Te gemaakt vind ik. Doe mij maar het origineelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:22 schreef rival het volgende:
kijk, hier krijg ik nou kippevel van!!!
Ik heb gewoon hier in mijn kast gekeken hoe ze zitten, en vergelijken met je foto'squote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar zo stond ie niet in de manual
Ze zitten nu wel idd
-Engel- in Maltaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef Nouk84 het volgende:
Barbusse is in NL of -Engel- op Malta?
Of het orgineel?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Godtje het volgende:
Misschien willen jullie hem van Herman.![]()
IN?quote:
Nice!!quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat STING zegt![]()
Het is hier 26graden, superzonnig en ik ben zelfs bruin geworden
hahaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wat STING zegt![]()
Het is hier 26graden, superzonnig en ik ben zelfs bruin geworden
Ik vind het eigenlijk wel meer een Herman-nummer jaquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:27 schreef Godtje het volgende:
Misschien willen jullie hem van Herman.![]()
Afhangen? 2 mensen? Elektrisch?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beste met 2 mensen doen.... en zo'n elc. schroefding
Ik zeg...... regelen.....quote:
*zoekt vrijwilliger*quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Beste met 2 mensen doen.... en zo'n elc. schroefding
Dat is toch de was ophangen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Afhangen? 2 mensen? Elektrisch?
Enig idee wat afhangen is?
Deurtjes zo afstellen dat ze goed sluiten, recht enzo.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Afhangen? 2 mensen? Elektrisch?
Enig idee wat afhangen is?
Guns and rose live and let die.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ken maar weinig covers die beter zijn dan het origineel.
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
haha![]()
En nu je terug komt als bruine is Geert aan de macht en kom je er niet meer in!
haha
Working on thatquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik zeg...... regelen.....![]()
Oja als je geen uitgaangsbeest ben moet je geen hotel in paceville nemen......ik zit hier best goed
Weinig is niet geen een. Nu ben ik wel benieuwd welke cover je beter vindt dan het origineelquote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:33 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik ken maar weinig covers die beter zijn dan het origineel.
Dan hoor ik nog liever Jolenequote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Te gemaakt vind ik. Doe mij maar het origineel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |