quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:07 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Wel interesse om met mijn pookje te schakelen?
quote:
Morgenavond een avondje bij mijn beste vriendinnetje op de bank, zaterdag/zondag misschien naar mijn oma, even bij mijn ouders langs, verder weinig spannends...quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
En welke wilde plannen hebben de singles dit weekend?
Hoe is het eigenlijk met Ang3l? Is die al een zenuwinzinking nabij omdat hij de juiste outfit niet kan vinden?
Visjes/Eendjes voeren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:09 schreef Duimelot het volgende:
ik ga een poging wagen komend weekend niet meer in zelfmedelijde te verzuipen![]()
en geen idee
oh gewoon puur werk, ik ben flexer dus ze bellen me als ze omhoog zitten. En ik heb nu dus al twintig keer nee gezegd en nu is ze beledigdquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt geen tijd meer voor je bijbaan of ging je ook prive met haar om![]()
Hoe moet ik het zien?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Ang3l? Is die al een zenuwinzinking nabij omdat hij de juiste outfit niet kan vinden?
Och lieverd tochquote:
briefgeld kan er toch wel in?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef Yuki het volgende:
Kan merken dat ik niet gewend ben aan parkeren
Geen geld op de chipknip en alleen briefgeld bij me
Ik deed juist een poging het topic een vrolijke kant op de krijgen dus ik ga lekker niet zeggen wat ik ga doen dit weekendquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Morgenavond een avondje bij mijn beste vriendinnetje op de bank, zaterdag/zondag misschien naar mijn oma, even bij mijn ouders langs, verder weinig spannends...
En jij?
Morgen diploma uitreiking, uit eten en hopelijk even de stad inquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Nope. Munten of chip. Is zo'n prepaid automaatquote:
kotsen bij t kots/ diaree ruimen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mijn Varken is ziek en daardoor heb ik overgegeven![]()
Oh, happy happy, joy joy![]()
dat is beterquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Munten of chip. Is zo'n prepaid automaat
Gelukkig mocht ik op t terrein parkerengratis
dat kots ruimen was het probleem niet.. Toen hoorde ik dr spetteren in de kattenbak, en die lucht alleen al werkte op mn reflexen :'')quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kotsen bij t kots/ diaree ruimen?
quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat kots ruimen was het probleem niet.. Toen hoorde ik dr spetteren in de kattenbak, en die lucht alleen al werkte op mn reflexen :'')
Nadat ik had overgegeven ben ik eerst naar de blokker gefietst om wierook te halen
ik heb nog nooit diaree zo vinden stinkenquote:
het is dan ook van een kat he is net even wat anders denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb nog nooit diaree zo vinden stinken
Maar waar het vandaan komt.. Ik heb werkelijk geen idee
bevestigingquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Toen hoorde ik dr spetteren in de kattenbak, en die lucht alleen al werkte op mn reflexen :'')
Oohquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik deed juist een poging het topic een vrolijke kant op de krijgen dus ik ga lekker niet zeggen wat ik ga doen dit weekend
de rattensnoepjes die kwijt waren?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Maar waar het vandaan komt.. Ik heb werkelijk geen idee
En ik had al helemaal een beeld van een varken op een kattenbakquote:Op donderdag 7 oktober 2010 14:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is dan ook van een kat he is net even wat anders denk ik
en ben blij dat dat op de bak was en niet op je schone wasgoed
Ghehe thnxquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |