
Hi Dawg....quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:38 schreef dawg het volgende:
[..]
whehe ik moest lachen.
buenas tardes
Ja, dat is er wel eentje.quote:
Zie boven.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:35 schreef MissMSX het volgende:
Weinig is niet geen een. Nu ben ik wel benieuwd welke cover je beter vindt dan het origineel
Tori Amos heeft er een paar.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ken maar weinig covers die beter zijn dan het origineel.
Wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie nu pas je sig, vandaar dat ze in mijn fobo kwam posten.
Op zich lukt het ook wel hierquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja dat is precisie werk dus elektrisch en 2 mensen? Why?
Ik heb niks met Bob Dylanquote:
Is ook vast geen probleemquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Lijkt mij voor onze malta man geen probleem (vul ik ff in....) die zegt hier og wel een tijdje te willen verblijven
Goed bezig!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich lukt het ook wel hierHoef alleen de hoogte wat te verstellen nu
ik zeg.... zoek een moment... check die vakantiesites... en regel hetquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
Is ook vast geen probleemIk wil alleen liever wat eerder
Nu alweer toe aan vakantie
Jups. En een kapstok. Maar die laatste lukt me zelf wel dit weekend, als ik even een boor kan regelenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goed bezig!
Dan dat keukending nog, en de spullen voor je douche?
Ben nu officieel verhuisd ingeschreven trouwens![]()
Kan vanaf morgen eindelijk parkeervergunning regelen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:43 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik zeg.... zoek een moment... check die vakantiesites... en regel het
Heb je toevallig een nieuw huisje?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jups. En een kapstok. Maar die laatste lukt me zelf wel dit weekend, als ik even een boor kan regelen
En gefeli!!
Vergeet een waterpas nietquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jups. En een kapstok. Maar die laatste lukt me zelf wel dit weekend, als ik even een boor kan regelen
En gefeli!!
En zeg dan niet gipswandje want dan krijg je heeeeeeeeel andere pluggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vergeet een waterpas niet![]()
En ik zou even naar de bouwmarkt gaan om te vragen voor pluggen die blijven zitten in die gipsblokken
Ja, het zijn idd gipsBLOKKEN. En zo poreus als de pleurisquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zeg dan niet gipswandje want dan krijg je heeeeeeeeel andere pluggen
Ook ervaring mee?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die met die kabouter bedoel je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Schroef zit anders keivast toch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, het zijn idd gipsBLOKKEN. En zo poreus als de pleuris
Neequote:
Ik heb altijd de pech dat ik de enige net nieuwe zaterdag medewerker die het verschil tussen een kwast en een boormachine niet eens weet tref.quote:
Zo poreus dat de pluggen er bij een klein beetje gewicht uitflikkerenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schroef zit anders keivast toch?
Doe jij dat maar, ik heb betere dingen te doenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb altijd de pech dat ik de enige net nieuwe zaterdag medewerker die het verschil tussen een kwast en een boormachine niet eens weet tref.
Ga zo'n jochie dan maar eens uitleggen dat een gipswandje iets anders is dan gipsblokken.
Ja, dat eerste stuk is klote, vooral voor normale pluggen is het niet te doen, daarom speciale halenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo poreus dat de pluggen er bij een klein beetje gewicht uitflikkeren
Ben naar een andere winkel gegaan toen. Had er geen zin in om het uit te leggenquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Doe jij dat maar, ik heb betere dingen te doen
Ik begin elke dag met hetzelfde liedje, al jaren!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef dawg het volgende:
ik begin al anderhalve week mijn dag met hetzelfde nummer. gaat vervelen zou je denken maar eigenlijk helemaal niet.
Prima te doen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef dawg het volgende:
ik begin al anderhalve week mijn dag met hetzelfde nummer. gaat vervelen zou je denken maar eigenlijk helemaal niet.
Wat heb je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:57 schreef Master-Mind het volgende:
old skool Beemer
Je weet welke vraag dan gaat komen.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Ik begin elke dag met hetzelfde liedje, al jaren!
Ja, dat kan ook natuurlijk, maar zo leert die jongen toch niets bijquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ben naar een andere winkel gegaan toen. Had er geen zin in om het uit te leggen
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij deze vind ik het wel een close call
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |